![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie vindt u de beste moderator? | |||
Jan V. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Jeroen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 64,71% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Tsja, Jeroen zien we veel meer, is dikwijls ook zichtbaar het forum aan't bijwerken.
En ik heb Jan V nooit vergeven voor die waarschuwing ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als braaf schaap ik ga meelopen met de kudde.
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had Jeroen gestemd, en ik vind dat nog steeds de juiste keuze, omdat ik die andere niet ken, en omdat hij (denk ik) dit forum helemaal vernieuwd heeft.
Ik vind het wel spijtig dat hij op vraag van enkele flaminganten twee van mijn topics gesloten heeft. Eerst werd het verplaatst naar Koetjes en Kalfjes, en nadien komt men dan klagen!!
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook spijtig. Nu je je eens belachelijk maakte, gaat het topic dicht.... ![]() ![]() boeeeee jeroen! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik betreur vooral de manier van werken. Men verplaatst en onderwerp naar KenK, en dan klagen de gebruikers dat hun onderdeel te serieus wordt, zodat er een slot op komt. Rare manier van werken, vind je niet?
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Laat het me zo zeggen eigenlijk had het meteen gesloten moeten worden, maar ergens hadden we de (ijdele) hoop dat het alsnog kon uitdraaien op een serieuze discussie.
Maar vermits het meer en meer afgleed naar wederzijds moddergooien heb ik het toch maar gesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |