![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filmpje?
En dit is trouwens relatief origineel, niet geheel. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 januari 2015 om 21:09. |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Waarom zien we geen bloed , geen schotwonde , ... , je gaat me toch niet vertellen dat ze dat hebben weg gecensureerd ?
|
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Er is wel bloed, vergroot je scherm en pauzeer op 't juiste moment. Meer zelfs, je ziet gewoon flarden vliegen.
Laat u niet vangen: sta op voor uw vrijheid. Wees GEEN schaap! -> mirus.be een intellectuele marktplaats voor bijzondere ideeën en toekomstvisies. Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 15 januari 2015 om 21:16. |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat filmpje van die 2 russen lijkt me vrijwel nep. Toch volgens buitenlandse media, als u even Googled. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dan toch iets positiefs moet zeggen over groeperingen als ISIS, dan is het dat ze niet meedoen aan allerlei complot zaken. Ze zijn in principe relatief eerlijk.
Wanneer ze iemand onthoofden, dan zetten ze dat op film. Niets ermee omheen draaien, wij hebben dit gedaan ! en we zijn trots ! Hoe pervers ook, het heeft ook iets. Of ben ik nu heel stout? je suis charlie, je suis charlie............. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn complimenten voor deze redenering, je krijgt een sticker. Ga je voor de koelkast? Nee even serieus, hier kan ik echt niets mee. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat ze die kleine geen .45 of 9 mm pistool gegeven hebben, omwille van de weerslag.
Als deze mannen met een .22 gedood werden (en een .22 is zeker en vast krachtig genoeg om te doden op die afstand) dan zal je geen spectaculaire exit wounds aantreffen. Enkel een kleine opening achteraan, de kogel geeft al zijn energie af in de hersenen (zo'n 120 joule) en blijft binnen de schedel. Minder bloederig maar niettemin even dood.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ... op 6:54 zie je toch wat bloed ... uit of langs de neus van het tweede slachtoffer ...
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muslims blow up another muslim, using infidel technology, recorded with infidel technology, disseminated with infidel technology, while praising the imaginary space demon that keeps their primitive knuckle dragging people illiterate and trapped in the stone age... Read more at http://www.liveleak.com/view?i=a81_1...8ICB9bpBAb2.99
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige relevante vraag is: waarom zouden ze de moeite doen om een filmpje te faken, wanneer al meerdere malen duidelijk is gebleken dat ze geen probleem hebben om mensen op gruwelijke wijze te vermoorden? Wat winnen ze in hemelsnaam bij een fake filmpje als ze het ook gewoon echt kunnen doen?
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |