![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet minder POK-saus bij je fritten eten...
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met pindasaus & curryketchup & ajuin
Met pindasaus & zoete mosterd & ajuin Ik lust geen winkel- & frituurmayonaise ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.frietopia.nl/index.php?pa...y=Friet+Oorlog
Niet 100% hetzelfde ![]() http://www.frietopia.nl/index.php?pa...wkey=pindasaus http://s3.amazonaws.com/foodspotting...jpg?1344076939
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hopelijk komt er geen erkenning of certificaat als dat een reden gaat zijn voor de "fritkoten" om hun prijs te verhogen.
Omhooggevallen snackzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch, sebiet ne pot pindakaas meenemen se...
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus zonder pindasaus ![]() Pindakaas , is af & toe best wel lekker ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2014 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit gehoord van satésaus? Dat is inderdaad een pindasaus, maar zeker geen pindakaas. Zie het maar als één van een aantal Nederlandse culinaire erfenissen van Nederlands Indië, nu Indonesië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja we experimenteren wel eens; en wat bij nasi (gebakken rijst voor de leek) smaakt, smaakt blijkbaar ook bij frites/friet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat alstublieft die vervloekte Hollandse muurkroketschijters, met hun gore, dégoutante pinda- en joppiesaus, hun ongewassen fikken afhouden van onze nationale trots!!!
Dank bij voorbaat. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik een Nederlander, die principieel nooit uit de muur eet. En hoewel ik satésaus heerlijk vind, ben ik geen fan van joppiesaus. En friet/frites mag dan wel jullie nationale trots zijn; we zijn jullie er eeuwig dankbaar voor, maar ieder volk eet ze zoals ze het liefst hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je klinkt nu echt als een Belgische culinaire Snob. Ja jullie zijn goed, maar we zijn minder slecht dan jullie denken en we staan open voor andere invloeden, want je moet wel met je tijd mee gaan.
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 10 december 2014 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Nederlander heb ik anders de Belgische restaurant keuken nooit als vreemd ervaren, wel goed; het is géén Italiaans of zelfs Japans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pindasaus is een infect en klef smeersel dat enkel op doktersvoorschrift zou mogen verkocht worden, als braakopwekkend middel na acute vergiftiging. Ik hoop dat minister van volksgezondheid Maggie De Block zal vragen aan het FAVV (federaal agentschap veiligheid voedselketen) om gerichte controles in de grensstreek in frituren hoog op hun prioriteitenlijstje te plaatsen. De vraag blijft of deze substantie, na inbeslagname door de bevoegde diensten dient afgevoerd te worden naar het containerpark of dat dit als gevaarlijk industrieel afval dient behandeld te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |