![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Als er een beroemdheid sterft is dat even erg als wanneer er een gewone mens sterft.
Alleen klopt de media het overlijden van een "God" altijd op. Dan staan de BV's de drummen om te komen zeggen hoe heilig die wel was. Soms tot het absurde toe. Zo zij iemand dat Luc De Vos een stotteraar was en dat hij steeds naar zen woorden moest zoeken, maar dat maakte hem juist uniek en een warm man.. Kan het nog onnozeler. Ook Martine Tanghe was helemaal van de kaart. Nu ja, zij was misschien een heel grote fan, en dan heb ik daar ook alle respect voor. Maar dien je dit dan te gebruiken als nieuwslezer. Zo zou de tijdloze van studio Brussel aangepast worden, ondanks de lijst al was afgesloten.'Mia' zal nu op nummer één staan. Wat als morgen nog een beroemde zanger sterft? Ik begrijp best dat er veel mensen verdrietig zijn om de dood van zanger Luc De Vos. Maar moet daarom een popidool plots heilig verklaart worden als die sterft. Ik vind dat er zo over, alsof de man nooit iets slechts of verkeerd zou gedaan hebben. Hij was ook een mens met gebreken zoals u en ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sloeber : 30 november 2014 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat spijtig? Waarom Luc De Vos daarover aanspreken? Ligt Wippelgem dan niet in Oost-Vlaanderen?
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() En weer doet men weer heel geheimzinnig over het overlijden van deze mens.
Dat wekt een vermoede van ongezonde levensstijl op. Wat er ook van mogen zijn, dat is zijn keuze geweest. Ik begrijp niet waarom men hier zo heimelijk moet overdoen. We hebben allemaal onze zwakke kanten, ook een BV of mag dit niet geweten zijn, zijn dat dan geen 'mensen' maar een soort opperwezens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men is gewoon nog bezig met de resultaten van de autopsie te analyseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet zeiden ze orgaan falen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is absoluut hun volste recht, en wie ben ik om dat op te eisen. Maar dat neemt niet weg dat er geheimzinnig wordt gedaan over zijn doodsoorzaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de meeste beroemdheden is de doodsoorzaak geweten en heeft het 'publiek' daar dan ook geen recht op? Die van mij zou iedereen mogen kennen. Zeker als het mensen een soort van geruststelling kan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk mag je een mening hebben , ook als die respectloos en dom is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan zeg mensen.
Drank dus. Lever, hart. Denk eens zelf na.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, voor sommigen MOET EN ZAL HET zelfmoord zijn, anders is hun zondag om zeep.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nooit een zatlap in gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gewoon stomverbaasd door de enorme hype die rond die man zijn overlijden wordt gemaakt. Voor mij was hij gewoon een van de figuren uit het Vlaamse pop-wereldje. Het is jammer dat hij relatief jong gestorven is, dat wel. Jammer voor hem en voor de wellicht talrijke fans die hij vooral in Gent had.
Maar verdient dat nu al de heisa die we meegemaakt hebben? Gisteren als eerste item in het nieuws vermeld door Martine Tanghe. Deze avond alweer. Het is in feite nog erger dan wanneer een staatshoofd sterft. Bij de VRT hebben ze blijkbaar elke zin voor proporties en voor de realiteit verloren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kende die naam Luc de Vos ook alleen maar "van ergens" en wanneer ik de beelden zag herinnerde ik mij vaag dat ik hem ooit eens op TV had zien verschijnen. Vraag mij dus ook niet waarom zijn plotse dood in onze "nationale media" blijkbaar een effect heeft alsof de aarde zich onder onze voeten openscheurt en wij in de verte reeds de klaroenen van de dag des Oordeels horen... |
|
![]() |
![]() |