![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar " zeven " geboden .... ? Ne keer 10 en ne keer 5, okee, maar ... ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die stonden vroeger altijd in den Humo. De zeven hoofdzonden zijn:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nodig een senegalese jongedame hier uit. Dat kan. Dan ben ik drie jaar verantwoordelijk voor mogelijke kosten die de maatschappij door haar hier heeft.
Ik betaal haar studies (inschrijvingsgeld + boeken), ik laat haar in mijn huis wonen en studeren. In ruil verwacht ik wel dat ze regelmatig mee het eten (voor mij) bereidt, dat ze de keuken opkuist, haar kamer onderhoudt en zelfs ook de living kuist waar we 's avonds TV kijken. Dus moet ik daar RSZ op betalen? Me dunkt is hier iets heel anders aan de gang. Gezien de recente doofpotten gelicht werden in de RKK willen ze gewoon eens kijken of die brave paterkes die jonge afrikaanse gasten wel op de correcte manier behandelen. zonder jeweetwel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2015 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan laat ik zo'n paar van die atletische voetballer/studenten het eten opdienen in zo'n Nubisch uniform.... Dat gaat hier stormlopen! (wel een vzw hoor, de gesubsidieerde afdelingen van "Vlaamse would-be moslima's voor multicultuur" of zoiets. Hoofddoek verplicht uiteraard. Als ik dat gewoon voor mijn vriendinnen doe mag dat natuurlijk niet.)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2015 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Als een man een zwarte man als slaaf houdt is het een inbreuk op het EVRM; als een vrouw een zwarte man als slaaf houdt, is het gezonde fantasie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() In het eerste geval is het een homo-verhouding.
En als een witte man en doet met een zwarte vrouw is het gezonde fantasie? En als een zwarte man het doet met een witte vrouw dan is het een rijke of een grote sukkelaar die ervan uitgaat dat zijn ras minderwaardig is en dus zijn minderwaardigheidsgevoel moet herstellen met gebruik van zijn rijkdom. Feitelijk is het gamma van diverse redenen onuitputtelijk. Ook bij de blanken onderling is het eveneens onuitputtelijk. Zelfs in een vrije LAT-verhouding. (Lees : Latente Agressieve Terreur-verhouding) ![]() |
![]() |
![]() |