![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We leven in een tijd waar bijna alles voorbijgestreefd is. Mensen zijn op zoek naar iets wat het leven minder saai maakt, altijd, en nu is dat het illegale. Daar kan geen wet of beleid tegen op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() geen enkele...
en het proberen is eigenlijk nog het domste dat je kan doen ze doen het toch, na 'n tijd zijn die mensen echt getraind op flikken ontlopen en niet gepakt worden, geloofwaardig liegen, verhalen vervalsen... dat zijn dan groepkes van mannen tussen 15 en 21 jaar... okay, voor hen (ons moet ik eigenlijk stellen) is het een vaardigheid... je kan er veel profijt aan doen maar de maatschappij zal het niet veel opleveren. het stimuleert ook het denken a la me against society, whatever ik doe, maatschappij en flikken zijn klootzakken het gebruiken is misschien gevaarlijk, maar het verbieden is op termijn een recept voor chaos... |
![]() |
![]() |