![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de SP.A tot het ACV zitten ze van hun kloten te maken hierover, terwijl dat nergens anders bestaat. Als tegenreactie kreeg ik "ga dan in het buitenland werken". Tsja.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typische manipulatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je mij uitleggen hoe het komt dat er 214437 doppers zijn die nog steeds geen werk gevonden hebben gedurende de afgelopen 2 jaar? Het gaat dus bij het voorstel om deze categorie hé! Er zijn 4.720.000 werkenden en het afgelopen kwartaal zijn er 109.000 banen bijgekomen. Waren er van die 109.000 banen geen enkele die passend was voor die 214.437 doppers. Denk het niet hé! Dus idd, goede maatregel van ons madame. Wees gerust...ze kent haar dossiers door en door hoor! Nog eens, want het gaat er precies niet in.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ons duidelijk zijn : beperking stond inderdaad niet in het regeerakkoord, dus de club van de lullen van het jaar moet niet staan zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Zij maakt er juist alle doppers van: zij maakt geen onderscheid. 'Als 'ze': ze zegt niet profiteurs: ze zegt gewoon 'ze'. Iets anders zou zijn als ze zou zeggen: langdurige werklozen die profiteren. Maar nee, ze wil voor alle werklozen de werkloosheidsuitkering meer beperken in tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haal die zin er eens uit, dank u.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beter milieu begint bij jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus na meer dan 2 jaar blijven we maar lekker doordoppen?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag u iets, hagel.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als de arbeidsvoorwaarden naar het niveau van Bulgarije worden aangepast en mensen hard moeten vechten om te weinig banen om daarin dan hard te moeten werken om in je levensonderhoud te voorzien terwijl de bestaanszekerheid afneemt en iedereen die studeert met dikke schulden aan zijn carriere begint en je dan ook nog zelf de kont van je oude moeder moet afvegen dan is dat gewoon keiharde welvaartsachteruitgang tov 10, 20, 30 of 40 jaar geleden. Als je dan gelooft dat we 'allemaal boven onze stand hebben geleefd' omdat je voor je rijtjeshuis 4 keer zoveel aan de bank betaalt als de eigenaar van 20 jaar geleden dan ben je gewoon een achterlijke kloot waar de werkelijke achterban van de N-VA zich de ballen uit de broek om lacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommige werknemers stellen inderdaad eisen waaraan werkgevers niet kunnen voldoen. Met langdurige werkloosheid tot gevolg.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Hebt u ooit gedopt? Ik wel, langdurig, met af en toe een kleine onderbreking, want er was verdomme geen werk in mijn regio. En ik kan alleen maar zeggen: een geluk dat ik toen bij mijn ouders woonde, of ik was in de goot beland. Het was nog de tijd dat administratie zo goed werkte, dat je nooit wist wanneer je je geld kreeg. Nu heb ik een goed inkomen, maar ik zal nooit vergeten, dat het toen verdorie niet veel gescheeld heeft. En daarom kan ik het werkelijk niet verdragen dat zo een parlementair, met een wedde die een doorsneemens gewoon niet kan voorstellen, zomaar uit haar nek kletst. En sorry, het mag NVA zijn of een andere partij, mij om het even, maar vroeger heette het nog: Vlaamse beweging, sociale beweging. Nu is het liberale beweging: elk voor zich. Mij goed, maar dan niet meer in mijn naam. Het weze zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien legt de demarche van Demir, dat een te verwachten reactie teweegbrengt, de nadruk op wat wél in het regeerakkoord staat maar waar de bonden zich proberen aan te onttrekken of op zijn minst willen afzwakken. Het legt wat druk op CD&V.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zowat elke uitspraak van de NVA in slechte aarde valt bij de 'sossen', is eerder het 1e programmapunt van elke goede sos. Dat ze er steeds onnodige hartaanvallen van krijgen en de vermoorde onschuld spelen, is nieuw sinds de verkiezingen. Net zoals veel andere stukjes toneel, is het vaak vermakelijk. Een hartaanval krijgen omdat de regering een indexsprong wenst, terwijl ze zelf de index hebben uitgehold bvb is een prachtig stukje drama. De ABVV die hier tot in het extreme in meegaat, is grappig om zien. Ga me niet vertellen dat je daarom en enkel daarom de NVA zou laten links liggen want dat stem je nooit nog op een partij want dit soort actie/reactie spelen ze allemaal. |
|
![]() |
![]() |