![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hongaarse minister van Justitie: “EU zal niet eerder tevreden zijn, totdat Hongarije een linkse regering heeft”
Uit de tekst: “EU werkt met politiek-ideologische meerderheden”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán eist opheffing van alle Ruslandsancties voor het eind van 2022: veroorzaken alleen maar economische problemen.
Citaat:
Zou het opheffen van de sancties tegen Rusland een goede zaak kunnen zijn? Ik denk dat men ze eerder nog zal willen opvoeren, de sancties tegen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien gaat hij nog gelijk krijgen?
![]() Volgende fiasco van de westelijke sancties: Russische olie is niet gemakkelijk te vervangen Uit de tekst: Citaat:
![]() Te ver gezocht? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 september 2022 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán laat Hongaren stemmen over EU-sancties tegen Rusland
Uit de tekst: Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De wapenleveringen zijn natuurlijk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 1 oktober 2022 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán veroordeelt EU-sanctiepolitiek: “Brussel heeft ons belogen!”
Een deel van de tekst: Citaat:
Opletten voor ijsbergen... ![]() Ook niet de enige leugen die uit Brussel komt, of zou het er eentje om bestwil geweest zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2022 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán verzet zich tegen massamigratie
Citaat:
Citaat:
![]() p.s. Hongarije hekelt “aanvallen van links op basis van valse beweringen” Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 oktober 2022 om 02:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wanner gaat Erdogan daar mee beginnen? Poetin kan Hongarije goed gebruiken bij zijn neo-Unie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al voor zijn verzet tegen massa-migratie, verdient hij een dikke pluim.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie wel een duidelijk positieve en realistische benadering qua immigratie. Plus het feit dat hij niet in al dat slijmerig EU gedoe van de Commissie en hun Parlementaire praatbarak meeheult zoals een "maatje zonder sex-ervaring" of denkvermogen. (Als ge mij die ietwat naughty vergelijking met sommige Ollanders hun gedachtengang hier denkt te kunnen vergeven.)
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viktor Orbán over het mislukte beleid van de Europese Unie
p.s. Citaat:
Eerder... Erdogan krijgt waarschijnlijk zijn zin door vluchtelingen naar Europa te sturen: 'EU kan bijna niet anders'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viktor Orbán met interessant initiatief in de Oekraïne-oorlog: “Hoop op vrede heet Donald Trump”
Uit de tekst: Citaat:
Citaat:
Er zijn er zelfs die het heel anders zien. Citaat:
“Trump enige kans op vrede in Oekraïne en met Merkel zou oorlog nooit gebeurd zijn” Of merkel daar de hand zou kunnen in gehad hebben dat lijkt mij wreed twijfelachtig. Zij heeft de EU op haar eentje helemaal overhoop gezet dus... ![]() Of Trump een rol zou kunnen spelen in het geval van: de oorlog Rusland/Oekraïne, het zou straffe kost zijn maar het zou wel de baan vrijmaken voor zijn nieuwe presidentschap in 2024.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2022 om 01:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |