Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2015, 09:47   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waar rook is is vuur. Als er nu eens één klasse is waar ze er niet voor terugdeinzen om tegen de 7 geboden te zondigen dan zijn het wel religieuzen. Dat ze die zwarten hebben uitgebuit uit winstbejag lijkt me wel vast te staan, het gerecht zal niet zomaar een onderzoek starten. De enige vraag die nog rest is of ze er ongestraft mee zullen wegkomen of niet.
Ik ben anti-kaloot, zelfs al ben ik kaloot opgevoed. En ik heb altijd goed opgelet in de lessen 'gewijde geschiedenis'.

Maar " zeven " geboden .... ? Ne keer 10 en ne keer 5, okee, maar ... ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 09:57   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben anti-kaloot, zelfs al ben ik kaloot opgevoed. En ik heb altijd goed opgelet in de lessen 'gewijde geschiedenis'.

.
Een gemiddelde nemen he
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 09:58   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
7 hoofdzonden.

Die stonden vroeger altijd in den Humo.

De zeven hoofdzonden zijn:
  1. Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
  2. Avaritia (hebzucht - gierigheid)
  3. Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
  4. Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
  5. Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
  6. Ira (woede - toorn - wraak - gramschap )
  7. Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid, afkomstig van het Griekse "ἀκηδία" )

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 14:33   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waar rook is is vuur. Als er nu eens één klasse is waar ze er niet voor terugdeinzen om tegen de 7 geboden te zondigen dan zijn het wel religieuzen. Dat ze die zwarten hebben uitgebuit uit winstbejag lijkt me wel vast te staan, het gerecht zal niet zomaar een onderzoek starten. De enige vraag die nog rest is of ze er ongestraft mee zullen wegkomen of niet.
Tot dat je de verschillende strafdossiers wegens pedofilie opbrengt tegen Di Rupo. Dan plots start het gerecht die onderzoeksdossiers wel op zonder enige grond...
Oud 1 maart 2015, 14:44   #25
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Laten we maar weer hysterisch beginnen roepen zonder een letter van het dossier te kennen...

Zijn er subsidies toegekend voor dat project en zo ja, wat zijn de voorwaarden? Is er inderdaad sprake van een arbeidsrelatie (in een commerciële omgeving)? Wat zijn de betreffende prestaties? Betalen de paterkes dan wel sociale bijdragen? etc.
De paterkes doen hun goesting, al eeuwen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 14:57   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik nodig een senegalese jongedame hier uit. Dat kan. Dan ben ik drie jaar verantwoordelijk voor mogelijke kosten die de maatschappij door haar hier heeft.

Ik betaal haar studies (inschrijvingsgeld + boeken), ik laat haar in mijn huis wonen en studeren.
In ruil verwacht ik wel dat ze regelmatig mee het eten (voor mij) bereidt, dat ze de keuken opkuist, haar kamer onderhoudt en zelfs ook de living kuist waar we 's avonds TV kijken.

Dus moet ik daar RSZ op betalen?

Me dunkt is hier iets heel anders aan de gang. Gezien de recente doofpotten gelicht werden in de RKK willen ze gewoon eens kijken of die brave paterkes die jonge afrikaanse gasten wel op de correcte manier behandelen. zonder jeweetwel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2015 om 14:59.
Oud 1 maart 2015, 16:17   #27
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik nodig een senegalese jongedame hier uit. Dat kan. Dan ben ik drie jaar verantwoordelijk voor mogelijke kosten die de maatschappij door haar hier heeft.

Ik betaal haar studies (inschrijvingsgeld + boeken), ik laat haar in mijn huis wonen en studeren.
In ruil verwacht ik wel dat ze regelmatig mee het eten (voor mij) bereidt, dat ze de keuken opkuist, haar kamer onderhoudt en zelfs ook de living kuist waar we 's avonds TV kijken.

Dus moet ik daar RSZ op betalen?

Me dunkt is hier iets heel anders aan de gang. Gezien de recente doofpotten gelicht werden in de RKK willen ze gewoon eens kijken of die brave paterkes die jonge afrikaanse gasten wel op de correcte manier behandelen. zonder jeweetwel.
Stel jij een deel van je huis open voor commerciële activiteiten?
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2015, 16:23   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Stel jij een deel van je huis open voor commerciële activiteiten?
Kan nog komen hé.
Dan laat ik zo'n paar van die atletische voetballer/studenten het eten opdienen in zo'n Nubisch uniform....
Dat gaat hier stormlopen!

(wel een vzw hoor, de gesubsidieerde afdelingen van "Vlaamse would-be moslima's voor multicultuur" of zoiets. Hoofddoek verplicht uiteraard. Als ik dat gewoon voor mijn vriendinnen doe mag dat natuurlijk niet.)

Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2015 om 16:28.
Oud 1 maart 2015, 23:54   #29
boeha
Schepen

Standaard

Als een man een zwarte man als slaaf houdt is het een inbreuk op het EVRM; als een vrouw een zwarte man als slaaf houdt, is het gezonde fantasie.

boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2015, 00:58   #30
werkman
Europees Commissaris

Standaard

In het eerste geval is het een homo-verhouding.
En als een witte man en doet met een zwarte vrouw is het gezonde fantasie?
En als een zwarte man het doet met een witte vrouw dan is het een rijke of een grote sukkelaar die ervan uitgaat dat zijn ras minderwaardig is en dus zijn minderwaardigheidsgevoel moet herstellen met gebruik van zijn rijkdom.
Feitelijk is het gamma van diverse redenen onuitputtelijk.
Ook bij de blanken onderling is het eveneens onuitputtelijk.
Zelfs in een vrije LAT-verhouding. (Lees : Latente Agressieve Terreur-verhouding)
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be