![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Robeys wrote: >> En los daarvan. Neem aan dat een willekeurig sociaal gedrag dat niet als >> resultaat de voortplanting heeft "onnatuurlijk" of desnoods op welke >> andere manier ook "fout" is. Zijn dan meteen verboden: lidmaatschap van >> het Blok, bier drinken, naar het voetbal gaan en usenetberichten >> schrijven. >> >> En dat zal misschien ook wel niet de bedoeling geweest zijn, zeker? >> >> :-) > > Ik dacht hem er nog op te wijzen dat vendelzwaaien ook niet tot > voortplanting leidt en zodoende onnatuurlijk en fout is, maar heb het maar > achterwege gelaten :-) > Sport is gezond, geef mij maar een paar uur vendelzwaaien, paardrijden en liggende wip boogschieten, jij mag gerust je spuitje overdosis aan heroine zetten ondertussen. Eens zien wie zich zal voortplanten en wie niet. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#22 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> Simple, als het heterodiertje geen homosex diertjes meer > produceert, het homodiertje uitsterft, aangezien het > zijn eigen aard niet in stand kan houden. Ik heb te weinig kennis van bonobo's om te weten of daar een strikte scheiding is tussen "heterodiertjes" en "homosex diertjes". Het feit blijft wel dat er homosex voorkomt, ik zie niet in waarom het rechtstreeks tot voortplanting van het individu zou moeten leiden om als natuurlijk kunnen beschouwd te worden. Ik zou volgens jou waarschijnlijk m'n politiek-korrekte bril moeten afzetten om dat te zien. > Hoelang bestaat de mens ? Tja, wat is een mens? En wat doet het ertoe in deze discussie? > En nog steeds hebben ze niet het minste begrip voor de natuur > zijn afwijkingen, zijn fouten en zijn wezens. Dus jij hebt begrip voor homosex, als afwijking van de natuur? Dan geef je alleszins toe dat het wel degelijk iets natuurlijk is. > btw: De grootste fout welke de natuur ooit gemaakt heeft, is de mens. De natuur maakt geen fouten. De natuur zal waarschijnlijk ook wel verder blijven bestaan als de mens is uitgestorven, denk ik. herbo |
![]() |
#23 |
|
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Koen Robeys wrote: >> >>>En los daarvan. Neem aan dat een willekeurig sociaal gedrag dat niet als >>>resultaat de voortplanting heeft "onnatuurlijk" of desnoods op welke >>>andere manier ook "fout" is. Zijn dan meteen verboden: lidmaatschap van >>>het Blok, bier drinken, naar het voetbal gaan en usenetberichten >>>schrijven. >>> >>>En dat zal misschien ook wel niet de bedoeling geweest zijn, zeker? >>> >>>:-) >> >>Ik dacht hem er nog op te wijzen dat vendelzwaaien ook niet tot >>voortplanting leidt en zodoende onnatuurlijk en fout is, maar heb het maar >>achterwege gelaten :-) >> > Sport is gezond, geef mij maar een paar uur vendelzwaaien, paardrijden > en liggende wip boogschieten, jij mag gerust je spuitje overdosis > aan heroine zetten ondertussen. > Eens zien wie zich zal voortplanten en wie niet. Heb ik ergens gezegd dat heroïne gezond is ofzo? Of dat sport onnatuurlijk is? En uiteindelijk kan je sex ook als sport aanzien, en homosex ook dus :-) Anyway, ik heb niet direkt de behoefte om mij voort te planten, noch om aan homosex te doen, noch om heroïne te spuiten, nog om vendel te zwaaien. Geef mij maar t'ai chi als sport, iets lekker multicultureel :-) herbo |
![]() |
#24 |
|
![]() > Tja, nog maar eens een bewijs dat de grooste vergissing van de
> natuur de mens is en was. > > Laat je homovereniging zich maar verderplanten, geen enkel probleem ermee. Het VB blijkt wel degelijk problemen te hebben met homosex... raar als homo's toch vanzelf zouden uitsterven... herbo |
![]() |
#25 |
|
![]() "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> Tja, nog maar eens een bewijs dat de grooste vergissing van de >> natuur de mens is en was. >> >> Laat je homovereniging zich maar verderplanten, geen enkel probleem >> ermee. > > Het VB blijkt wel degelijk problemen te hebben met homosex... raar als > homo's toch vanzelf zouden uitsterven... > Ik zie geen enkel Vlaams Blok probleem met homo's, integendeel ze zijn de enigen welke ertegen zijn dat ze met het hoofd naar beneden van hoge torens geworpen worden. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#26 |
|
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Tja, nog maar eens een bewijs dat de grooste vergissing van de > > > natuur de mens is en was. > > > > > > Laat je homovereniging zich maar verderplanten, geen enkel > > > probleem ermee. > > > > Het VB blijkt wel degelijk problemen te hebben met homosex... raar > > als homo's toch vanzelf zouden uitsterven... > > > > Ik zie geen enkel Vlaams Blok probleem met homo's, integendeel > ze zijn de enigen welke ertegen zijn dat ze met het hoofd naar > beneden van hoge torens geworpen worden. "Het Vlaams Blok spreekt geen ethisch oordeel uit over homoseksualiteit, maar vindt wel dat het huwelijk en de mogelijkheid om kinderen te adopteren moet voorbehouden blijven aan mensen van een verschillend geslacht. Dat heeft niets te maken met onverdraagzaamheid of bekrompenheid, maar alles met gezond verstand en respect voor de instelling van het huwelijk. Het traditionele kerngezin blijft de beste plaats om kinderen op te voeden." Da's het officiële standpunt van het Vlaams Blok. Maar dan zijn er paar gekozenen die wat andere taal bezigen.........Verklaar maar eens waarom Alexandra Colen zo tegen de verspreiding van de holebi-informatievideo was. Of waarom Xavier Buisseret homo's in elkaar ging meppen. |
![]() |
#27 |
|
![]() "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > > Tja, nog maar eens een bewijs dat de grooste vergissing van de >> > > natuur de mens is en was. >> > > >> > > Laat je homovereniging zich maar verderplanten, geen enkel >> > > probleem ermee. >> > >> > Het VB blijkt wel degelijk problemen te hebben met homosex... raar >> > als homo's toch vanzelf zouden uitsterven... >> > >> >> Ik zie geen enkel Vlaams Blok probleem met homo's, integendeel >> ze zijn de enigen welke ertegen zijn dat ze met het hoofd naar >> beneden van hoge torens geworpen worden. > > "Het Vlaams Blok spreekt geen ethisch oordeel uit over homoseksualiteit, > maar vindt wel dat het huwelijk en de mogelijkheid om kinderen te > adopteren > moet voorbehouden blijven aan mensen van een verschillend geslacht. Dat > heeft niets te maken met onverdraagzaamheid of bekrompenheid, maar alles > met > gezond verstand en respect voor de instelling van het huwelijk. Het > traditionele kerngezin blijft de beste plaats om kinderen op te voeden." > > Da's het officiële standpunt van het Vlaams Blok. Maar dan zijn er paar > gekozenen die wat andere taal bezigen.........Verklaar maar eens waarom > Alexandra Colen zo tegen de verspreiding van de holebi-informatievideo > was. > Of waarom Xavier Buisseret homo's in elkaar ging meppen. > Bij het Vlaams Blok mag nog iedereen zijn eigen mening hebben, raar maar waar. Mijn persoonlijke mening ? Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad toe. Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, daarvoor is de hetero mens nodig. Niemand hoeft met deze mening akkoord te gaan. Klaar en duidelijk ? Dank je. Wat zeg je, inderdaad, ik ben een Vlaamse Blokker met een eigen mening. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#28 |
|
> > "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht > Mijn persoonlijke mening ? > > Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad toe. > > Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, > daarvoor is de hetero mens nodig. Gezien de nog altijd explosieve bevolkingsgroei kunnen we dat met een gerust hart aan de hetero's overlaten. -- "It's not that I disagree with Bush' economic policy or his foreign policy, It's that I believe he's a child of Satan here to destroy the planet Earth." Bill Hicks |
![]() |
#29 |
|
> "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht [snip] > Bij het Vlaams Blok mag nog iedereen zijn eigen mening hebben, raar > maar waar. Inclusief anderen in elkaar meppen omdat ze homo zijn...... > Mijn persoonlijke mening ? > > Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad > toe. Het VB wenst ze in ieder geval anders dan heteroseksuelen te behandelen. > Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, > daarvoor is de hetero mens nodig. En dus? > Niemand hoeft met deze mening akkoord te gaan. > > Klaar en duidelijk ? > > Dank je. > > Wat zeg je, inderdaad, ik ben een Vlaamse Blokker met een eigen > mening. Dat maakt het VB nog niet homo-vriendelijk. |
![]() |
#30 |
|
![]() "Demiurg" <demiurg@=wanadoo.nl> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: > >> >> "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht > >> Mijn persoonlijke mening ? >> >> Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad toe. >> >> Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, >> daarvoor is de hetero mens nodig. > > Gezien de nog altijd explosieve bevolkingsgroei kunnen we dat met een > gerust > hart aan de hetero's overlaten. > *Leven en laten leven* -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#31 |
|
![]() Op Mon, 11 Oct 2004 09:45:00 GMT beweerde
Ghingis Khan<[email protected]> in nl.politiek: > Mijn persoonlijke mening ? > > Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad toe. > > Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, > daarvoor is de hetero mens nodig. dat is niet waar. Er zijn genoeg homo's met eigen kinderen (dus met hun DNA) verder heb je behalve verwekkers ook een hele maatschappelijke infrastructuur nodig. Mensen zijn nu eenmaal wezens die binnen een sociaal verband leven. Ook andere mensen buiten de verwekkers om zijn nodig voor het grootbrengen van kinderen. Denk maar eens aan leraars, artsen e.d. het kan zelfs zijn dat in de oertijd homo's belangrijke rollen speelden als sjamaan of artistieke functie sbekleedden ten behoeve van de gehele stam. En die sjamaan/artiest was geen concurrentie voor de mannetjes en werd dus niet als gevaar gezien. -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Er is geen god dan Bush, en Yew Betcha is zijn profeet." |
![]() |
#32 |
|
![]() "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht > [snip] >> Bij het Vlaams Blok mag nog iedereen zijn eigen mening hebben, raar >> maar waar. > > Inclusief anderen in elkaar meppen omdat ze homo zijn...... > >> Mijn persoonlijke mening ? >> >> Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad >> toe. > > Het VB wenst ze in ieder geval anders dan heteroseksuelen te behandelen. > >> Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, >> daarvoor is de hetero mens nodig. > > En dus? > >> Niemand hoeft met deze mening akkoord te gaan. >> >> Klaar en duidelijk ? >> >> Dank je. >> >> Wat zeg je, inderdaad, ik ben een Vlaamse Blokker met een eigen >> mening. > > Dat maakt het VB nog niet homo-vriendelijk. > Vraag eens aan de homo's wat ze denken van uw Islamitische multiculturele samenleving. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#33 |
|
![]() "Niek Holtzappel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Mon, 11 Oct 2004 09:45:00 GMT beweerde > Ghingis Khan<[email protected]> > in nl.politiek: > >> Mijn persoonlijke mening ? >> >> Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad toe. >> >> Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, >> daarvoor is de hetero mens nodig. > > dat is niet waar. Er zijn genoeg homo's met eigen kinderen (dus met hun > DNA) verder heb je behalve verwekkers ook een hele maatschappelijke > infrastructuur nodig. Mensen zijn nu eenmaal wezens die binnen een sociaal > verband leven. Ook andere mensen buiten de verwekkers om zijn nodig voor > het grootbrengen van kinderen. Denk maar eens aan leraars, artsen e.d. Ah ja , natuurlijk, homo's met eigen kinderen vreten uit alle vaatjes en gaatjes. > het kan zelfs zijn dat in de oertijd homo's belangrijke rollen speelden > als sjamaan of artistieke functie sbekleedden ten behoeve van de gehele > stam. En die sjamaan/artiest was geen concurrentie voor de mannetjes en > werd dus niet als gevaar gezien. > Je heb het over *De gecastreerde man* -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#34 |
|
![]() Op Mon, 11 Oct 2004 13:07:06 GMT beweerde
Ghingis Khan<[email protected]> in nl.politiek: >>> Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, >>> daarvoor is de hetero mens nodig. >> >> dat is niet waar. Er zijn genoeg homo's met eigen kinderen (dus met hun >> DNA) verder heb je behalve verwekkers ook een hele maatschappelijke >> infrastructuur nodig. Mensen zijn nu eenmaal wezens die binnen een sociaal >> verband leven. Ook andere mensen buiten de verwekkers om zijn nodig voor >> het grootbrengen van kinderen. Denk maar eens aan leraars, artsen e.d. > > Ah ja , natuurlijk, homo's met eigen kinderen vreten uit alle vaatjes en > gaatjes. Hoe je er over denkt is jouw zaak. Ze zijn er echter wel. En anno 2004 is een kwakje in een reageerbuisje zo ingebracht bij een vrouw, zelfs bij een lesbische vrouw. > >> het kan zelfs zijn dat in de oertijd homo's belangrijke rollen speelden >> als sjamaan of artistieke functie sbekleedden ten behoeve van de gehele >> stam. En die sjamaan/artiest was geen concurrentie voor de mannetjes en >> werd dus niet als gevaar gezien. >> > > Je heb het over *De gecastreerde man* > -- Niek Holtzappel Homepage op http://www.xs4all.nl/~nholtz "Er is geen god dan Bush, en Yew Betcha is zijn profeet." |
![]() |
#35 |
|
> "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht [snip] > Vraag eens aan de homo's wat ze denken van uw Islamitische > multiculturele samenleving. A) het is niet *mijn* samenleving. Ik bezit geen samenleving B) Omdat X (bepaalde moslims) niet positief over homo's is, is Y (het VB) dat wel? |
![]() |
#36 |
|
![]() On Mon, 11 Oct 2004 13:05:27 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Ghingis Khan wrote: >>> "Dr. Bam Bam" <[email protected]> schreef in bericht >> [snip] >>> Bij het Vlaams Blok mag nog iedereen zijn eigen mening hebben, raar >>> maar waar. >> >> Inclusief anderen in elkaar meppen omdat ze homo zijn...... >> >>> Mijn persoonlijke mening ? >>> >>> Ik hou niet zo van homo's maar ik wens hun ook niet het minste kwaad >>> toe. >> >> Het VB wenst ze in ieder geval anders dan heteroseksuelen te behandelen. >> >>> Naar mijn mening kunnen homo's het menselijk ras niet in stand houden, >>> daarvoor is de hetero mens nodig. >> >> En dus? >> >>> Niemand hoeft met deze mening akkoord te gaan. >>> >>> Klaar en duidelijk ? >>> >>> Dank je. >>> >>> Wat zeg je, inderdaad, ik ben een Vlaamse Blokker met een eigen >>> mening. >> >> Dat maakt het VB nog niet homo-vriendelijk. >> > >Vraag eens aan de homo's wat ze denken van uw Islamitische >multiculturele samenleving. 'pim' lustte wel pap van jonge Marokkaantjes. Maar we hebben gelukkig geen islamitische multiculturele samenleving en gelukkig ook geen VlaamSS BloKKK-dictatuur. |
![]() |
#37 |
|
![]() "Koen Robeys" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Herbo" <[email protected]> wrote > [Voortplanting...] Sterker nog, zelfs van "gewone" (ach, ja...) > sexualiteit is dat maar in zeer beperkte mate de bedoeling. Even copy and > paste uit een eerdere post van me: > QUOTE > > Anthropoloog "Jared Diamond, The Rise and Fall of the third Chimpanzee, > 1991, deel 2, hoofdstuk 3 > > "Our concealed ovulation, constant receptivity, and brief fertile period > in > each menstrual cycle ensure that most copulations by humans are at the > wrong > time for conception. (...) even young newly-weds who omit contraception > and > make love at maximum frequency have only a twenty-eight percent > probability > of conception in each menstrual cycle." > > En na de feiten, de conclusie, wat min of meer is waar deze draad naar op > zoek is: > > "Whatever the main biological function of human copulation, it is not > conception, which is just an occasional by-product" > > UNQUOTE Kreun!!!! Laat me raden... baarmoeders, penissen en vagina's, zijn onstaan omdat we "wipten!!!" zoef (Fuck Jared Diamond) |
![]() |
#38 |
|
![]() "zoef" <[email protected]> wrote
> Kreun!!!! Laat me raden... baarmoeders, penissen en vagina's, zijn onstaan > omdat we "wipten!!!" Het is duidelijk dat jij het beter weet. Ik geef me over. Je hebt gelijk. > (Fuck Jared Diamond) En *nog* een serie sterke argumenten! Oh, had ik er mijn mond maar nooit over opengedaan... Koen |
![]() |
#39 |
|
![]() "Koen Robeys" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "zoef" <[email protected]> wrote > >> Kreun!!!! Laat me raden... baarmoeders, penissen en vagina's, zijn >> onstaan omdat we "wipten!!!" > > Het is duidelijk dat jij het beter weet. Ik geef me over. Je hebt gelijk. Ik zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon :-)) zoef >> (Fuck Jared Diamond) > > En *nog* een serie sterke argumenten! Oh, had ik er mijn mond maar nooit > over opengedaan... > > Koen |
![]() |
#40 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "zoef" <[email protected]>, die Mon, 11 Oct 2004
21:36:35 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Koen Robeys" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> "zoef" <[email protected]> wrote >> >>> Kreun!!!! Laat me raden... baarmoeders, penissen en vagina's, zijn >>> onstaan omdat we "wipten!!!" >> >> Het is duidelijk dat jij het beter weet. Ik geef me over. Je hebt gelijk. > > >Ik zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon :-)) Op 2 C ? >zoef > >>> (Fuck Jared Diamond) >> >> En *nog* een serie sterke argumenten! Oh, had ik er mijn mond maar nooit >> over opengedaan... >> >> Koen > > -- Fusti |