Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2004, 11:05   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
dan ben je nog nooit naar een benzinestation gegaan. In de zomer maar zeker in de winter doen motorrijders hun helm niet af.
Ja daar moeten moterrijders tanken natuurlijk, ruiters zie je daar zelden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 11:07   #22
denkende mens
Partijlid

Standaard

ik zal het iets duidelijker voor je maken want blijkbaar ben je niet de slimste thuis. Aan benzinestations heb je vaak winkels waar je cash je tankbeurt kan betalen. Daar komen in de winter vaak mensen binnen met een helm, op een bivakmuts,... waardoor ze onherkenbaar zijn. Is het nu duidelijk voor je?
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:00   #23
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

In mijn jeugd was 'kap trekken van nonnen' een nationale en populaire sport.
Mijn kleinkinderen verheugen zich al op het boerka's trekken!
't Zijn leuke dingen voor de mensen! (majoor Frans)
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:06   #24
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
wat doen we dan met mensen die met de helm op straat lopen, snel effe de winkel binnen zonder de helm af te doen,... Ook strafbaar maken? Of als ik in de winter een sjaal over mijn gezicht trek of een bivakmuts? Er zijn in heel belgie mss 10 vrouwen die deze klederdracht aanhouden en daar wordt dan het politiereglement voor aangepast? Jesus waar gaat dat toch naartoe.
Die motards dragen een helm om veiligheidsoverwegingen, niet op basis van islamitische vrouw-denigrerende principes.
Naar mijn weten draagt geen enkele motard een helm om het risico te vermijden dat de medereiziger oncontroleerbare sexuele lusten zou krijgen die enkel te temperen zijn door het dragen van de helm.
Draagt u een sjaal om uw reinheid en onderdanigheid te bewijzen in de hoop op een ticketje naar het paradijs?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:10   #25
denkende mens
Partijlid

Standaard

daar gaat het niet om. Men tracht de boerka te verbieden op grond van het niet identificeerbaar zijn van de persoon die er onder zit. Dus dat geldt ook voor de helm. Wat is dat toch?Ik heb nog nooit op een forum zo'n domme argumenten gelezen.
Oud 4 oktober 2004, 12:17   #26
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
daar gaat het niet om. Men tracht de boerka te verbieden op grond van het niet identificeerbaar zijn van de persoon die er onder zit. Dus dat geldt ook voor de helm. Wat is dat toch?Ik heb nog nooit op een forum zo'n domme argumenten gelezen.
Tja voor een idioot is het natuurlijk moeilijk om bepaalde zaken te begrijpen.
Innige deelneming

Vraag een motard zijn helm af te zetten en hij doet dat.
Vraag een moslima haar hoofddoek af te zetten en zij weigert omdat ze Allah en het geweld van haar echtgenoot / vader / ooms / zonen / broers vreest : haar ticketje naar het paradijs komt in het gedrag als zij zich conform de pedoprofeet Mohammed niet plooit naar zijn macho-voorschriften.
Oud 4 oktober 2004, 12:22   #27
denkende mens
Partijlid

Standaard

nogmaals voor de zwakzinnigen: een hoofddoek maakt je niet onherkenbaar,een helm wel! Tevens vraagt niemand aan een motard om zijn helm af te doen, maar dat vraagt men wel aan een moslima. Heb je nog zo'n domme opmerkingen?
Oud 4 oktober 2004, 12:36   #28
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik zal het iets duidelijker voor je maken want blijkbaar ben je niet de slimste thuis. Aan benzinestations heb je vaak winkels waar je cash je tankbeurt kan betalen. Daar komen in de winter vaak mensen binnen met een helm, op een bivakmuts,... waardoor ze onherkenbaar zijn. Is het nu duidelijk voor je?
Wij zijn natuurlijk heel gelukkig dat er eindelijk een verstandig persoon op het forum gekomen is.
Ik vrees echter dat het parels voor de zwijnen is.
Ik blijf het normaal vinden dat motorrijders aan een benzinestation gaan tanken.
Aangezien een motorhelm wettelijk verplicht is op een motor dragen ze meestal een helm.
Ik zou het normaal vinden als de uitbater eist dat ze hun helm afzetten als hij denkt daarvoor reden te hebben.
Bovendien hebben de motoren ook een nummerplaat waaraan ze herkenbaar zijn, zoiets als een genummerde boerka dus.
Oud 4 oktober 2004, 12:38   #29
denkende mens
Partijlid

