![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Ok nemen jullie het maar niet serieus aan, maar jullie zullen dan de conclusies moeten zelf trekken. Ik heb altijd gewild dat iedereen respect voor mekaars religie had. Ik dacht dat de Belgen slim genoeg waren om 'wat' respect te tonen vooral tegenover de Turken en de moslims. Het is niet dat meneerke Laden een paar aanslagen heeft laten plegen dat de hele moslimgemeenschap hier verantwoordelijk voor is. Nog eens NEEN. Ik zal mijn vaderland Turkije en de moslims voor altijd verdedigen. Ik ben er zeker van dat er hier nog grote en ergere ruzies zal ontstaan door gewoon mekaar niet te respecteren door racisme of haat te gebruiken. Dus den moderator, meneerke Jeroen neemt het ook niet serieus aan. Ik zeg doe gewoon maar verder. Ik ben zomaar geen computeringenieur geworden he manneke. Daag me niet uit want dat zal erg voor jou en de anderen uitkomen. Als ik wil neem ik gewoon het forum voor mij. Dat is maar een fluitje van een cent hoor !!! En de ip's van de geregistreerden dat is ook maar heel simpel voor mij.Ik ga vanaf nu alle racistische opmerkingen en argumenten bijeen nemen als bewijs,deze ga ik gewoon doorgeven aan de federale politie,aangezien ik al aangesloten ben bij verschillende organisaties zou dit niet zo moeilijk gaan. EEN VERDUIDELIJKING: IK HEB GENOEG BEWIJZEN OM DIT FORUM TE LATEN SLUITEN VOOR ALTIJD. Dus onzen goede en 'slimme' moderator doe je ogen maar goed open voordat je forumke binnenkort zal worden gesloten. J'ai vous renseigné !!!
Turkije - Türkiye - La Turquie - Turkey - die Türkei - الجمهورية التركية Laatst gewijzigd door computeringenieur : 3 oktober 2004 om 16:14. |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() hahahaah lol ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Shizie : 3 oktober 2004 om 14:30. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Computeringenieurtje. Je doen maar, en probeer er in een keer een schadevergoeding bij te krijgen ook.
Wat betreft vrijheid van religie. Ik tolereer religie, zolang ze me niet door de strot geduwd word. En helaas zijn het heden ten dage hier voornamelijk moslims die hun gelijk willen en zullen hebben, en geweld is gewoon 1 van de trukken. En blijkbaar ben je niet goed op de hoogte van het reilen en zeilen op het www. Sluit 1 forum, en er komen er 2 in de plaats. En natuurlijk, bewijs maar eens dat niet jij de extreem idiote pro nazi, anti vanalles praat kwam verkopen.
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=5]There are no racists on this forum ![/size] |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Be my guest... by all means.
Denk vooral niet dat ge de enige zijt die "de nodige" connecties heeft of die de nodige technische know-how in huis heeft om terug te slaan. Zielige vertoning, "computeringenieurke"
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Forumke', komaan, dit noem ik al een serieus forum.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() tis wel typisch voor de turken. Als ze niet kunnen winnen dan beginnen ze te dreigen "ik breng mijn kameraden mee, wacht maar!"
hier kan hij zijn "kameraden" niet meebrengen dus begint hij over racisme etc te zeveren.. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Musketo : 3 oktober 2004 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kerel ga ergens anders zeiken owkay?
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn beste, Ik geloof nooit dat jij echt een turk bent. Niemand is zo dom om bovenstaande te schrijven en het te menen. Waarschijnlijk ben je een of andere 'pseudo' van een vlaams blokker. Geef maar toe. ![]() (87 posts op 2 jaar is een beetje weinig voor een normale en echte poster) Ps. De taalfouten daarentegen : da's wel goed gedaan, het lijkt zo zelfs bijna authentiek. ("deze forum" bvb. etc.) Laatst gewijzigd door parcifal : 3 oktober 2004 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racist
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling