![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "gemiddelde" belg heeft iets van een 100.000 euro op z'n spaarboekje...
Zo geweldig zijn gemiddelden niet...
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik hou van de popoz en Tosh.o,vind jackass nog steeds hilarisch.Ik moet dus mentaal 14 zijn of zo.Anderzijds heb ik net 8 oesters met een heerlijke pinot grigio naar binnen geslagen,en daarna een zelfgemaakte tomkhakai-soep(hoe schrijf je dat?) naar binnen gewerkt ik moet dus echt wel mentaal 50 zijn .Ik hoop nog altijd mijn besttijd op de 10 km te kunnen verbeteren dus mentaal max 30.Ik wou dat ik al op pensioen was,dus mentaal 58.Sinds ik op mijn 13 naar het lunapark ging ben ik gek op gamen,maar ook op naar de koers kijken... .Mentale leeftijd zegt niks alleen dat mijn bouwjaar '71 is en dat als ik kan kiezen ik de klok het liefst had stil gezet op fysiek 28 en mentaal nu.
|
![]() |
![]() |