![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
voir iëne kieer bentkik met julder standpuntn akoard
Laatst gewijzigd door giserke : 2 oktober 2004 om 00:27. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een verschil met bv. Antwerpen is dat de allochtonen diverser zijn en van een 'hoger' niveau. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als het al verboden is, is het inderdaad een beetje teveel van het goede om het nog eens te verbieden. Wat staat er eigenlijk vandaag in het politiereglement (exact)?
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vooral het IQ van de allochtonen. Eno2 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu kiest links blijkbaar voor een van de meest retrograde religies... |
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Burger
|
Als er zo ne vuilzak op straat loopt gewoon de flikken bellen dat er waarschijnlijk nen gangster loopt in die of die straat, mogelijk gewapend. 1 doe je burgerplicht 2 diene vuilzak overtreed de wet 3 de flikken gaan het A-team moeten oproepen 4 den rooien tv gaat er moeten over berichten anders de locale media 5 gratis reclame voor het VB en dus een percentje erbij.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De naam "burka" is typisch voor de steek in en rond Afghanistan. "Nikaab" daarentegen is Arabisch. Maar eigenlijk komt het steeds op hetzelfde neer: de volledige bedekking van het vrouwenlichaam, niet alleen dat alle delen van het lichaam bedekt zijn maar ook dermate omhuld dat de lichaamsvormen niet zichtbaar zijn. Het benadrukt in grote mate de minderwaardigheid van de vrouw, daar zij beschouwd wordt als de oorzaak van alle verleiding. Opdat mannen niet verleid worden, moet de vrouw zich dan ook volledig omhullen. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand heeft de titel waaronder ik dit bericht gepost heb aangepast. Wellicht met goede bedoelingen alleen vind ik het niet de juiste titel. Ik had het eigenlijk zelfs helemaal niet over die boerka alleen over Beke. Maar bon.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 oktober 2004 om 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Europees Commissaris
|
Ik las zoeven dat er een onze vriend de burgemeester van Poperinge een goed idee heeft : Men mag in Burka rondlopen als men zich eerst op het politiekantoor kenbaar maakt en een gekleurd nummertje opspeld (vooraan rechts en achteraan links - ter wille van het evenwicht). Alle vrouwen die zich graag in Burka vertonen : daarheen !
Poperinge waar de burka thuis is ! Ik geef het hier aan voor wat het waard is : de lichaamsbedekking zou een Assyrische (dus pre-Islam) traditie zijn. In het oude Assyrië zouden de "upperclass" vrouwen als ze toevallig toch eens hun paleizen moesten verlaten zich op deze manier kleden. Wat in latere tijden vanzelfsprekend navolging vond in de lagere klassen. Hetzelfde fenomeen zien wij nu ook met het verbreiden van de "blote buiken" en de "eventjes zichtbare tepels". Ah ! Vrouwen als ze er niet waren moest men ze uitvinden !
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
De voornaamste reden waarom het Vlaams Blok in de stad Gent "minder" scoort dan in andere Vlaamse steden werd niet vernoemd, tenzij zijdelings aangeraakt door solidarnosc. Het heeft in elk geval hoegenaamd niks te maken met dat gezwets van Beke.
In elk geval, het is toch wel straf dat men al spreekt over een "mindere" score in Gent, want ook daar haalt het VB meer dan 20% van de stemmen. Het doet me denken aan de idioten van de Rode Staatsomroep die naar het West-Vlaamse dorpje Lichtervelde trokken om daar de verklaring te zoeken voor een mindere score van het VB, omdat in Lichtervelde de laagste score van het VB werd opgemeten, zijnde 13% van de stemmen. Men moet nu al met een vergrootglas op de Vlaamse kaart zitten zoeken naar een plaatsje waar het VB geen 15% haalde! |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Mijn redenering: als je meer allochtonen ziet => des te banger SOMMIGE mensen worden, ze voelen zich niet meer "veilig" en gaan op VB stemmen
|
|