![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Veel jongeren kijken naar een levensstandaard van mensen die al 20 tot 30 jaar werken achter de rug hebben en denken dat deze ook de hunne moet zijn.Als ik op reis ga met het vliegtuig sta ik dan ook versteld van het grote aantal jongeren dat dit doet,ik vloog voor het eerst na 8 jaar werken,nu zie ik het vliegtuig vol zitten met gasten die nog studeren.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Achter die schijnbaar grote luxe gaat bij jonge mensen vaak hetzelfde schuil (op enkele jongeren na die wel snel opgeklommen zijn tot managementfuncties en/of een zaak hebben geerfd): hoge hypotheken, twee voltijdse banen en een enorme ratrace. Wij hebben geen afgewerkt huis, geen twee dure wagens (eerder twee oudere kleine wagens) en de meeste jonge ouders onder onze vrienden en colleges zitten in hetzelfde schuitje, of ze moesten bijvoorbeeld een royale injectie van cash hebben gehad van de ouders toen ze bouwden/kochten. Ik maak het vergelijk: mijn ouders en schoonouders konden perfect een huis bouwen of kopen op 1 inkomen. Het tweede inkomen was extra, voor de luxe (maar meestal de spaarrekening in hun geval). Wij hebben een echte noodzaak om met twee te verdienen, het leven is gewoon veel duurder geworden. En dan hebben we het over de basisbehoeftes, niet de luxeartiekelen. Maargoed, het begint allemaal bij die basisbehoeftes. Begrijp me niet verkeerd: we verdienen goed en kunnen alles goed betalen. Maar mensen die minder hoge lonen hebben, ik vraag mij af hoe die het doen.... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Alle politici weten het ... maar niemand durft. Zelf nva niet.
Tik tak tik tak tik tak tik tak .... |
|
|
|