![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Suzuki is Charlie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat ze dienen om mensen naar hun stand te lokken waar dan de verkopers klaar staan om .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen overtuigen van uw product doe je daar. Mensen die willen vergelijken doen dat daar. Kopen zou ik ook bij de plaatselijke dealer doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En modellen vergelijken kan je ook bij een dealer..weliswaar van hetzelfde merk.Uit hoeveel merken willen mensen uiteindelijk kiezen..Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die vooral interesse heeft voor de nieuwe Mc Laren of Maserati deze gaat willen vergelijken met een Dacia.....Dus 2 dealers bezoeken zal meestal volstaan om je definitieve keuze te maken. Naar een salon ga je voor te kijken ..te dromen....en daar mag gerust wat show bijzijn....anders moet het ook geen salon worden genoemd....Zet dan gewoon alle automerken en hun modellen naast elkaar op een grote parking. Trouwens wat dealers bezoeken is waarschijnlijk nog het plezantste als je een aankoop overweegt...want éénmaal gekocht is het plezantste voorbij wordt wel eens gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is idd moelijk concreet te bewijzen....sommigen zal het aantrekken anderen eerder storen....De echte liefhebber (koper) zal het idd worst wezen..die gaat voor de auto...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Schoof heeft dat al in de gaten sedert zijn 14de levensjaar, toen hij 6 weken van zijn grote vakantie opofferde om als ongeschoolde arbeider een vakantiejob te gaan doen in een bedrijf waar een kalender voor autobanden uit hing in het eetkot. Aan 20 bef per uur. (dat werk aan 20 fr, niet die kalender ![]() Verder heb ik een 'bewijs' van de domheid van organisatoren van autosalons. Even grote domheid als de meisjes zelf. Vorige keer stonden de showmeisjes prachtig half-gekleed met nep-QR-codes op hun mooie rokjes en kleedjes. En dan waren ze toch zo verwonderd dat jongelui "foto's " namen van de poepen en borsten van de meisjes. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 januari 2015 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Informatie" mijn gat. Een auto is een (n)af(t)god en een verlengde van onze penissen (m/v). Niks schoner trouwens dan een sportief model in een sportief model. (letterlijk en figuurlijk natuurlijk; ik heb het over mezelf) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vond het eerder smakeloos als is een rondje bollen kijken natuurlijk altijd leuk. Ik vind het triestig dat je het als merk vooral daarvan moet hebben. Ik vraag me overigens af of dit geen marketing fout is. Ik ken, buiten oude mensen, geen enkele man die met een Suzuki rijdt, vooral vrouwen. Tenzij de lesbische dames lijken die mij toch niet opgewonden te worden van dit. Dit is overigens geen nieuwe discussie: http://www.msn.com/nl-be/video/video...3-c7e85e28e7a3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan liever toch met weinig kleren aan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 januari 2015 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen of denk jij dat ik zo'n kwiet ben van 20 die de ganse dag overal en van alles maar vooral van hemzelf fotootjes lig te maken met zijn i x s q Phone
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 januari 2015 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |