![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:%[email protected]... > > > > >> Positieve cijfers worden door sommigen -die ik niet bij naam zal noemen - > >> als slecht nieuws gezien. > >> Stefaan > > > > Tja. Zo kan men alle kanten op natuurlijk. Na weliswaar oppervlakkige > > doorlezing van be.politics, is het voor mij duidelijk uit welke hoek de > > wind > > waait. > > > > Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". > > Nu > > niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing > > de > > premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, > > buitenlandse > > zaken, justitie en economie inpalmen. De ontnuchtering zal groot zijn... > > > > Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke > > verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de > > toenemende > > vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische malaise, > > het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, > > enz., > > om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende > > energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & leefwijze. > > *moeten*. > > > > En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de > > oplossingen > > blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt > > anders... > > > > Komaan zeg!! > > Yep, het blok aan de macht en dan revolutie ! > > En reeds 1.000.000 zijn er je voorgegaan. > WN. |
![]() |
#22 |
|
![]() "Ghingis Khan" schreef > "Ne_Varietur" schreef > > "Stefaan" schreef > >> "lexmaniac" wrote <knip> > En reeds 1.000.000 zijn er je voorgegaan. De dag dat ik op die bruine champignons stem, zal het vriezen in de hel...... -- Ne Varietur ************************************************** ************************** "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" ************************************************** ************************** |
![]() |
#23 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". Nu > niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing de > premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, buitenlandse > zaken, justitie en economie inpalmen. Geef toe, je bent eindelijk tot de 'jaren van verstand' gekomen. Maar zoals onze correcte politici/zakkenvullers jammer genoeg 10 jaar te laat. > De ontnuchtering zal groot zijn... Zit er meer dan dik in. > Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke > verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de toenemende > vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische malaise, > het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, enz., > om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende > energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & leefwijze. > *moeten*. > > En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de oplossingen > blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt > anders... Dat hebben we reeds gezien. Remember de jaren 70 (indien je oud genoeg bent natuurlijk) toen was er Tindemans met de slogan "met deze man word alles anders" en inderdaad we betalen heden ten dage nog steeds de lasten van de Leo en Wilfried hun beleid. Vanaf toen is de staatsschuld astronomisch toegenomen. Daniël > > Komaan zeg!! > > -- > Ne Varietur |
![]() |
#24 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" schreef >> "Ne_Varietur" schreef >> > "Stefaan" schreef >> >> "lexmaniac" wrote > > <knip> > >> En reeds 1.000.000 zijn er je voorgegaan. > > De dag dat ik op die bruine champignons stem, zal het vriezen in de > hel...... > Ah, ik ken die uitspraken, als het zover is staan ze als eerste in de rij. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#25 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". Nu > > niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing de > > premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, buitenlandse > > zaken, justitie en economie inpalmen. > > Geef toe, je bent eindelijk tot de 'jaren van verstand' gekomen. Maar zoals onze correcte politici/zakkenvullers jammer genoeg 10 > jaar te laat. Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... > > De ontnuchtering zal groot zijn... .... als de VB-kiezers merken dat de slogans niet voldoen om effectieve problemen op te lossen. > Zit er meer dan dik in. Ik wens u veel moed toe als uw broek afzakt.... -- Ne Varietur ************************************************** ************************** "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" ************************************************** ************************** |
![]() |
#26 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... Leg jou geen woorden in de mond, je haalt het zelf aan. Had men 10 jaar geleden het VB laten mee regeren, dan waren ze mijns inziens nooit zo groot geworden. > > > > De ontnuchtering zal groot zijn... > > ... als de VB-kiezers merken dat de slogans niet voldoen om effectieve > problemen op te lossen. Mensen die op de 'traditionele' partijen stemmen hebben dat ook, is de reden waarom het VB zoveel stemmen haalt:-) > > > Zit er meer dan dik in. > > Ik wens u veel moed toe als uw broek afzakt.... Geen nood, heb goede broeksriemen te over. Daniël > > -- > Ne Varietur |
![]() |
#27 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> > >> > Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon >> > sanitaire". > Nu >> > niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale >> > verkiezing > de >> > premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, > buitenlandse >> > zaken, justitie en economie inpalmen. >> >> Geef toe, je bent eindelijk tot de 'jaren van verstand' gekomen. Maar > zoals onze correcte politici/zakkenvullers jammer genoeg 10 >> jaar te laat. > > Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... > >> > De ontnuchtering zal groot zijn... > > ... als de VB-kiezers merken dat de slogans niet voldoen om effectieve > problemen op te lossen. > >> Zit er meer dan dik in. > > Ik wens u veel moed toe als uw broek afzakt.... > Met 10 Miljard euro jaarlijks kan al het een en ander effectief Vlaams probleem opgelost worden denk ik. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#28 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... > > Leg jou geen woorden in de mond, je haalt het zelf aan. > Had men 10 jaar geleden het VB laten mee regeren, dan waren ze mijns > inziens nooit zo groot geworden. OF waren ze nu nog groter geweest, en het is daarvoor dat de politiek correcte vrienden schrik hadden en nog hebben, ze weten al jaren dat ze aan het roven en bedriegen zijn, en toch kunnen ze het niet laten, hun zakken te vullen, nu het no mogelihjk is, ze weten dat ooit de tijd komt dat ze niet meer aan de vetpotten zullen zitten, dus blijven ze stelen zolang het nog gaat >> > > De ontnuchtering zal groot zijn... >> >> ... als de VB-kiezers merken dat de slogans niet voldoen om effectieve >> problemen op te lossen. > > Mensen die op de 'traditionele' partijen stemmen hebben dat ook, is de > reden waarom het VB zoveel stemmen haalt:-) > >> >> > Zit er meer dan dik in. >> >> Ik wens u veel moed toe als uw broek afzakt.... > > Geen nood, heb goede broeksriemen te over. > > Daniël >> >> -- >> Ne Varietur > > |
![]() |
#29 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > > Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... > > Leg jou geen woorden in de mond, je haalt het zelf aan. > Had men 10 jaar geleden het VB laten mee regeren, dan waren ze mijns inziens nooit zo groot geworden. > > > > > > > De ontnuchtering zal groot zijn... > > > > ... als de VB-kiezers merken dat de slogans niet voldoen om effectieve > > problemen op te lossen. > > Mensen die op de 'traditionele' partijen stemmen hebben dat ook, is de reden waarom het VB zoveel stemmen haalt:-) > > > > > > Zit er meer dan dik in. > > > > Ik wens u veel moed toe als uw broek afzakt.... > > Geen nood, heb goede broeksriemen te over. > Haha, WN draagt bretellen ! WN. |
![]() |
#30 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Met 10 Miljard euro jaarlijks kan al het een en ander effectief Vlaams > probleem > opgelost worden denk ik. > Welk probleem gaan de boze blokkers oplossen ? Zeg het ... zeg het ... zeg het ... zeg het ! WN. |
![]() |
#31 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > Met 10 Miljard euro jaarlijks kan al het een en ander effectief Vlaams > > probleem > > opgelost worden denk ik. > > > Welk probleem gaan de boze blokkers oplossen ? > Zeg het ... zeg het ... zeg het ... zeg het ! Joseph Goebbels klonen. Ze zullen hem nodig hebben.... ;-) -- Ne Varietur ************************************************** ************************** "Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" - "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens" ************************************************** ************************** |
![]() |
#32 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >> Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... > > > > Leg jou geen woorden in de mond, je haalt het zelf aan. > > Had men 10 jaar geleden het VB laten mee regeren, dan waren ze mijns > > inziens nooit zo groot geworden. > > OF waren ze nu nog groter geweest, Daar twijfel ik sterk aan en het is daarvoor dat de > politiek correcte vrienden schrik hadden en nog hebben, ze weten > al jaren dat ze aan het roven en bedriegen zijn, en toch kunnen ze > het niet laten, hun zakken te vullen, nu het no mogelihjk is, ze weten. > dat ooit de tijd komt dat ze niet meer aan de vetpotten zullen zitten, > dus blijven ze stelen zolang het nog gaat Prietpraat. Het VB zal zoiets nooit doen? Laat me nie lachen, 11 November en 6 December die data ben ik reeds lang ontgroeid. Daniël |
![]() |
#33 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Stefaan" schreef >> "lexmaniac" wrote > >> > -527A9B8DBDEE} 01/10 Twintig procent minder doden in verkeer >> > Van januari tot eind april 2004 vielen op de Belgische autowegen 39 >> > dodelijke slachtoffers. Dat is een daling met 20 procent in >> > vergelijking > > <knip> > >> Positieve cijfers worden door sommigen -die ik niet bij naam zal noemen - >> als slecht nieuws gezien. >> Stefaan > > Tja. Zo kan men alle kanten op natuurlijk. Na weliswaar oppervlakkige > doorlezing van be.politics, is het voor mij duidelijk uit welke hoek de > wind > waait. > > Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". > Nu > niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing > de > premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, > buitenlandse > zaken, justitie en economie inpalmen. De ontnuchtering zal groot zijn... > > Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke > verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de > toenemende > vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische malaise, > het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, > enz., > om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende > energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & leefwijze. > *moeten*. > > En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de > oplossingen > blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt > anders... > > Komaan zeg!! Het VB laten meeregeren zou weliswaar een soap met een hoog humorgehalte opleveren, maar de schade voor de samenleving en de economie zou niet te overzien zijn. Dus toch maar liever niet. En daar is geen cordon voor nodig. Stefaan |
![]() |
#34 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Ach, prachtig hoe mensen woorden in de mond worden gelegd... >> > >> > Leg jou geen woorden in de mond, je haalt het zelf aan. >> > Had men 10 jaar geleden het VB laten mee regeren, dan waren ze mijns >> > inziens nooit zo groot geworden. >> >> OF waren ze nu nog groter geweest, > > Daar twijfel ik sterk aan > > en het is daarvoor dat de >> politiek correcte vrienden schrik hadden en nog hebben, ze weten >> al jaren dat ze aan het roven en bedriegen zijn, en toch kunnen ze >> het niet laten, hun zakken te vullen, nu het no mogelihjk is, ze weten. >> dat ooit de tijd komt dat ze niet meer aan de vetpotten zullen zitten, >> dus blijven ze stelen zolang het nog gaat > > Prietpraat. Het VB zal zoiets nooit doen? Laat me nie lachen, 11 November > en 6 December die data ben ik reeds lang ontgroeid. > Moelijk te verstaan natuuurlijk, heb je bewijzen dat ze het gaan doen ? De anderen hebben het al gedaan niet eenmaal, tweemaal, 10 maal maar 100den malen en bewijsbaar. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#35 |
|
![]() "lexmaniac" <[email protected].> wrote in message news:[email protected]... <knip> > Het is wel erg opvallend hoe hysterisch gereageerd wordt om goed nieuws te > ontkennen en te trachten om te buigen in slecht nieuws. > 't is me wel duidelijk van waar de wind waait... Ja. Vanuit een hoek waar iets stevig aan het verrotten is zo te ruiken. Stefaan |
![]() |
#36 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... <knip> > Goed nieuws ? > > Er is een verschil tussen 'goed nieuws' en een 'goede nieuws show', > net zoals de daling van de misdaad cijfers een goede nieuws show > was maar in werkelijkheid een puur bedrog. De "Slecht Nieuws Show" begint anders ook behoorlijk afgezaagd te zijn. Stefaan |
![]() |
#37 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:%[email protected]... > > "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Stefaan" schreef >>> "lexmaniac" wrote >> >>> > -527A9B8DBDEE} 01/10 Twintig procent minder doden in verkeer >>> > Van januari tot eind april 2004 vielen op de Belgische autowegen 39 >>> > dodelijke slachtoffers. Dat is een daling met 20 procent in >>> > vergelijking >> >> <knip> >> >>> Positieve cijfers worden door sommigen -die ik niet bij naam zal >>> noemen - >>> als slecht nieuws gezien. >>> Stefaan >> >> Tja. Zo kan men alle kanten op natuurlijk. Na weliswaar oppervlakkige >> doorlezing van be.politics, is het voor mij duidelijk uit welke hoek de >> wind >> waait. >> >> Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". >> Nu >> niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing >> de >> premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, >> buitenlandse >> zaken, justitie en economie inpalmen. De ontnuchtering zal groot zijn... >> >> Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke >> verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de >> toenemende >> vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische malaise, >> het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, >> enz., >> om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende >> energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & leefwijze. >> *moeten*. >> >> En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de >> oplossingen >> blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt >> anders... >> >> Komaan zeg!! >> > > En reeds 1.000.000 zijn er je voorgegaan. Een paar miljard vliegen eet stront. Daarom hoef ik nog geen stront te lusten. Stefaan |
![]() |
#38 |
|
![]() "Ne_Varietur" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "lexmaniac" schreef >> "Karanog" wrote > > <knip> > >> > Wat mij ook opviel, is dat nogal wat commentaar in de kranten het over >> > de onbemande camera's had. Hoeveel onbemande camera's zijn er >> > geïnstalleerd langs autosnelwegen ? > >> Blij dat er één iemand is die een reactie geeft waar over nagedacht is. >> >> Het is wel erg opvallend hoe hysterisch gereageerd wordt om goed nieuws >> te >> ontkennen en te trachten om te buigen in slecht nieuws. >> 't is me wel duidelijk van waar de wind waait... >> Lex > > Tja, na zo her en der eens wat berichten te hebben gelezen, vraag ik me af > of be.politics gesponsord wordt door "Het Pallieterke".... ;-) > > Ach, vroeger had elke kroeg in Vlaanderen zijn toogfilosofen: > Jupiler-wereldverbeteraars, Lamot-idealisten, Pale Ale-anarchisten, > Gueuze-would-be-politicians en flipperkast-Revolutionairen. Het minste > kwaad > waren slaande ruzies, maar dee schade bleef beperkt tot kroeg, kringetje > en > terras. Nu hebben ze echter internet. > > O tempora, O mores... > > En wat de cijfers in kwestie betreft: > > - zijn ze ongunstig, dan is het koren op de propagandemolen van het VB > - zijn ze gunstig, dan is het een "Goed-Nieuws-show". > > Een "win-win situatie"? U hebt het volkomen begrepen. Dat zal zijn tijd wel duren, zeker? De essentie van het verkooppraatje is: "Het is uw schuld niet." U bent depressief, angstig, eenzaam en volkomen mislukt maar dat ligt aan de corrupte politici, de Walen, de bruinhuiden die uw job afnemen en tutti quanti. Het verbaast me dat maar 20% van de Vlamingen er in trapt. Blijkbaar had ik de Vlaming onderschat. Stefaan |
![]() |
#39 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ne_Varietur" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> "Stefaan" schreef >>> "lexmaniac" wrote >> >>> > -527A9B8DBDEE} 01/10 Twintig procent minder doden in verkeer >>> > Van januari tot eind april 2004 vielen op de Belgische autowegen 39 >>> > dodelijke slachtoffers. Dat is een daling met 20 procent in >>> > vergelijking >> >> <knip> >> >>> Positieve cijfers worden door sommigen -die ik niet bij naam zal >>> noemen - >>> als slecht nieuws gezien. >>> Stefaan >> >> Tja. Zo kan men alle kanten op natuurlijk. Na weliswaar oppervlakkige >> doorlezing van be.politics, is het voor mij duidelijk uit welke hoek de >> wind >> waait. >> >> Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". >> Nu >> niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing >> de >> premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, >> buitenlandse >> zaken, justitie en economie inpalmen. De ontnuchtering zal groot zijn... >> >> Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke >> verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de >> toenemende >> vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische malaise, >> het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, >> enz., >> om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende >> energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & leefwijze. >> *moeten*. >> >> En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de >> oplossingen >> blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt >> anders... >> >> Komaan zeg!! > > Het VB laten meeregeren zou weliswaar een soap met een hoog humorgehalte > opleveren, maar de schade voor de samenleving en de economie zou niet te > overzien zijn. Economie ? Die Vlaamse welke op apegaaien ligt ? Slechter kan niet meer, dus je beweringen zijn uit de duim gezogen, of heb je daar bewijzen voor ? > Dus toch maar liever niet. > > En daar is geen cordon voor nodig. > > Stefaan > |
![]() |
#40 |
|
![]() "Stefaan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:%[email protected]... >> >> "Ne_Varietur" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Stefaan" schreef >>>> "lexmaniac" wrote >>> >>>> > -527A9B8DBDEE} 01/10 Twintig procent minder doden in verkeer >>>> > Van januari tot eind april 2004 vielen op de Belgische autowegen 39 >>>> > dodelijke slachtoffers. Dat is een daling met 20 procent in >>>> > vergelijking >>> >>> <knip> >>> >>>> Positieve cijfers worden door sommigen -die ik niet bij naam zal >>>> noemen - >>>> als slecht nieuws gezien. >>>> Stefaan >>> >>> Tja. Zo kan men alle kanten op natuurlijk. Na weliswaar oppervlakkige >>> doorlezing van be.politics, is het voor mij duidelijk uit welke hoek de >>> wind >>> waait. >>> >>> Ik ben tot voor kort een voorstander geweest van het "cordon sanitaire". >>> Nu >>> niet meer. Voor mijn part mag het VB bij de volgende federale verkiezing >>> de >>> premier leveren en de ministerportefeuilles binnenlandse zaken, >>> buitenlandse >>> zaken, justitie en economie inpalmen. De ontnuchtering zal groot zijn... >>> >>> Of we dit nu leuk vinden, of niet: nooit voordien kregen we zulke >>> verschuivingen en problemen op ons bord zoals we nu meemaken: de >>> toenemende >>> vergrijzing, het dalende geboortencijfer, de (macro-)economische >>> malaise, >>> het verdwijnen van arbeid naar lageloonlanden, wereldwijd terrorisme, >>> enz., >>> om dan nog maar van de toekomst te zwijgen, bv. de snel opdrogende >>> energiebronnen. Er zal een kentering moeten komen qua denken & >>> leefwijze. >>> *moeten*. >>> >>> En als ik het allemaal zo eens overlees, nooit voordien waren de >>> oplossingen >>> blijkbaar zo eenvoudig: het juiste bolletje rood maken en alles wordt >>> anders... >>> >>> Komaan zeg!! >>> >> >> En reeds 1.000.000 zijn er je voorgegaan. > > Een paar miljard vliegen eet stront. > > Daarom hoef ik nog geen stront te lusten 1.000.000 Vlamingen danken je. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |