![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie overigens niet in wat er "vernederend" is voor een vrouw om de penis in haar mond te nemen, tenzij ze dat zelf niet wil. Ik heb de indruk dat jij een bijzonder saai seksleven hebt... Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Nee, laat dan maar zo, ik dacht dat het een standje was dat ik nog niet kende.
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Ikzelf ben principiëel tegen alle vormen van kinderinwijding!!! Of het nu gaat om kinderdoop, de inheemse bijenproef of om meisjes/jongensbesnijdenis.
Vooral het lichamelijk bewerken van je bloedeigen kind om het 'op te laten nemen' vind ik persoonlijk een achterhaald en misplaatste handeling. Toch vind ik ook dat wanneer mensen volwassen zijn, ze zelf maar moeten weten waar ze hun voorhuid laten. Van mijn part amputeer je al je seksorganen (of doe eens gek, je handen) om te laten blijken hoe godslievend je wel niet bent. Overigens vind ik dat debat over 'zonder voorhuid duurt het langer' maar onzin. Laat liever je lichaam intact en oefen, oefen, oefen je uithoudingsvermogen tot je erbij neervalt --> veel plezieriger lijkt mij!
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
reden: Niet alleen de moslimjongeren ondergaan besnijdenis maar ook JODEN en co (uit hygiënische redenen) Straks gaat hij gewaarschuwd (=gedreigd, maar dan op een beleefde taal gezegd) worden door paar joden met hoge functieën en tis gedaan. Zij zal niet meer treuren over dit onderwerp. Moesten jooodse jongens niet besnijden wordden éh.. gingen we daar elke dag over zeveren. Maar tis gedaan. Ze heeft namelijk tegen harde rotsen gebotst. Gedaan, jullie zullen haar niet meer horen over dit onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden die joodjes en islamietjes nu mét of zonder verdoving besneden? Ik vond namelijk het volgende: (tekst integraal overgenomen)
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En El Turco, als Hirsi Ali haar protest stopt vanwege joodse druk, is ze haar plaats in de regering niet waard. Besnijdenis zonder toestemming van de "eigenaar" en zeker zonder verdoving moet worden verboden. Waar gaat dat naar toe? Om een schaap te slachten moeten mensen zich aan allerlei voorschriften houden, maar een mens verminken mag gewoon thuis.
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |