![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nochtans ben jij diegene die er een 2de land bij nodig had ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() CATEGORY GLOBAL HECTARES
FOOD 1.5 MOBILITY 0.3 SHELTER 1.3 GOODS/SERVICES 1.7 TOTAL FOOTPRINT 4.8 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.7 PLANETS. Niet slecht aangezien dat ecologisch gedoe mij totaal niet bezighoudt ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
alwaar het tweede land schromelijk achterblijft in de lekker koffie, was t niet? ![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 8 oktober 2004 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() CATEGORY GLOBAL HECTARES
FOOD 1.2 MOBILITY 0.4 SHELTER 2.5 GOODS/SERVICES 3.1 TOTAL FOOTPRINT 7.2 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 4 PLANETS. Ik denk dat ik es dringend moet gaan verhuizen :s |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het nog es geprobeerd. En dit kan ook wel het resultaat zijn (ik weet niet alles exact van buiten, he):
CATEGORY GLOBAL HECTARES FOOD 1.4 MOBILITY 0.4 SHELTER 1.6 GOODS/SERVICES 1.6 TOTAL FOOTPRINT 5 IN COMPARISON, THE AVERAGE ECOLOGICAL FOOTPRINT IN YOUR COUNTRY IS 6.7 GLOBAL HECTARES PER PERSON. WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 2.8 PLANETS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Straf, straf... ik ben groener dan een groene!
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WORLDWIDE, THERE EXIST 1.8 BIOLOGICALLY PRODUCTIVE GLOBAL HECTARES PER PERSON. ![]() ![]() ![]() IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 11.7 PLANETS. 't resultaat van iemand die alleen werkt, veel op de baan is en alleen woont... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Volgens mij is er toch allemaal niks van aan, als ge ziet dat zelfs onze groenen meer dan 1 planeet nodig hebben dan kwamen we nu al niet meer toe.
Die benodigde oppervlakte zal wel berekend zijn op de hoeveelheid land nodig om bv voedsel BIOLOGISCH te verbouwen. Wat dus meer plaats kost. Tsja. Rest de vraag hoe ecologisch dat eigenlijk is als we allemaal ecologischer moeten gaan leven om het ecologisch verantwoord te maken op die manier aan landbouw te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De benodigde oppervlakte lijkt mij eerder berekend op een handvol vraagjes waar je niets kan uit afleiden.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Category Global Hectares
Food 1.2 Mobility 0 Shelter 0.7 Goods/services 0.6 Total Footprint 2.5 In Comparison, The Average Ecological Footprint In Your Country Is 6.7 Global Hectares Per Person. Worldwide, There Exist 1.8 Biologically Productive Global Hectares Per Person. If Everyone Lived Like You, We Would Need 1.4 Planets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Vuiler dan 1 uur geleden eigenlijk.
Can't get it of AAAAAAAAAAAAAAH
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat dat een beperkt beeld geeft. Ik heb 17 hectaren nodig, maar ik bezit een veelvoud 17 in hectaren.
Als we dat in acht nemen, ben ik dus de meest ecologische hier. (Tenzij er nog grondbezitters tussen zitten)
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die voelt zich dan ook ongelukkig als ze eens een jaar geen wereldreis heeft kunnen maken... Ze zit bovendien in de milieubranche... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10.72 aarbollen zouden ze nodig hebben als ze zouden leven zoals ik.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's wel weinig eh
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, dat zal nog niet zijn.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu gewoon eens 75% van de wereldbevolking afmaken, dan heb ik genoeg met 1 planeet
![]()
![]() |