![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over welke gebieden heb je dat dan? Ik zie niet goed dewelke.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima keuze. Zou hetzelfde doen. Alhoewel ik wel op bezoek zou willen gaan in Damascus. Maar dan zal Tel Aviv niet langer een keuze zijn.
Ik vind het MO prachtig, maar als ze er toch eens willen op los gaan, be my guest... buiten Europese grenzen uiteraard. Ook Teheran lijkt me zalig! Kan niet wachten tot ze stoppen met de 'ruzie'! Countdown... Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan je je eigen huis en grond bezetten?
Laatst gewijzigd door Drukazz : 8 januari 2015 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De Westbank is nog steeds oorlogsbuit en Israelis, de Palis willen daar ook een eigenstaat hebben alleen wenst men de gehele Westbank en dat doen de Israelis niet. Dus geen landjepik, eerlijk verkregen grondgebied. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet, ik zou het toch ook behoorlijk klote vinden als er hier opeens miljoenen buitenlanders komen wonen omdat er ergens wettelijk beslist is dat dit niet mijn land is, noch is geweest.
Maar ok, op mijn steun moeten de Palestijnen niet rekenen, ze hangen dat boekje aan dat ongelovigen discrimineerd en ik ben een ongelovige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Ik blog nog liever. http://brabosh.com Al wat ik daar post wordt dagelijks door duizenden gelezen. Tenandere, als ze mij hier geen vijf jaar aan een stuk hadden geband was ik hier waarschijnlijk wel blijven hangen. Nu verveelt het algauw. Jullie zien dat misschien niet (meer), maar het niveau is hier de laatste jaren fel verkleuterd. Zonde dus om die draad weer op te nemen en bovendien schadelijk voor mijn geestelijk welzijn. "Beter dementie voorkomen dan te genezen," zei mijn bomma altijd toen ze nog wist waarover ze het had ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad!
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 januari 2015 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgique was vroeger van de Ollanders. Wordt er oorlogje gespeeld tussen de twee landen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 januari 2015 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integraal de fout van de moderatie. Diegenen die iets te vertellen hadden werden systematisch gebaned en de trollen hebben ze laten zitten. Pontifex wil daar nu blijkbaar iets aan doen , maar het is volgens mij te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wanneer heeft de "wandelende Jood" een eigen staat gehad?
![]() |
#38 | |
|
![]() [quote=Knuppel;7489641][quote=Snerror;7489569]Israël palmt wel gebied in dat oorspronkelijk van de Palestijnen was, dus de vergelijking gaat niet helemaal op.
Citaat:
![]() Dat kan niet! Volgens mij is België pas ontstaan daarna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Na de annexatie zijn Belgische kolonisten het veroverde gebied gaan bewonen en trachten te ont-Duitsen. In 1940 pakte nazi-Duitsland dat weer terug en in 1945 was België er weer. Het ont-Duitsen is niet helemaal gelukt, het koloniseren wel. Het resultaat is dat Duits de derde landstaal is, de Oostkantons een eigen parlement met 25 zetels hebben met een Duitstalige regering geleid door Oliver Paasch als minister-president Mijn vraag is dus de volgende: vind jij dat België zijn kolonie terug zou moeten geven? Tenslotte is het historisch bewezen deel van Duitsland terwijl Israël met Oost-Jeruzalem haar eigen 3000 jaar oude hoofdstad opeist.
"Islam is the sword the left is using to slit the throat of America." Charlie Kirk social media post, 8 September 2025 Laatst gewijzigd door thePiano : 8 januari 2015 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Daar hebben Joodse kolonisten zélf voor gekozen.