Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2015, 06:17   #21
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Homans wil strenger contoleren op domiciliefraude want de voorbije twee jaar zijn er zo 28 gevallen ontdekt. De helft van de taak van de lokale politie bestaat nu al uit domiciliecontroles. Ik ga aan sociale economie doen denk ik want Jambon heeft al laten weten politietaken te willen uitbesteden. Ik steek invaliden, langdurig zieken, migranten, ... in paarse plastieken zakken en laat die aan het minimum loon een keer per jaar bij iedereen langs gaan om te controleren of wel degelijk woont op het adres, wie er staat ingeschreven. Ik durf er mijn kop op te verwedden dat ik dat aantal van 28 vertienvoudig! Mijn kluiten daarmee verdient zet ik samen met die van tien duizenden anderen op bankrekeningen in het buitenland die ik niet aangeef bij de rest van al de miljarden. Als ze er achter komen vraag ik fiscale amnestie. Waalse ratten rolt uw matten. Fiscale amnestie nu! En aldus heeft de politie meer volk bij voor bestrijding van de terroristen want met het hoogst aantal politieagenten per 1000 burgers van West Europa komen we er zonder mijn diensten nog 3000 tekort. Jan Diamant betaal ik dan een reisje uit dank voor het gat in de markt dat mijn uitmuntende ondernemerschap heeft gevuld en ik verhuis naar Zwitserland, mijn sollen achterna. Wie beweert er nog dat ondernemen niet meer mogelijk is in Vlaanderen ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2015, 08:39   #22
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Daar komt het op neer.
Dat is voor die 30kg kogelvrije vest te dragen: het belangrijkste is natuurlijk hun ballen beschermen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 01:24   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Zou het niet kunnen dat die mannen na hun gewone uren overal in het zwart gingen bijklussen? En nu dat zij onregelmatige uren en/of nachturen moeten werken dit niet meer kunnen? Gevolg minder inkomsten en zich dan maar ziek laten verklaren.
Of zoals vroeger in Brasschaat, twee die de bijnaam Starsky and Hutch hadden, die met de combi op rooftocht gingen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 01:26   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat is voor die 30kg kogelvrije vest te dragen: het belangrijkste is natuurlijk hun ballen beschermen
Maar een ding moet gezegd zijn, voor het loon dat die gasten rapen zou ik ook niet voor schietschijf gaan spelen hoor.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 08:21   #25
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
De politie is nu een uitgavepost, en niet een post voor inkomsten zoals de flitscontroles, en mensen achtervolgen uit café om ze dan te laten blazen ten tijde dat dit nog verboden was en nu plots gelegaliseerd is omdat het waarschijnlijk een zeer wijd verspreid gebruik was dat dreigde te worden aan het licht gesteld als "illegale" activiteiten.

Soit, niettegenstaande bovenstaande begrip om onder verhoogde stress te werken.
Doch: moet men in de privé niet zeggen, want men zou u dan op permanent verlof kunnen sturen... (= den dop).
Echter bijkomende: de verhoogde waakzaamheid kan niet eeuwig blijven duren, wetende dat de daders gewoon wachten op rustigere tijden... En wie gaat dan de primaire taak van de politie vervullen = werkelijk beschermen van de bevolking als uitgavepost, en niet als post voor inkomsten?

.
Feitelijk is de politie zowel uitgavepost als post voor inkomsten.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 08:21   #26
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
De politie is nu een uitgavepost, en niet een post voor inkomsten zoals de flitscontroles, en mensen achtervolgen uit café om ze dan te laten blazen ten tijde dat dit nog verboden was en nu plots gelegaliseerd is omdat het waarschijnlijk een zeer wijd verspreid gebruik was dat dreigde te worden aan het licht gesteld als "illegale" activiteiten.

Soit, niettegenstaande bovenstaande begrip om onder verhoogde stress te werken.
Doch: moet men in de privé niet zeggen, want men zou u dan op permanent verlof kunnen sturen... (= den dop).
Echter bijkomende: de verhoogde waakzaamheid kan niet eeuwig blijven duren, wetende dat de daders gewoon wachten op rustigere tijden... En wie gaat dan de primaire taak van de politie vervullen = werkelijk beschermen van de bevolking als uitgavepost, en niet als post voor inkomsten?

.
Feitelijk is de politie zowel uitgavepost als post voor inkomsten.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 08:28   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Maar een ding moet gezegd zijn, voor het loon dat die gasten rapen zou ik ook niet voor schietschijf gaan spelen hoor.
Het loon dat die gasten rapen is door allerlei premies behoorlijk hoog hoor. Als ge daar aan begint dan weet je dat je in gevaarlijke situaties kan terecht komen dus moeten ze achteraf niet klagen. Of zijn ze er enkel om de man in de straat te pakken als hij 1km/h te snel rijdt met zijn auto?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 08:49   #28
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het loon dat die gasten rapen is door allerlei premies behoorlijk hoog hoor. Als ge daar aan begint dan weet je dat je in gevaarlijke situaties kan terecht komen dus moeten ze achteraf niet klagen. Of zijn ze er enkel om de man in de straat te pakken als hij 1km/h te snel rijdt met zijn auto?
Op sommige gemeente dienen ze voor niets alleen om pinten te drinken dan nog op café met hun politie uniform aan tijdens de diensturen als het marktdag is ... en de gewone man laten stikken met zijn problemen , altijd boven kraaien maar eens kunnen luisteren naar de mensen owee.. .. neen hoor, Wat kan het hun schelen ze hebben hun pree...jong toch, (veel instanties in dit land ,maar niets die deftig werkt,) wacht maar tot dat ge eens iets nodig hebt ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 08:56   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is uw goed recht.
Zij hebben er dus wel voor gekozen en wij hebben ze aangeworven om stoute mensen op te pakken. Niet alleen om verkeersboetes uit te schrijven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 09:00   #30
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of zoals vroeger in Brasschaat, twee die de bijnaam Starsky and Hutch hadden, die met de combi op rooftocht gingen.
Dat waren nog eens echte rock'n'roll tijden......
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 09:42   #31
Peche
Banneling

Standaard

Ik denk dat het gros van de flikken op de NVA heeft gestemd.
Dat ze nu langer zullen moeten werken is er maar bij te pakken he.
Ze zullen binnenkort in hun flikkenstaat heer en meester zijn. Het zure bij het zoete...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2015, 09:57   #32
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
oh chantage, daar houden we van
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be