![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan best zijn. In Nederland bijvoorbeeld moet je maar eens een kijkje nemen op de blog van pakweg Anja Meulenbelt.
Wel voorzichtig zijn met de inhoud van eventuele reacties, want er wordt duchtig gecensureerd. Niks nieuws onder de zon, eigenlijk.
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan begrijpen dat ze haar ervaring met moslimmannen in de moslimwereld deelt. En op dat vlak geef ik haar gelijk. Zeker vroeger nodigde je daar enkel een man bij je thuis uit als je zin had om te ... Wat betreft het "aanpassen aan de multiculturele samenleving": dit hangt ervan af in welke buurt of stad je woont maar als vrouw op je hoede zijn is zeker geen overbodige luxe. Roept ze op tot voorzichtigheid? Dan ben ik het met haar eens en begrijp ik niet wat daar zo verkeerd aan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders lopen ze grote kans op verkrachting.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is namelijk bij wet vastgelegd dat mannen ten alle tijden zelf verantwoordelijk zijn voor hun seksueel gedrag, ookal loopt een vrouw naakt over straat, dat is dan nog geen uitnodiging tot ongewest gedrag! Multicultureel betekent helemaal niet dat vrouwen ook maar een milimeter verworven rechten moeten opgeven, zelfs niet onder het motto" eigen veiligheid"! Het is aan de heren uit alle windstreken om zich te realiseren dat vrouwen hier gelijke rechten hebben, niemand anders danmannen zelf verantwoordelijk zijn voor hun handelen, en dat grensoverschrijdend gedrag, lastig vallen, verbale agressie, verkrachting, strafbaar is. We gaan niet, omdat we gedwongen worden tot multiculturaliteit regelrecht achterlijk gedachtengoed gelijkstellen aan door emancipatie verworven vrouwenrechten, nog minder ons laten aanmanen tot voorzichtigheid! Omdat niet vrouwen hier, maar mannen van elders zijn horen aan te passen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien werkt haar raad niet. Zelfs als een vrouw zo'n zot zou afwimpelen wordt ze murw geslagen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-dansen.dhtml Mooie keuze : meegaan -> verkracht, niet meegaan -> verrot geslagen. Nee niet de vrouwen, maar die beesten moet men aanpakken.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom staan niet alle dolle mina's van destijds, en eigenlijk alle vrouwen, dagelijks op straat tegen zo'n onmenselijkheid over hen als vrouw? Of zitten die allemaal in Groen, SPa, PVDA en gelijkaardige partijen elders? Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 december 2014 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ooit gehoord van preventie? Ga eens langs in een politiekantoor. Natuurlijk is de misdadiger schuldig voor z'n misdrijf, bv. diefstal of verkrachting, maar veel mensen beschermen zich ook preventief tegen diefstal (bv. deur op slot). We leven niet in een utopie dat preventie niet meer nodig is. Dat u vindt dat een vrouw geen persoonlijke voorzorgen tegen verkrachting hoeft te nemen, is uw goed recht. Niemand zal u verplichten om dat te doen. Maar hou vrouwen die dat wel wensen en doen niet tegen, want zij hebben ook rechten. Ik vind het onrustwekkend dat u als vrouw onder het mom van vrijheid net de rechten van sommige "voorzichtige" vrouwen wil afnemen! En Alice, met alle respect, u zal me zelden kunnen overtuigen van uw opvattingen over vrouwen. Ik weet dat u te vrijgevochten bent en een gescheiden vrouw met homoseksuele kinderen. Dat is helemaal tegengesteld aan mijn opvattingen en idealen voor het leven. Ik denk dat een vrouw zich meestal beter kan aanpassen dan een man en daar dan ook meer gebruik van moet maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de vrouw is niet "braaf" genoeg, heeft niet genoeg voorzorgen genomen, om al teveel medelijden bij mij op te wekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Dégoutante post . Ik ga het echter aan Alice laten om hierop te antwoorden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven niet in Iran, we kennen geen zedenpolitie die vrouwen aanspreekt op kledij en al zeker zal politie die taak nooit opnemen! Ter informatie voor u, wanneer u morgen naakt over straat holt, zal iedere man die u lastig valt strafbaar blijven, voor die samenleving hebben we gekozen, en niet voor een die vrouwen op welke manier ook, verantwoordelijk maakt voor het seksueel gedrag van mannen! De beste preventie voor vrouwen tegen verkrachting is het besef, dat die man in de fout gaat, en je alle middelen mag inzetten om jezelf te beschermen, ongeacht de situatie waarin die verkrachting gebeurt! Denkt u nu echt dat verkrachting binnen samenlevingen waar vrouwen het "recht "hebben om door het dragen van lange kledij, hoofddoeken, nihaab,burka's, minder voorkomt??? Integendeel, hoe meer je de verantwoordelijkheid voor het seksueel gedrag van mannen bij vrouwen legt, hoe groter de kans dat ze slachtoffer worden, getuige de vele vormen van allelei grensoverschrijdend gedrag naar vrouwen toe in moslimlanden, iets waar ook vrouwen hier, dankzij dames zoals u, ook last van hebben! Want die regelrecht achterlijke mentaliteit wordt meegenomen vanuit die landen naar onze straten, maar dat betekent nog niet dat we dit ook maar een milimeter ruimte gaan geven, duidelijk zo? Dat u in deze discussie mijn burgelijke staat en zelfs de seksuele geaardheid van mijn kinderen erbij moet sleuren, alsof dit enige afbreuk doet aan mijn vermogen u van antwoord te dienen zegt genoeg! U boft, in onze vrije samenleving mag u als vrouw ervoor kiezen onderdanig te zijn aan mannen, omdat u zich " beter aanpast" maar denk niet dat u die " keuze" kunt verkopen als juist, dat is ze hier niet, u zou beter uw plek vinden in een omgeving die uw opvattingen deelt en dat is voor alle duidelijkheid niet dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dames zoals u zijn een regelrechte bedreiging voor vrouwenrechten hier, misschien moeten we toch eens overwegen om uit naam van tolerantie, minder tolerant te zijn tegenover mensen met gedachtengoed zoals dit van u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Alice ik kan voor zoveel onverdraagzaamheid en intolerantie echt geen begrip opbrengen. Gelieve u niet meer tot mij te richten. U komt op mijn negeerlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u de woorden intolerantie en verdraagzaamheid nog durft uitspreken, is ook te gek voor woorden. Wanneer u niet met onderbouwde meningen om kunt op een discussieforum, kunt u misschien beter uw keukenvloer zweilen, dat lijkt me een meer gepaste activiteit voor " brave dames" zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is al voldoende getraind om de "racisme"kaart niet te trekken . Ze kan woorden als "onverdraagzaamheid en intolerantie " gebruiken in een zin . Dat zijn de woorden die ons onderwijs aanleert . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |