![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerlijk. als atheist vind ik dit absurd. Het is al geen keuze meer maar een 'uitdaging'. Waar is de vrijheid van godsdienst? Ik bedoel daarmee: vrij zijn van godsdienst. Er niet mee lastig gevallen worden?
Het interesseert me niet welke godsdienst, ze zijn allemaal idioot, de ene wat idioter dan de andere. Als ik bedrijfsleider zou zijn, ik doe er niet aan mee. Het is al erg genoeg dat ik gedwongen wordt via m'n kinderen om mee te doen aan sinterklaas en aan valentijn door mijn vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een kennis van me heeft eens een verkennend gesprek gehad met een moslim ; het eerste wat hij vroeg, was of hij lichter werk kon krijgen tijdens de ramadan. Sollicitatie-gesprek was uiteraard afgelopen. Hij is dan maar terug gaan doppen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij moet - om te beginnen - 'n gebedsruimte ter beschikking stellen (spreekt natuurlijk voor zich), 5 X/dag de gelovige de gelegenheid geven om te gaan bidden op z'n tapijtje, richting Mekka, ondertussen moet de niet-gelovige autochtoon 't werk overnemen van de gelovige.
Tijdens de ramadan mag de niet-gelovige autochtoon niet eten of drinken in 't zicht van de gelovige gedurende zonsopgang & zonsondergang, uit respect voor diens gevoeligheden, en - uiteraard - 'n tandje bijsteken om de dagtaak van de gelovige te verlichten. Wie 't daar niet mee eens is, is 'n racistische nazi! en moet maar vertrekken naar elders, Aanpassen of oprotten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop in die periode steevast met 'n drankje, 'n snack of 'n ijsje over straat, en geloof me, waar ik (nu) woon is 't dan knoerheet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kom ik niet, zelfs al zou ik ervoor betaald worden.
Dat is 't verschil èh.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 't golfterrein, op 'n boogscheut van La Manga del Mar Menor, tussen Torrevieja en Cartagena, net 2 weken geleden verhuisd, hele santekraam in Cataluña verkocht, de winters werden me te koud.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zo een tijdje gezever geweest op't werk. Nu hebben we een Spaanse manager, die heeft korte metten gemaakt met al dat gezever.
Zijn reactie op de laatste eisen der alladioten Bidpauzes. De pauzes en hun duur staan in het arbeidsreglement opgeschreven, mede ondertekend door de vakbonden. Ramadam, Ook dit is al jaren opgenomen in het arbeidsreglement. Maar dan algemeen. Vrij overgenomen. In zoverre dat privé activiteiten de veilige en volledige invulling van de arbeidstijd niet in het gedrang brengen is er geen enkele reden om er rekening mee te houden. Indien een werknemer door zijn gedrag/acties buiten de werkuren om toch een risico meebrengt op de werkvloer kan er actie ondernomen worden. De meest vriendelijke actie is het vragen van een dag verlof op te nemen tot de risicosituatie opgelost is. Indien dit niet gesmaakt wordt, kan het escaleren tot onbetaald naar huis sturen, en als dat nog steeds geen verbetering brengt in het gedrag van de werknemer, kan ontslag een uitkomst bieden. is dit nu ramadam, of een doorgedreven participatie tijdens de carnavalsperiode...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 januari 2015 om 02:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet werkenden 3 euro . Haha . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, stel je voor, een moslim die werkt en die reclame maakt! een schande! de vuile profiteur neemt het werk af van de goede werkwillige bange blanke Vlamingen!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |