![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u de zorgverzekering betalen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 75,00% |
Ja maar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Neen maar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.zorg-en-gezondheid.be/Vla...eve-geldboete/ Toch een boete hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook rusthuisbewoners krijgen dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De administratie gaat u niet behandelen als iemand die protesteert maar gewoon als wanbetaler met alle gevolgen van dien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta volledig achter een boycot van het betalen van die zorgverzekering.
Helaas kan ik er niet aan mee doen, wegens persoonlijke redenen. Maar hoe meer mensen weigeren te betalen, hoe meer boetes er in de kassa komen, hoe beter voor de mens die zorg nodig heeft of zal hebben. Vlaanderen zal jullie dankbaar zijn voor die vrijwillige bijdrage aan belastingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, die betalen dat niet, en ik mocht niet naar de post om de rekening te gaan betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me de vraag: bij wie komt dat nu en straks vooral terecht? De echte sukkelaars wat helpen, graag gedaan. Maar niet de halve wereld die hier binnenloopt en van begin tot einde op onze kosten! Laatst gewijzigd door andev : 17 januari 2015 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij ligt de onvrede bij de verhoging die het dubbele is van het vorige bedrag.
Dit is een fout van de vorige regeringen die de € 25,00 nooit geïndexeerd hebben. Moest dit wel gebeurd zijn dan zou die schok niet zo erg zijn overgekomen. Maar in ieder geval blijft het geld in Vlaanderen waar ik hoop dat het beter zal beheerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 januari 2015 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.zorg-en-gezondheid.be/Vla...rgverzekering/
Voor een keer dat er een soort taks bestaat waarvoor de bestemming NAUWKEURIG opgegeven is (niet-medische zorgen niet gedekt door de verplichte ziekteverzekering) en bovendien een autonoom Vlaamse materie,afgestemd op Vlaamse noden......is het weeral niet goed? ![]() Eigenlijk zou ik AL mijn taksaties en belastingen op deze manier vooraf netjes ingekaderd en bestemd willen zien... Ik heb er in ieder geval geen problemen mee dat hier een solidariteitsgedachte in zit,maar evengoed,naarmate de omstandigheden in Vlaanderen(demografie) wijzigen een zekere stijging.Dan nog gaat het maar om een miezerig bedragje waar we allemaal,onvermijdelijk,VEEL zullen voor terugkrijgen. Voor mensen die enige versie vertonen jegens ambtenaren,of andere overheidstewerkgestelden in het algemeen,het gaat hier over werken uitgevoerd door HARD WERKENDE "ambtenaren",er is weinig "zachts" aan de zachte sector tegenwoordig! Voor mensen die er iets op tegen hebben dat de inning gebeurt alover de administraties van de bestaande mutualiteiten... Wel ja,we zouden natuurlijk wat extra administratie kunnen oprichten voor het innen en uitgeven van deze gelden in plaats van gebruik te maken van bestaande(en FORMIDABEL WERKENDE!!!!) kanalen... Laatst gewijzigd door kelt : 17 januari 2015 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wist trouwens niet dat dit een belastingregering is. De liberalen en de NVA beogen net het tegenovergestelde. Vergeet echter niet dat er bij het aantreden van de regering al meteen een gat van 19 miljard uit de kast kwam gevallen. Dat kan je moeilijk negeren en krijg je niet zonder inspanningen dicht. Het doel lijkt me duidelijk, beiden willen de belastingen naar beneden en de loonkost laten dalen waardoor werknemers ook netto meer overhouden.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Dit is geen oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid want dat is strafbaar maar een oproep tot een betaalstaking http://books.google.be/books?id=e2vZ...afbaar&f=false.) Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 17 januari 2015 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Oei, en dan?
Mocht het een maatregel van nv-a of het vb zijn, had u dan wel betaald?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gij kunt lang geen miljoen mensen mobiliseren. Afhankelijk van wat ge precies organiseert, vb. of er pruts-populaire muziek op een podium bij staat, of vb. als er bier bij het piket geleverd wordt, kunt gij iets van tussen 200 en 20.000 man mobiliseren. Maar als hun eigen verantwoordelijkheid voor nog maar 10 euro in het gedrang komt, dan kunt gij zelfs geen 20 man mobiliseren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Al 600.000 mensen doen mee !! Join the club. Fuck ons land met het hoogst aantal politiekers per inwoner ter wereld.
http://www.demorgen.be/nieuws/ruim-6...niet-a2199194/ |
![]() |
![]() |