![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Houd de staatsveiligheid hier een oogje in het zeil? | |||
Zeker weten. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 40,98% |
Misschien. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 18,03% |
Denk het niet. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,67% |
Waar houden DIE zich mee bezig? |
![]() ![]() ![]() |
13 | 21,31% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar zeker.
-aanwezigheid van radicaal links -aanwezigheid van radicaal rechts -vlaams nationalisten -republikeinen -ik Als er toch een beetje aan intelligence te vinden is bij de belgian intelligence agencies zullen zij hier ook wel hun mannetje(s) hebben. En dat kan iedereen hier zijn ![]() Wie is de mol? Wie? Wie?
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Die van de staatsveiligheid kunnen mijn kloten kussen en hebben allemaal een vrouw met een stinkfoef!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
je moet het niet persoonlijk opnemen hoor, het overkomt de besten wel eens dat iemand niet met hun grap kan lachen. ni van wakker liggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tis geen staatsveiligheid meer zoals dat we dat kende in 40' - 45' he, jammer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Aanzet tot geweld Arnold
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." Benjamin Franklin Laatst gewijzigd door Arnold : 5 oktober 2004 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() als er nu eens iemand NIET staatsgevaarlijk is dan zijn het wel die werkloze/gepensioneerde, tamme, vereenzaamde sukkelaars die de ganse dag op internetfora rondhangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ook niet als die bij een of andere organisatie sukkelen die anti-autoritair is?
Ik zei dus wel "als". |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg meneer de anarchist, leg mij eens uit, in uw anarchistische maatschappij, wie heeft daar eigenlijk de macht? Dat vroeg ik me nu net af: iemand beslist toch wie de machines doet draaien, niet?
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Niemand.
En nogmaals... ik wil dat de boel in elkaar stort. Dat gebeurd zowiezo toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Rationele redeneringen en nuchter geouwehoer zijn niet meer van deze tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NIEMAND?
Ah, dus geen machines meer? Het is dus duidelijk: je wil de mensheid terug in holen en bomen laten leven. Zet uw pc maar af.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan zal er wellicht oorlog zijn. en dan heb je geen tijd meer om anarchist te zijn, en ik ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Ik zal altijd tijd hebben. Gewoon een kwestie van zijn. Tenzij ik sterf natuurlijk. Sorry dat ik realistisch ben en niet met wishy-washy meninkjes afkom.
Citaat:
Geconditioneerde burgertrut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=2]En een (100% corecte en feitelijk) beschrijving van wat met collaborateurs gebeurde gedurende de repressie is dus blijkbaar een aanzet tot geweld.....[/size] [size=2]Zover is het gekomen.We mogen zelfs geen bewezen historische feiten meer aanhalen als de moslims dit als "onprettig ervaren" of zoiets....[/size] [size=2]Merk op:Arnold heeft dus geenenkel begrip voor wat de verzetstrijders voor onze vrijheid hebben moeten doen (en ondergaan),en des te meer begrip voor wat de moslim fundi's nu verkiezen te doen (en wat hun slachtoffers moeten ondergaan).[/size] [size=5]Dat zegt meer over Arnold dan over gelijk wat of wie anders.....[/size] [size=2]Maar ja,politieke correctheid heeft een prijs,en het voorschot is alvast de waarheid en het recht op vrije meningsuiting.....[/size] [size=2]Goe bezig België.....goe bezig....[/size]
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." Benjamin Franklin Laatst gewijzigd door Thor : 20 november 2004 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Hoe zit het hier tegenwoordig??
Sieg Heil |
![]() |
![]() |