Standaard

Er bestaat een naam voor jouw ziekte: ethnocentrisme
Oud 4 oktober 2004, 12:40   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nogmaals voor de zwakzinnigen: een hoofddoek maakt ...je niet onherkenbaar,een helm wel! Tevens vraagt niemand aan een motard om zijn helm af te doen, maar dat vraagt men wel aan een moslima. Heb ...je nog zo'n domme opmerkingen?
Zag jij al veel mensen met motorhelm in een klas zitten of op hun pasfoto staan ?
Oud 4 oktober 2004, 12:42   #31
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
nogmaals voor de zwakzinnigen: een hoofddoek maakt je niet onherkenbaar,een helm wel! Tevens vraagt niemand aan een motard om zijn helm af te doen, maar dat vraagt men wel aan een moslima. Heb je nog zo'n domme opmerkingen?
U bent werkelijk klaar voor de psychiatrie.
U bent niet alleen oeverloos dom, u bent helemaal gestoord : een gevaar voor de maatschappij. Ga uw taliban-logica in Afganistan verkopen, sexist. En vergeet uw boerka niet aan te trekken.
Oud 4 oktober 2004, 12:44   #32
denkende mens
Partijlid

Standaard

beiden hebben verschillende bestaansredenen. Je verwart het hele debat. Je slaat alles dor elkaar. Een kenmerk van gebrekkige intelligentie. Wie probeer ik eigenlijk te overtuigen. Je bent zo vastgeroest in je onwetendheid dat het makkelijker is een beer het volkslied te doen zingen dan jou iets bij te brengen. Hopeloos geval. Je gaat een triestig leven tegemoet want de wereld wordt steeds kleiner. (net als je verstand)
Oud 4 oktober 2004, 12:44   #33
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Er bestaat een naam voor jouw ziekte: ethnocentrisme
Etnocentrisme is het hoofdsymptoom van de islamitische veroveringgedachte. Een van de meest provocatieve uitingssymbolen van dat islamitisch etnocentrisme is de hoofddoek.

Zover had je natuurlijk nog niet gedacht hé achterlijke taliban.
Oud 4 oktober 2004, 12:47   #34
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
beiden hebben verschillende bestaansredenen. Je verwart het hele debat. Je slaat alles dor elkaar. Een kenmerk van gebrekkige intelligentie. Wie probeer ik eigenlijk te overtuigen. Je bent zo vastgeroest in je onwetendheid dat het makkelijker is een beer het volkslied te doen zingen dan jou iets bij te brengen. Hopeloos geval. Je gaat een triestig leven tegemoet want de wereld wordt steeds kleiner. (net als je verstand)
Je denkt als een taliban, je redeneert als een taliban. Je bent een zielige, maar gelukkig uitstervende soort. Snel, vervoeg uw kopvoddenmeute om uw gekloonde pinguinidentiteit te beleven. Misschien krijg je d'r ook je 60 maagden voor in het paradijs.
Oud 4 oktober 2004, 12:52   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Boerka. Lang loshangend gewaad, waar ook het hoofd mee bedekt word, en met een versluierend doek of gaas voor het het aangezicht. In de meest extreme gevallen word zelfs 1 oog volledig achter ondoorzichtige stof weggestoken.Meer specifiek gedragen door moslima's.

Hoofddoek. Niet aangezichtsverbergend kledingstuk. Een hoofddeksel in dezelfde stijl als een hoed of muts. Soms aangevuld met een sluier, wat wel een aangezichtsverbergend iets is.Deze kan dienst doen als sjaal.

Helm, een bescherming voor het hoofd, wettelijk verplicht voor bestuurders en passagiers van motorvoertuigen, mensen op bouwwerven en soortgelijke industrieplaatsen.Ook aangeraden voor fietsers en ruiters.
Dit is wel als de plaats of de actie ondernomen van toepassing zijn. Een helm draag je dus bij voorkeur niet als men niet op een daartoe beschreven plaats is, zoals de bouwwerf. Of besturen/berijden van aangeduide transportmiddelen.

Geen enkele van deze aangehaalde kledingsstukken of beschermingsmiddelen zijn van toepassing voor foto's op identiteitskaarten enzo.
In geval van identificatie moeilijkheden kunnen de daartoe bevoegde personen ten alle tijden vragen het desbetreffende kledingsstuk of bescherming te verwijderen,zodanig identificatie zonder belemering kan gebeuren.

Duidelijke poging tot het vermommen of het onmogelijk maken van identificatie kan aanzien worden als een misdrijf, of een poging daartoe.
Carnaval of een bal masque kunnen uitzondering vormen op deze regels.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 oktober 2004 om 12:54.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:56   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Troost u, mijn leven is bijna geleden en het was best leuk, ook zonder alwetendheid.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be