![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Jaja, Henri. Aan welk piket kan ik u treffen, jongen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 15 december 2014 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga deze namiddag wel wat sightseeing doen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 december 2014 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Doe gerust door met die onzin. Mij niet gelaten, hoor. Des te rapper blaast uw vaderland zich op. Bedankt voor het 'geheime' bondgenootschap. De sukkelaars aan de piketten en blokkades beseffen dat gelukkig nog niet. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 15 december 2014 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() NSZ moest ook nog eens laten horen dat ze bestonden. Hoeveel deurwaarders zijn al uitgerukt? Dat zijn zo van die uitroepen aan de toog: "Hou me tegen, of ik bega een moord!" Wel wel wel, jammer dat er geen Vlaamse versie bestaat van Spitting Image. Gouden tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ook door SPa. Zowel PS als SPa voelen politiek de bedreiging van Groen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U bent echt amusant. Natuurlijk doet De Wever aan politiek: hij is dan ook politicus. Het vakbondsfront doet inderdaad niet aan politiek, maar aan AFBRAAKpolitiek, onder directie van de PS en de ACW'ers binnen Cd&V. Kleine, doch veelzeggende nuance. À propos, de meesten die ik ken en zogezegd staken zien het gewoon als een kans op een verlengd weekend net voor de kerst, ideaal om kerstinkopen te doen of nog eens een vakantietje mee te pikken voor de feesten. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 15 december 2014 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook heel wat mensen die nu thuiswerken hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard, dat speelt zeker mee. maar de SPa heeft niet meer zo'n goede banden met het ABVV.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() De oude VU en ook het Vlaams Blok/ Vlaams Belang hebben de nodige stappen gezet maar stuitten op de onmogelijk te bereiken aantallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik die kerstinkopen dan in Maastricht gaan doen want hier in Liège gaat dat niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |