![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Trabka Basia formuleerde de vraag :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>> >>> Hoezo.... je hebt het toch niet voor het West Vlaams... >>>> >>> >>> 4-12-19-26-38-40 >>>> >> >> Zal ik je voorspellen dat uw cijfers fout zijn ? > > Geen probleem, maar bij winst schenk je geld integraal aan een goed doel (of > je speelt of niet, maakt niets uit). en het vb is geen goed doel. Tenzij om af te schieten natuurlijk... -- mvg, Valère Oh my god! Space Aliens! Don't eat me, I have a wife and kids! Eat them! |
![]() |
#22 |
|
![]() "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht news:mn.23687d4af4f76987.19203@murkha... > Trabka Basia formuleerde de vraag : >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>> >>>> Hoezo.... je hebt het toch niet voor het West Vlaams... >>>>> >>>> >>>> 4-12-19-26-38-40 >>>>> >>> >>> Zal ik je voorspellen dat uw cijfers fout zijn ? >> >> Geen probleem, maar bij winst schenk je geld integraal aan een goed doel >> (of je speelt of niet, maakt niets uit). > > en het vb is geen goed doel. Tenzij om af te schieten natuurlijk... > Je hebt gelijk Doel gaat dicht tegen 2014 |
![]() |
#23 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > mensen mogen weten dat de VRT de politieke zender is van de SPa die ze > gebruiken voor allerlei rooie propaganda. Balthazar en vele anderen hebben > de 'juiste' partijkleur, een absolute voorwaare om in deze "openbare" > staatsinstelling aanvaard te worden. jong toch, waar blijf je die zever halen die totaal uit de lucht gegrepen is. je pronkt altijd zo met je dossierkennis, wel waar is deze omtrend deze zaak? Ik snap niet dat je zo demagogisch bezig kan zijn en dat niemand je daarop wijst!! Voor alle duidelijkheid en vooral correctheid: De raad van bestuur van de vrt is samengesteld uit 12 leden die verkozen worden uit politiek voorgedragen kandidaten (per mandaad minimum 2 kandidaten). Aangezien het vlaams gewest de enige aandeelhouder is van de nv vrt, wordt de raad van bestuur samengesteld volgens het cultuurpakt, wat evenveel betekent als een politieke samenstelling waarbij elke partij vertegenwoordigd is zoals in het vlaams parlement (vorige legislatuur had cd&v dus de zwaarste vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de vrt, nu zal dat het vlaams blok zijn). De voorzitter wordt door de leden van de raad van bestuur verkozen, net zoals de ondervoorzitter. Als deze toevallig van spa signatuur is, dan is dat toeval. Er is nergens een regel die schrijft dat de vrt rood is of zou moeten zijn en de beschuldigingen hieromtrend zijn dan ook volkomen in de lucht aangezien de raad van bestuur grotendeels uit centrum-rechtse partijen + één extreem rechtse partij bestaat (cd&v, vld & vlaams blok) en slechts 2 centrum linkse tot linkse partijen (sp.a & groen). De enige verklaring voor het eventuele linkse karakter van de vrt moet dus gezocht worden in het feit dat statischtisch gezien journalisten, en waarschijnlijk mensen die in de media werken algemeen, eerder links dan rechts zijn maar dan nog is dit geen reden om de vrt links te noemen. Als je dit wil, dan moet je zoiets eerst aantonen met empirisch onderzoek. Zoiets is perfect wetenschappelijk te bewijzen of te weerleggen, doen dus! Overgens: precies omwille van de politieke samenstelling van de raad van bestuur zijn haar bevoegdheden erg beperkt. Men mag enkel een te volgen lijn uitstippelen die vrij ingevuld wordt door de gedelegeerd bestuurder en het directiecommité. Voor zaken als de oprichting van sporza ofzo moet men uiteraard wel de goedkeuring vragen aan de raad van bestuur. |
![]() |
#24 |
|
![]() "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> mensen mogen weten dat de VRT de politieke zender is van de SPa die ze >> gebruiken voor allerlei rooie propaganda. Balthazar en vele anderen >> hebben >> de 'juiste' partijkleur, een absolute voorwaare om in deze "openbare" >> staatsinstelling aanvaard te worden. > > jong toch, waar blijf je die zever halen die totaal uit de lucht gegrepen > is. je pronkt altijd zo met je dossierkennis, wel waar is deze omtrend > deze zaak? Ik snap niet dat je zo demagogisch bezig kan zijn en dat > niemand je daarop wijst!! > > Voor alle duidelijkheid en vooral correctheid: > De raad van bestuur van de vrt is samengesteld uit 12 leden die verkozen > worden uit politiek voorgedragen kandidaten (per mandaad minimum 2 > kandidaten). Partij politiek dus, geen Democratie. Daarvan komt dus de naam VRT-Kremlin. >Aangezien het vlaams gewest de enige aandeelhouder is van de nv vrt, wordt >de raad van bestuur samengesteld volgens het cultuurpakt, wat evenveel >betekent als een politieke samenstelling waarbij elke partij >vertegenwoordigd is zoals in het vlaams parlement (vorige legislatuur had >cd&v dus de zwaarste vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de vrt, >nu zal dat het vlaams blok zijn). De voorzitter wordt door de leden van de >raad van bestuur verkozen, net zoals de ondervoorzitter. Als deze >toevallig van spa signatuur is, dan is dat toeval. Puur toeval en SP_a politiek ? Puur toeval dat Stalin er 20.000.000 op zijn geweten heeft ? > Er is nergens een regel die schrijft dat de vrt rood is of zou moeten zijn > en de beschuldigingen hieromtrend zijn dan ook volkomen in de lucht > aangezien de raad van bestuur grotendeels uit centrum-rechtse partijen + > één extreem rechtse partij bestaat (cd&v, vld & vlaams blok) en slechts 2 > centrum linkse tot linkse partijen (sp.a & groen). De enige verklaring > voor het eventuele linkse karakter van de vrt moet dus gezocht worden in > het feit dat statischtisch gezien journalisten, en waarschijnlijk mensen > die in de media werken algemeen, eerder links dan rechts zijn maar dan nog > is dit geen reden om de vrt links te noemen. Als je dit wil, dan moet je > zoiets eerst aantonen met empirisch onderzoek. Zoiets is perfect > wetenschappelijk te bewijzen of te weerleggen, doen dus! > Nee er is nergens een regel, er zou beter een paar regels komen. Vraag eens de heren van de VRT hun partijkaart. > Overgens: precies omwille van de politieke samenstelling van de raad van > bestuur zijn haar bevoegdheden erg beperkt. Men mag enkel een te volgen > lijn uitstippelen die vrij ingevuld wordt door de gedelegeerd bestuurder > en het directiecommité. Voor zaken als de oprichting van sporza ofzo moet > men uiteraard wel de goedkeuring vragen aan de raad van bestuur. Politieke samenstelling dus, uit hoeveel Vlaamse Blokkers bestaat het directiecommité? Aangezien het Vlaams Blok de grootste politieke partij is in Vlaanderen zou de gedelegeerd bestuurder een Vlaamse Blokker moeten zijn. Worden de zitje niet verdeeld door de politiek correcten ? Onder de vriendjes ? Ik ken ons en ons kent ik ? De grootse politieke partij van Vlaanderen niet vertegenwoordigd in de VRT ? Hoe politiek correct de VRT wel is. Het Kremlin van Vlaanderen, prachtige en juiste uitdrukking, de nagel op de kop. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#25 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>> mensen mogen weten dat de VRT de politieke zender is van de SPa die ze >>> gebruiken voor allerlei rooie propaganda. Balthazar en vele anderen >>> hebben >>> de 'juiste' partijkleur, een absolute voorwaare om in deze "openbare" >>> staatsinstelling aanvaard te worden. >> >> jong toch, waar blijf je die zever halen die totaal uit de lucht gegrepen >> is. je pronkt altijd zo met je dossierkennis, wel waar is deze omtrend >> deze zaak? Ik snap niet dat je zo demagogisch bezig kan zijn en dat >> niemand je daarop wijst!! >> >> Voor alle duidelijkheid en vooral correctheid: >> De raad van bestuur van de vrt is samengesteld uit 12 leden die verkozen >> worden uit politiek voorgedragen kandidaten (per mandaad minimum 2 >> kandidaten). > > Partij politiek dus, geen Democratie. > Daarvan komt dus de naam VRT-Kremlin. Enkel de raad van bestuur is "politiek" samengesteld, precies daarom zijn de bevoegdheden van de raad van bestuur erg beperkt. De raad van bestuur is overgens samengesteld volgens het cultuurpakt, en dus op een manier zoals het volk bij verkiezingen de kaarten gegooid heeft voor het vlaams parlement. Zo wordt er ook gewaarborgd dat elke ideologische strekking aanwezig is in de raad van bestuur van de vrt. >>Aangezien het vlaams gewest de enige aandeelhouder is van de nv vrt, wordt >>de raad van bestuur samengesteld volgens het cultuurpakt, wat evenveel >>betekent als een politieke samenstelling waarbij elke partij >>vertegenwoordigd is zoals in het vlaams parlement (vorige legislatuur had >>cd&v dus de zwaarste vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de vrt, >>nu zal dat het vlaams blok zijn). De voorzitter wordt door de leden van >>de raad van bestuur verkozen, net zoals de ondervoorzitter. Als deze >>toevallig van spa signatuur is, dan is dat toeval. > > Puur toeval en SP_a politiek ? Puur toeval dat Stalin er 20.000.000 > op zijn geweten heeft ? Stalin heeft er niks mee te maken. Dat van stalin was geen toeval, dat was zijn strategie wat niet wegneemt dat het in mijn ogen een verschrikkelijk onmenselijke strategie was. In elk geval ben ik tegen communisme en voor zover ik weet is de spa geen communistische partij. Ze dragen ook mijn voorkeur niet hoor maar blijkbaar wel die van de 12 leden van de raad van bestuur van de raad van bestuur, aangezien zij een voorzitter van spa verkozen hebben. >> Er is nergens een regel die schrijft dat de vrt rood is of zou moeten >> zijn en de beschuldigingen hieromtrend zijn dan ook volkomen in de lucht >> aangezien de raad van bestuur grotendeels uit centrum-rechtse partijen + >> één extreem rechtse partij bestaat (cd&v, vld & vlaams blok) en slechts 2 >> centrum linkse tot linkse partijen (sp.a & groen). De enige verklaring >> voor het eventuele linkse karakter van de vrt moet dus gezocht worden in >> het feit dat statischtisch gezien journalisten, en waarschijnlijk mensen >> die in de media werken algemeen, eerder links dan rechts zijn maar dan >> nog is dit geen reden om de vrt links te noemen. Als je dit wil, dan >> moet je zoiets eerst aantonen met empirisch onderzoek. Zoiets is perfect >> wetenschappelijk te bewijzen of te weerleggen, doen dus! >> > > Nee er is nergens een regel, er zou beter een paar regels komen. > > Vraag eens de heren van de VRT hun partijkaart. Een journalist heeft in vlaanderen geen partijkaart en probeert zo goed mogelijk neutraal te zijn. Trouwens: welke journalisten of media figuren zijn al naar de spa getrokken? momenteel ken ik er geen maar ik kan me vergissen natuurlijk. >> Overgens: precies omwille van de politieke samenstelling van de raad van >> bestuur zijn haar bevoegdheden erg beperkt. Men mag enkel een te volgen >> lijn uitstippelen die vrij ingevuld wordt door de gedelegeerd bestuurder >> en het directiecommité. Voor zaken als de oprichting van sporza ofzo >> moet men uiteraard wel de goedkeuring vragen aan de raad van bestuur. > > Politieke samenstelling dus, uit hoeveel Vlaamse Blokkers bestaat het > directiecommité? je haalt de dingen door elkaar!! Het directiecommité is niet politiek samengesteld, de raad van bestuur is dat wel. dus voor de duidelijkheid: WEL politiek samengesteld: raad van bestuur en daarom weinig bevoegdheden NIET politiek samengesteld: directiecommité en gedelegeerd bestuurder en daarom veel bevoegdheden. > Aangezien het Vlaams Blok de grootste politieke partij is in Vlaanderen > zou de gedelegeerd bestuurder een Vlaamse Blokker moeten zijn. Nee, het vlaams blok krijgt wel het meest vertegenwoordigers in de raad van bestuur. Ik veronderstel dat er een nieuwe raad van bestuur is of binnenkort zal komen aangezien er ook om de 5 jaar met de vlaamse regering een nieuwe raad van bestuur komt. In de nieuwe raad van bestuur zal het vlaams blok dus het sterkst vertegenwoordigd zijn, in de vorige was dat de cd&v. > Worden de zitje niet verdeeld door de politiek correcten ? Onder de > vriendjes ? > Ik ken ons en ons kent ik ? ja, waarschijnlijk wel, elke partij stelt kandidaten voor, voor elk zitje in de raad van bestuur moeten minstens 2 kandidaten zijn waaruit gekozen wordt door het vlaams parlement, maar dit steeds volgens de regels van het cultuurpakt, en dus volgens de verhoudingen van de politieke vertegenwoordiging in het vlaams parlement. De gekozen leden van de raad van bestuut zullen vervolgens een voorzitter en ondervoorzitter kiezen en aanstellen. De gedelegeerd bestuurder en de leden van het directiecommité betreffen technocraten en komen uit het bedrijfsleven of iets waardoor men over ruime ervaring en kennis beschikt ivm de te bekleden functie en deze personen zijn dus niet politiek gerelateerd. > De grootse politieke partij van Vlaanderen niet vertegenwoordigd in de VRT > ? FOUT! er zitten vlaams blokkers in de raad van bestuur! |
![]() |
#26 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef > > Nee er is nergens een regel, er zou beter een paar regels komen. > > Vraag eens de heren van de VRT hun partijkaart. > Je zou er bijna niet bij stilstaan, maar anno 21ste is nog steeds een partijkaart vereist om bij de VRT aan de slag te gaan. Afvoeren die politieke troep! k |
![]() |
#27 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Je zou er bijna niet bij stilstaan, maar anno 21ste is nog steeds een > partijkaart vereist om bij de VRT aan de slag te gaan. Afvoeren die > politieke troep! > > k als jij dat blijkbaar zo goed weet: kun je eens enkele namen + bijhorende partijkaart publiceren. Liefst ook geen fictieve personen of fictieve partijbanden... Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. De raad van bestuur heeft precies omwille van deze politieke invloed slechts beperkte bevoegdheden + om gelijke vertegenwoordiging zoals in het vlaams parlement (dus zoals de kiezer/burger het wou) te waarborgen wordt de raad van bestuur samengesteld volgens het cultuurpact. |
![]() |
#28 |
|
![]() "Stoffel" schreef
> Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. Ik kom niet meer bij, HAHAHAHAHAHA !!!! WOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ... |
![]() |
#29 |
|
![]() "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> >>>> mensen mogen weten dat de VRT de politieke zender is van de SPa die ze >>>> gebruiken voor allerlei rooie propaganda. Balthazar en vele anderen >>>> hebben >>>> de 'juiste' partijkleur, een absolute voorwaare om in deze "openbare" >>>> staatsinstelling aanvaard te worden. >>> >>> jong toch, waar blijf je die zever halen die totaal uit de lucht >>> gegrepen is. je pronkt altijd zo met je dossierkennis, wel waar is deze >>> omtrend deze zaak? Ik snap niet dat je zo demagogisch bezig kan zijn en >>> dat niemand je daarop wijst!! >>> >>> Voor alle duidelijkheid en vooral correctheid: >>> De raad van bestuur van de vrt is samengesteld uit 12 leden die verkozen >>> worden uit politiek voorgedragen kandidaten (per mandaad minimum 2 >>> kandidaten). >> >> Partij politiek dus, geen Democratie. >> Daarvan komt dus de naam VRT-Kremlin. > > Enkel de raad van bestuur is "politiek" samengesteld, precies daarom zijn > de bevoegdheden van de raad van bestuur erg beperkt. De raad van bestuur > is overgens samengesteld volgens het cultuurpakt, en dus op een manier > zoals het volk bij verkiezingen de kaarten gegooid heeft voor het vlaams > parlement. Zo wordt er ook gewaarborgd dat elke ideologische strekking > aanwezig is in de raad van bestuur van de vrt. Wie zijn de afgevaardigden van het Vlaams Blok ? > >>>Aangezien het vlaams gewest de enige aandeelhouder is van de nv vrt, >>>wordt de raad van bestuur samengesteld volgens het cultuurpakt, wat >>>evenveel betekent als een politieke samenstelling waarbij elke partij >>>vertegenwoordigd is zoals in het vlaams parlement (vorige legislatuur had >>>cd&v dus de zwaarste vertegenwoordiging in de raad van bestuur van de >>>vrt, nu zal dat het vlaams blok zijn). De voorzitter wordt door de leden >>>van de raad van bestuur verkozen, net zoals de ondervoorzitter. Als deze >>>toevallig van spa signatuur is, dan is dat toeval. >> >> Puur toeval en SP_a politiek ? Puur toeval dat Stalin er 20.000.000 >> op zijn geweten heeft ? > > Stalin heeft er niks mee te maken. Dat van stalin was geen toeval, dat > was zijn strategie wat niet wegneemt dat het in mijn ogen een > verschrikkelijk onmenselijke strategie was. In elk geval ben ik tegen > communisme en voor zover ik weet is de spa geen communistische partij. Ze > dragen ook mijn voorkeur niet hoor maar blijkbaar wel die van de 12 leden > van de raad van bestuur van de raad van bestuur, aangezien zij een > voorzitter van spa verkozen hebben. > Natuurlijk kiezen zij een voorzitter van SP-a, alle 12 zijn ze zeker SP-a ers. > >>> Er is nergens een regel die schrijft dat de vrt rood is of zou moeten >>> zijn en de beschuldigingen hieromtrend zijn dan ook volkomen in de lucht >>> aangezien de raad van bestuur grotendeels uit centrum-rechtse partijen + >>> één extreem rechtse partij bestaat (cd&v, vld & vlaams blok) en slechts >>> 2 centrum linkse tot linkse partijen (sp.a & groen). De enige >>> verklaring voor het eventuele linkse karakter van de vrt moet dus >>> gezocht worden in het feit dat statischtisch gezien journalisten, en >>> waarschijnlijk mensen die in de media werken algemeen, eerder links dan >>> rechts zijn maar dan nog is dit geen reden om de vrt links te noemen. >>> Als je dit wil, dan moet je zoiets eerst aantonen met empirisch >>> onderzoek. Zoiets is perfect wetenschappelijk te bewijzen of te >>> weerleggen, doen dus! >>> >> >> Nee er is nergens een regel, er zou beter een paar regels komen. >> >> Vraag eens de heren van de VRT hun partijkaart. > > Een journalist heeft in vlaanderen geen partijkaart en probeert zo goed > mogelijk neutraal te zijn. > Trouwens: welke journalisten of media figuren zijn al naar de spa > getrokken? momenteel ken ik er geen maar ik kan me vergissen natuurlijk. Daarom dat tegenwoordig alle kranten *links* georienteerd zijn, en de enige witte raven welke ertussen zaten gewoon onthoofd zijn > >>> Overgens: precies omwille van de politieke samenstelling van de raad van >>> bestuur zijn haar bevoegdheden erg beperkt. Men mag enkel een te volgen >>> lijn uitstippelen die vrij ingevuld wordt door de gedelegeerd bestuurder >>> en het directiecommité. Voor zaken als de oprichting van sporza ofzo >>> moet men uiteraard wel de goedkeuring vragen aan de raad van bestuur. >> >> Politieke samenstelling dus, uit hoeveel Vlaamse Blokkers bestaat het >> directiecommité? > > je haalt de dingen door elkaar!! Het directiecommité is niet politiek > samengesteld, de raad van bestuur is dat wel. > dus voor de duidelijkheid: > > WEL politiek samengesteld: > raad van bestuur en daarom weinig bevoegdheden > NIET politiek samengesteld: > directiecommité en gedelegeerd bestuurder en daarom veel bevoegdheden. > >> Aangezien het Vlaams Blok de grootste politieke partij is in Vlaanderen >> zou de gedelegeerd bestuurder een Vlaamse Blokker moeten zijn. > > Nee, het vlaams blok krijgt wel het meest vertegenwoordigers in de raad > van bestuur. Ik veronderstel dat er een nieuwe raad van bestuur is of > binnenkort zal komen aangezien er ook om de 5 jaar met de vlaamse regering > een nieuwe raad van bestuur komt. In de nieuwe raad van bestuur zal het > vlaams blok dus het sterkst vertegenwoordigd zijn, in de vorige was dat de > cd&v. En jij gelooft dat ? Het Vlaasm Blok is er reeds meer dan 20 jaar, waar zijn die Vlaams Blok vertegenwoordigers NU ? >> Worden de zitje niet verdeeld door de politiek correcten ? Onder de >> vriendjes ? >> Ik ken ons en ons kent ik ? > > ja, waarschijnlijk wel, elke partij stelt kandidaten voor, voor elk zitje > in de raad van bestuur moeten minstens 2 kandidaten zijn waaruit gekozen > wordt door het vlaams parlement, maar dit steeds volgens de regels van het > cultuurpakt, en dus volgens de verhoudingen van de politieke > vertegenwoordiging in het vlaams parlement. De gekozen leden van de raad > van bestuut zullen vervolgens een voorzitter en ondervoorzitter kiezen en > aanstellen. > > De gedelegeerd bestuurder en de leden van het directiecommité betreffen > technocraten en komen uit het bedrijfsleven of iets waardoor men over > ruime ervaring en kennis beschikt ivm de te bekleden functie en deze > personen zijn dus niet politiek gerelateerd. > >> De grootse politieke partij van Vlaanderen niet vertegenwoordigd in de >> VRT ? > > FOUT! er zitten vlaams blokkers in de raad van bestuur! Je wilt zeggen in het 'cordon sanitair' van het bestuur. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#30 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > >>>>>> > Je ku neuj je spel vejleh utzettn ! > Die tekst is geen West-Vlaams, 'k zien der zeker van da't wel westvlams is weij. En voor de allochtonen;-) Ik ben er zeker van dat het wel degelijk West-Vlaams is hoor. laat het West-Vlaams over aan de echte > West-Vlaming, Juste, etwien anders kut' da toh nie. Juist, iemand anders kan dat toch niet. Daniël > en dat ben je niet. > > -- > Ghingis Khan > http://chinggiskhanfoundation.com/ > http://www.khadag.org/ > http://www.chegevaar.info/ > > |
![]() |
#31 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Stoffel" schreef > >> Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. > > > Ik kom niet meer bij, HAHAHAHAHAHA !!!! > > WOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ... > En 24% van die raad zijn Vlaamse Blokkers en vergeet maar niet het *cordon TV*. Wullen we nog maar eens het *cordon Pers* vergeten te melden ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#32 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Stoffel" schreef > >> Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. > > > Ik kom niet meer bij, HAHAHAHAHAHA !!!! > > WOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ... en ondertussen ontwijk je de vraag om namen + partijbanden te noemen.... |
![]() |
#33 |
|
![]() "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Je zou er bijna niet bij stilstaan, maar anno 21ste is nog steeds een >> partijkaart vereist om bij de VRT aan de slag te gaan. Afvoeren die >> politieke troep! >> >> k > > > als jij dat blijkbaar zo goed weet: kun je eens enkele namen + bijhorende > partijkaart publiceren. Liefst ook geen fictieve personen of fictieve > partijbanden... > > Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. De raad van > bestuur heeft precies omwille van deze politieke invloed slechts beperkte > bevoegdheden + om gelijke vertegenwoordiging zoals in het vlaams parlement > (dus zoals de kiezer/burger het wou) te waarborgen wordt de raad van > bestuur samengesteld volgens het cultuurpact. Ik begrijp je wel, de VRT is politiek onafhankelijk net als de post dit is, spijtig dat het bij de post niet gepakt heeft, en ze verplicht zijn Vlaams Blok folders rond te dragen. Hoeveel minuten krijgt de grootste Vlaamse politieke partij op de VRT in vergelijking met de VRT politiek correcte partijen ? Niet politiek het VRT Kremlin ? Waar was zondag ll het Vlaams Blok in de uitzending de 7e dag ? Wat zei je niet politiek correct ? Waarom niet de verkiezingsraad van rode SS uit H opvolgen en het Vlaams Blok dood zwijgen zowel op TV als in de dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse geschreven pers ? Ja ja, zo kennen we ze, de hamer en sikkel aanbidders -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#34 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Wie zijn de afgevaardigden van het Vlaams Blok ? De betreffende partij staat niet vermeld bij de naam maar ik kan je bvb wel meedelen dat Eric Deleu ooit nog gemeenteraadslids voor het vlaams blok is geweest. Ludo Leen, ook lid van de raad van bestuur van de vrt, was bij de kamerverkiezingen in 2003 eerste opvolger voor het vlaams blok in henegouwen. Dit zijn er minstens al 2, als je zelfs enig opzoekingswerk doet kun je zelf misschien de partijen van de andere leden van de raad van bestuur van de vrt achterhalen. De namen vindt je op de website van je (ongetwijfeld favoriete) openbare omroep www.vrt.be. > Natuurlijk kiezen zij een voorzitter van SP-a, alle 12 zijn ze zeker SP-a > ers. zoals hierboven reeds aangetoond zit je er volkomen naast. gelieve dergelijke beweringen steeds te staven met argumenten of bewijzen. > Daarom dat tegenwoordig alle kranten *links* georienteerd zijn, en de > enige witte raven welke ertussen zaten gewoon onthoofd zijn een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk te zijn in de dagelijkse weergave van de nieuwsfeiten. Opiniestukken en dergelijke dat is iets anders maar toch, er bestaat ook nog zoiets als een journalistieke deontologie en elk zichzelf respecterend journalist zal zich hieraan houden. >> Nee, het vlaams blok krijgt wel het meest vertegenwoordigers in de raad >> van bestuur. Ik veronderstel dat er een nieuwe raad van bestuur is of >> binnenkort zal komen aangezien er ook om de 5 jaar met de vlaamse >> regering een nieuwe raad van bestuur komt. In de nieuwe raad van bestuur >> zal het vlaams blok dus het sterkst vertegenwoordigd zijn, in de vorige >> was dat de cd&v. > > En jij gelooft dat ? > > Het Vlaasm Blok is er reeds meer dan 20 jaar, waar zijn die Vlaams Blok > vertegenwoordigers NU ? zie hierboven. |
![]() |
#35 |
|
![]() "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Wie zijn de afgevaardigden van het Vlaams Blok ? > > De betreffende partij staat niet vermeld bij de naam maar ik kan je bvb > wel meedelen dat Eric Deleu ooit nog gemeenteraadslids voor het vlaams > blok is geweest. Ludo Leen, ook lid van de raad van bestuur van de vrt, > was bij de kamerverkiezingen in 2003 eerste opvolger voor het vlaams blok > in henegouwen. > > Dit zijn er minstens al 2, als je zelfs enig opzoekingswerk doet kun je > zelf misschien de partijen van de andere leden van de raad van bestuur van > de vrt achterhalen. De namen vindt je op de website van je (ongetwijfeld > favoriete) openbare omroep www.vrt.be. > > >> Natuurlijk kiezen zij een voorzitter van SP-a, alle 12 zijn ze zeker SP-a >> ers. > > zoals hierboven reeds aangetoond zit je er volkomen naast. gelieve > dergelijke beweringen steeds te staven met argumenten of bewijzen. > >> Daarom dat tegenwoordig alle kranten *links* georienteerd zijn, en de >> enige witte raven welke ertussen zaten gewoon onthoofd zijn > > een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk te > zijn in de dagelijkse weergave van de nieuwsfeiten. Opiniestukken en > dergelijke dat is iets anders maar toch, er bestaat ook nog zoiets als een > journalistieke deontologie en elk zichzelf respecterend journalist zal > zich hieraan houden. Mocht je nu geschreven hebben .... ook nog zoiets als een journalistieke linkse deontologie en elk...................... ik zou je gelijk gegeven hebben. >>> Nee, het vlaams blok krijgt wel het meest vertegenwoordigers in de raad >>> van bestuur. Ik veronderstel dat er een nieuwe raad van bestuur is of >>> binnenkort zal komen aangezien er ook om de 5 jaar met de vlaamse >>> regering een nieuwe raad van bestuur komt. In de nieuwe raad van >>> bestuur zal het vlaams blok dus het sterkst vertegenwoordigd zijn, in de >>> vorige was dat de cd&v. >> >> En jij gelooft dat ? >> >> Het Vlaasm Blok is er reeds meer dan 20 jaar, waar zijn die Vlaams Blok >> vertegenwoordigers NU ? > > zie hierboven. > Ik zie 2 volksvertegenwoordigers, dat is het dan. 24% Vlaamse Blokkers, en niet de gedelegeerde bestuurder waar ze als grootste politieke partij recht op hebben ? Ter Info: http://www.freespeech.com/archives/002497.html I've seen the future: it's scary and Belgian (The Times) **een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk te** maar niet in belgie, of hij krijgt een C4 van de eerste minister persoonlijk en indien niet van de eerste minister dan eentje van SS uit H persoonlijk. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#36 |
|
![]() On Mon, 04 Oct 2004 16:34:49 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>> Wie zijn de afgevaardigden van het Vlaams Blok ? >> >> De betreffende partij staat niet vermeld bij de naam maar ik kan je bvb >> wel meedelen dat Eric Deleu ooit nog gemeenteraadslids voor het vlaams >> blok is geweest. Ludo Leen, ook lid van de raad van bestuur van de vrt, >> was bij de kamerverkiezingen in 2003 eerste opvolger voor het vlaams blok >> in henegouwen. >> >> Dit zijn er minstens al 2, als je zelfs enig opzoekingswerk doet kun je >> zelf misschien de partijen van de andere leden van de raad van bestuur van >> de vrt achterhalen. De namen vindt je op de website van je (ongetwijfeld >> favoriete) openbare omroep www.vrt.be. >> >> >>> Natuurlijk kiezen zij een voorzitter van SP-a, alle 12 zijn ze zeker SP-a >>> ers. >> >> zoals hierboven reeds aangetoond zit je er volkomen naast. gelieve >> dergelijke beweringen steeds te staven met argumenten of bewijzen. >> >>> Daarom dat tegenwoordig alle kranten *links* georienteerd zijn, en de >>> enige witte raven welke ertussen zaten gewoon onthoofd zijn >> >> een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk te >> zijn in de dagelijkse weergave van de nieuwsfeiten. Opiniestukken en >> dergelijke dat is iets anders maar toch, er bestaat ook nog zoiets als een >> journalistieke deontologie en elk zichzelf respecterend journalist zal >> zich hieraan houden. > >Mocht je nu geschreven hebben .... ook nog zoiets als een >journalistieke linkse deontologie en elk...................... ik zou je >gelijk >gegeven hebben. Om de paar jaar gaat er wel een examen tot VRT-journalist door, waar telkens zo'n 1500 mensen aan deelnemen. In de eerste ronde sneuvelen er al meer dan de helft. Ook de andere rondes (o.a. dictie) leveren nog veel afvallers. Als er aan het einde van de rit niet veel Blokkers overblijven dan zegt dat dus vooral veel over de intellectuele capaciteiten van die kandidaten. Maar natuurlijk is het stukken makkelijker om te janken: het is de schuld van de politiek dat ik niet geslaagd ben voor het examen. >Ik zie 2 volksvertegenwoordigers, dat is het dan. > >24% Vlaamse Blokkers, en niet de gedelegeerde bestuurder waar ze als >grootste >politieke partij recht op hebben ? > >Ter Info: http://www.freespeech.com/archives/002497.html > >I've seen the future: it's scary and Belgian (The Times) > >**een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk te** >maar niet in belgie, of hij krijgt een C4 van de eerste minister persoonlijk >en indien niet van de eerste minister dan eentje van SS uit H persoonlijk. Paranoia wegens keer op keer geflest? En dan maar boefferke geworden en daar dan ook buitengezet wegens incompetent? Voor degenen die Gekke Khan nog niet kennen: http://users.telenet.be/gonzo.jr/dec-gk/ |
![]() |
#37 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Mocht je nu geschreven hebben .... ook nog zoiets als een > journalistieke linkse deontologie en elk...................... ik zou je > gelijk > gegeven hebben. deontologie is deontologie, men spreekt in dit geval niet van links of rechts. Al jou geleuter daarintegen is duidelijk extreem rechts (tot daar aan toe!) en doet jammergenoeg voor deze nieuwsgroep en deze discussie meestal niet ter zake. >>>> Nee, het vlaams blok krijgt wel het meest vertegenwoordigers in de raad >>>> van bestuur. Ik veronderstel dat er een nieuwe raad van bestuur is of >>>> binnenkort zal komen aangezien er ook om de 5 jaar met de vlaamse >>>> regering een nieuwe raad van bestuur komt. In de nieuwe raad van >>>> bestuur zal het vlaams blok dus het sterkst vertegenwoordigd zijn, in >>>> de vorige was dat de cd&v. >>> >>> En jij gelooft dat ? >>> >>> Het Vlaasm Blok is er reeds meer dan 20 jaar, waar zijn die Vlaams Blok >>> vertegenwoordigers NU ? >> >> zie hierboven. >> > > Ik zie 2 volksvertegenwoordigers, dat is het dan. het kunnen er ook meer zijn, aan jou om dat zelf uit te zoeken, ik gaf je er 2 omdat ik die mensen ook niet allemaal ken en van deze 2 personen de achtergrond eenvoudig terug te vinden was. Overgens gaat het nu nog over de raad van bestuur die samengesteld werd voor de legislatuur Dewael/Somers (toen was het vlaams blok nog de 4e partij na cd&v, vld & spa). De nieuwe raad van bestuur voor de vrt wordt waarschijnlijk binnenkort verkozen. > 24% Vlaamse Blokkers, en niet de gedelegeerde bestuurder waar ze als > grootste > politieke partij recht op hebben ? BEN JE SOMS DOOF? de gedelegeerd bestuurder is niet politiek aangesteld!!!! enkel de raad van bestuur is volgens de politieke strekking samengesteld, die bestaat uit 12 leden, de rest van de vrt is in prinicipe politiek onafhankelijk. > Ter Info: http://www.freespeech.com/archives/002497.html > > I've seen the future: it's scary and Belgian (The Times) vertel er dan ook bij dat de man die dit artikel geschreven heeft via via bindingen heeft met het vlaams blok. Op de website van de Standaard (een toch als rechts(conservatief christelijk) te beschouwen krant) staat hetvolgende: "Pollard is lid van het conservatief-liberale Centre for the New Europa dat zijn hoofdkwartier heeft in België. Andere bekende leden zijn Boudewijn Bouckaert, de bezieler van Nova Civitas, en Paul Belien, echtgenoot van en ideoloog achter de Vlaams Blok-politica Sandra Colen." > **een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk > te** > maar niet in belgie, of hij krijgt een C4 van de eerste minister > persoonlijk > en indien niet van de eerste minister dan eentje van SS uit H persoonlijk. Als je dergelijke beschuldigingen uit, kun je dan aub ook eens een voorbeeld geven van iemand die omwille van het naleven van z'n journalistieke deontologie (houdt ook het streven naar neutraliteit in) z'n C4 gekregen heeft van de eerste minister, of zelfs gewoon nog maar van z'n hoofdredacteur? of SS uit H (wie dat ook moge zijn) is voor mij ook goed, enkele voorbeelden maar... om't even wie? |
![]() |
#38 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Stoffel" schreef >> >>> Behalve de raad van bestuur is de vrt poltiek onafhankelijk. >> >> >> Ik kom niet meer bij, HAHAHAHAHAHA !!!! >> >> WOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHA ... >> > > En 24% van die raad zijn Vlaamse Blokkers > en vergeet maar niet het *cordon TV*. Wullen we nog > maar eens het *cordon Pers* vergeten te melden ? Het vlaams blok zal waarschijnlijk 3 leden in de nieuwe raad van bestuur van de vrt hebben (24% van 12). Ook cd&v-nva krijgt waarschijnlijk 3. Vld & spa elk 2 vermoed ik en dan nog 1 voor groen, en 1 kweetnie, missch nva en 3 voor cd&v alleen? ik zeg maar iets, men zal dit ongetwijfeld binnenkort beslissen in het vlaams parlement. Welk cordon tv? en cordon pers? Als het vlaams blok in het nieuws komt (bvb met rob klop) dan is het niet goed, komt men er eens niet in, dan is het ook niet goed. Ik zou ook 2 keer denken om het blok uit te zenden hoor, tis altijd wel iets van gezaag achteraf. Nu los van deze persoonlijke bijgedachte vind ik niet dat het blok weinig of niet aan bod komt in de media. Integendeel, men is voorzichtig voor het blok, men wil geen fouten maken. Beter zou zijn om het blok telkens wanneer relevant aan het woord te laten en erg kritisch te zijn met vragen en beelden, zoals men ook met andere partijen doet. Zo vond ik persoonlijk qua nieuwsfeit interessanter dat men ondanks alles het toch weeral niet kon laten migranten aan te vallen op een blok bijeenkomst vlak voor de verkiezingen (want dit toont de ware aard van het vlaams blok ondanks de verzachtingspogingen) dan dat men de inhoud van die meeting toont (want die inhoud hebben we al 100 keer gehoord en bevat niks qua nieuwswaarde). Nu als je de media vergelijkt hieromtrent dan merk je dat tv1 (het journaal) geen bericht geeft over dat gevechtsincident maar wel uitvoerig de meeting weergeeft. Canvas (ter zake) gaf gelijkaardige beelden en commentaar van de meeting weer maar dit aangevuld met het kleine fait-divers dat er ook relletjes geweest waren. Bij vtm daarintegen zijn deze gevechten het hoofdpunt, de meeting is slechts bijzaak. Zo werd ook rob klop eerst door vtm verslagen, de vrt vermelde het eerst niet en later alleen maar als randinformatie omdat men niet anders kon bij het brengen van ander nieuws.... De vraag die je hier kunt stellen is: waarom hebben die vlaams blokkers het altijd over de vrt? jullie zouden blij moeten zijn met zo'n ondersteunende openbare omroep! |
![]() |
#39 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik begrijp je wel, de VRT is politiek onafhankelijk net als de > post dit is, spijtig dat het bij de post niet gepakt heeft, en ze > verplicht > zijn Vlaams Blok folders rond te dragen. de post wou zich afzetten tegen racisme, niet tegen het vlaams blok. Per ongelijk bleek nu dat het vlaams blok racistisch was, wiens schuld is dat? toch niet van de post? Racisme is verwerpelijk, om dit te weten hoef je zelfs niet links of rood te zijn. Als jij openlijk toegeeft dat je een racist bent, dan ben je mensonwaardig. Als je geen racist bent, dan zit je blijkbaar bij de verkeerde partij. De post is overgens teruggefloten omwille van het feit dat belgie reeds van in 1830 geen bananenrepubliek meer is maar een land waar de vrij pers in de grondwet gewaarborgd wordt. Censuur a priori (dus voor verschijnen) is verboden, en dat is maar goed ook. De vlaams blok publikaties die racistisch zijn kunnen pas na publicatie veroordeeld worden, en dat is wat er gebeurd. Als het vlaams blok op die manier veroordeeld wordt, dan is de partij op zich racistisch, wat wel weer toelaat om bepaalde maatregelen te treffen, bvb geen toegang tot de media (aangezien dit geen eigen print betreft), geen overheidsdotatie meer, .... tja, men moet maar niet racistisch zijn en zich aan de universele rechten van de mens houden wat me essentieel lijkt voor beschaafde mensen. > > Hoeveel minuten krijgt de grootste Vlaamse politieke partij > op de VRT in vergelijking met de VRT politiek correcte partijen ? vergelijk het dan eens hé, neem je cronometer, en time een hele maand lang (langere periode nodig voor de representativiteit) elke politieke vertegenwoordiger die op tv komt (bvb 1 programma als het journaal. Vergelijk daarna partij per partij. Niet oppositie vs. regeringspartijen, maar partij per partij (zoiets is eerlijk lijkt het me). je zal merken dat het vlaams blok niet gediscrimineerd wordt. Zo'n onderzoeken worden trouwens intern door de partijen gedaan, als het blok echt zo weinig aan bod kwam, dan had men dat allang empirisch aangetoond en dan had men daar zeker maatregelen tegen getroffen. > Waar was zondag ll het Vlaams Blok in de uitzending > de 7e dag ? Wat zei je niet politiek correct ? misschien eerder niet relevant in de discussie? ik weet niet waarover het precies ging, maar op andere discussies zal het blok dan waarschijnlijk wel en een andere partij niet uitgenodigd worden. > Waarom niet de verkiezingsraad van rode SS uit H opvolgen > en het Vlaams Blok dood zwijgen zowel op TV als in de > dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse geschreven pers ? ikzelf ben geen aanhanger van de spa, ik ben niet links, ook niet rechts, ik ben genuanceerd. Het plan van jou ss uit h keur ik dan ook niet goed, alleen moet men als men het blok aan het woord laat, hen benaderen met kritische vragen en hen geen in de lucht op niks slaande slogans laten roepen zonder dieper gaande uitleg. Probleem is dat het meestal met een slogan stopt... |
![]() |
#40 |
|
![]() "Stoffel" <wamdue2002(nospam)@hotmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> >> Mocht je nu geschreven hebben .... ook nog zoiets als een >> journalistieke linkse deontologie en elk...................... ik zou je >> gelijk >> gegeven hebben. > > deontologie is deontologie, men spreekt in dit geval niet van links of > rechts. Al jou geleuter daarintegen is duidelijk extreem rechts (tot daar > aan toe!) en doet jammergenoeg voor deze nieuwsgroep en deze discussie > meestal niet ter zake. > Inderdaad, ook hier moet het cordon sanitair recht geheouden worden, rechtse gedachten zijn des duivels. http://www.freespeech.com/archives/002497.html KNIP >> **een goed journalist probeert in de eerste plaats zo neutraal mogelijk >> te** >> maar niet in belgie, of hij krijgt een C4 van de eerste minister >> persoonlijk >> en indien niet van de eerste minister dan eentje van SS uit H >> persoonlijk. > > Als je dergelijke beschuldigingen uit, kun je dan aub ook eens een > voorbeeld geven van iemand die omwille van het naleven van z'n > journalistieke deontologie (houdt ook het streven naar neutraliteit in) > z'n C4 gekregen heeft van de eerste minister, of zelfs gewoon nog maar van > z'n hoofdredacteur? of SS uit H (wie dat ook moge zijn) is voor mij ook > goed, enkele voorbeelden maar... om't even wie? Leef je nog op deze wereld ? Vraag het aan een redakteur en een paar journalisten wat er met hun gebeurt is. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |