![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() ik zal het iets duidelijker voor je maken want blijkbaar ben je niet de slimste thuis. Aan benzinestations heb je vaak winkels waar je cash je tankbeurt kan betalen. Daar komen in de winter vaak mensen binnen met een helm, op een bivakmuts,... waardoor ze onherkenbaar zijn. Is het nu duidelijk voor je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() In mijn jeugd was 'kap trekken van nonnen' een nationale en populaire sport.
Mijn kleinkinderen verheugen zich al op het boerka's trekken! 't Zijn leuke dingen voor de mensen! (majoor Frans) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar mijn weten draagt geen enkele motard een helm om het risico te vermijden dat de medereiziger oncontroleerbare sexuele lusten zou krijgen die enkel te temperen zijn door het dragen van de helm. Draagt u een sjaal om uw reinheid en onderdanigheid te bewijzen in de hoop op een ticketje naar het paradijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() daar gaat het niet om. Men tracht de boerka te verbieden op grond van het niet identificeerbaar zijn van de persoon die er onder zit. Dus dat geldt ook voor de helm. Wat is dat toch?Ik heb nog nooit op een forum zo'n domme argumenten gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Innige deelneming ![]() Vraag een motard zijn helm af te zetten en hij doet dat. Vraag een moslima haar hoofddoek af te zetten en zij weigert omdat ze Allah en het geweld van haar echtgenoot / vader / ooms / zonen / broers vreest : haar ticketje naar het paradijs komt in het gedrag als zij zich conform de pedoprofeet Mohammed niet plooit naar zijn macho-voorschriften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() nogmaals voor de zwakzinnigen: een hoofddoek maakt je niet onherkenbaar,een helm wel! Tevens vraagt niemand aan een motard om zijn helm af te doen, maar dat vraagt men wel aan een moslima. Heb je nog zo'n domme opmerkingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees echter dat het parels voor de zwijnen is. Ik blijf het normaal vinden dat motorrijders aan een benzinestation gaan tanken. Aangezien een motorhelm wettelijk verplicht is op een motor dragen ze meestal een helm. Ik zou het normaal vinden als de uitbater eist dat ze hun helm afzetten als hij denkt daarvoor reden te hebben. Bovendien hebben de motoren ook een nummerplaat waaraan ze herkenbaar zijn, zoiets als een genummerde boerka dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Er bestaat een naam voor jouw ziekte: ethnocentrisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent niet alleen oeverloos dom, u bent helemaal gestoord : een gevaar voor de maatschappij. Ga uw taliban-logica in Afganistan verkopen, sexist. En vergeet uw boerka niet aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Partijlid
|
![]() beiden hebben verschillende bestaansredenen. Je verwart het hele debat. Je slaat alles dor elkaar. Een kenmerk van gebrekkige intelligentie. Wie probeer ik eigenlijk te overtuigen. Je bent zo vastgeroest in je onwetendheid dat het makkelijker is een beer het volkslied te doen zingen dan jou iets bij te brengen. Hopeloos geval. Je gaat een triestig leven tegemoet want de wereld wordt steeds kleiner. (net als je verstand)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zover had je natuurlijk nog niet gedacht hé achterlijke taliban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerka. Lang loshangend gewaad, waar ook het hoofd mee bedekt word, en met een versluierend doek of gaas voor het het aangezicht. In de meest extreme gevallen word zelfs 1 oog volledig achter ondoorzichtige stof weggestoken.Meer specifiek gedragen door moslima's.
Hoofddoek. Niet aangezichtsverbergend kledingstuk. Een hoofddeksel in dezelfde stijl als een hoed of muts. Soms aangevuld met een sluier, wat wel een aangezichtsverbergend iets is.Deze kan dienst doen als sjaal. Helm, een bescherming voor het hoofd, wettelijk verplicht voor bestuurders en passagiers van motorvoertuigen, mensen op bouwwerven en soortgelijke industrieplaatsen.Ook aangeraden voor fietsers en ruiters. Dit is wel als de plaats of de actie ondernomen van toepassing zijn. Een helm draag je dus bij voorkeur niet als men niet op een daartoe beschreven plaats is, zoals de bouwwerf. Of besturen/berijden van aangeduide transportmiddelen. Geen enkele van deze aangehaalde kledingsstukken of beschermingsmiddelen zijn van toepassing voor foto's op identiteitskaarten enzo. In geval van identificatie moeilijkheden kunnen de daartoe bevoegde personen ten alle tijden vragen het desbetreffende kledingsstuk of bescherming te verwijderen,zodanig identificatie zonder belemering kan gebeuren. Duidelijke poging tot het vermommen of het onmogelijk maken van identificatie kan aanzien worden als een misdrijf, of een poging daartoe. Carnaval of een bal masque kunnen uitzondering vormen op deze regels.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 oktober 2004 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |