![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben dan enkel de Belgische nationaliteit?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En toch blijft men nog steeds die mensen die dat al jaren hadden zien aankomen maar 'in de grond boren'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() "Die" is zo'n heterogene groep dat je daar geen algemene uitspraken over kan doen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 januari 2015 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontwijkend antwoorden is niet echt bevorderlijk voor uw geloofwaardigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou voor alle allochtonen beter zijn , dan worden de brave niet meer gelijkgesteld met de veelplegers . Ik ben voorstander van zo een onderzoek , u ook ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niemand die daar aan twijfelt meen ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() KLopt, maar ik heb al gezegd dat we mensen als jij eerst moeten aanpakken: de linkiewinkies, mensen die roepen meer islam, meer multikultuur (want we verdienen er lekker aan, aan die multikultuur), mensen die er jaren lang voor gezorgd hebben dat er in het Westen een multilkultuur kon ontstaan. Zolang die rode en groene multikulratten er maar blijven voor zorgen dat de kraan niet dichtgedraaid word wat betreft de import van Allah gebroed blijft het idd. dweilen met een open kraan. Mensen zullen het pas beseffen als het te laat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze weten dus nog niet goed wie het was, en ze weten het waarom ook nog niet.
Maar ik lees wel: molotov-cocktails. En wat zou de Schoof daaruit besluiten ? Dat het wel eens zou kunnen gaan om ...... drie keers raden ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik gok op Polen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het moet zijn dat er Polen zijn met een getaande huidskleur en kroezelhaar. |
|
![]() |
![]() |