![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach en praat ook met mijn Turkse bakker maar hij draagt geen hoofddoek. Het is een zakenman die opdringerige Turkjes terecht wijst met de woorden: “meneer was eerst”. Ik eet ook pitta, couscous enz.. Als een Turk mij een gerecht wilt laten proeven dan doe ik dat, en zelfs als het niet echt mijn smaak is laat ik het niet merken. Als ik een Turk een boterham met perskop aanbied zal hij steevast weigeren. Wie is bang van vreemde culturen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() als ik een vriend uitnodig en die is vegetarier, en ik biedt hem een biefstuk aan, is hij dan iemand die zich niet wil aanpassen aan mijn waarden en normen? Wat een belachelijk argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan uw schuld dat hij liever niet aanwezig wilt zijn en zich uitgesloten voelt ? Het ging trouwens over angst voor vreemde culturen bij Vlamingen die geen pitta willen eten. Wat dat met waarden en normen te maken heeft is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou toch eens willen vragen om te reageren op deze cijfers. Men zegt van linkerzijde steeds "het wordt sterk overdreven dat er zoveel vreemdelingen zijn". En "Het zal allemaal zo'n vaart niet lopen". Feit is dat de demografische ontwikkelingen zo snel gaan dat in het basisonderwijs in de Antwerpse kernstad nu al bijna 2/3 allochtoon is. De autochtonen zijn er dus in de minderheid. De samenstelling van deze scholen weerspiegelt de samenstelling van de latere bevolking en het ziet er niet naar uit dat de demografie heel snel zal omslaan. De verhouding zal dus nog meer in het nadeel van de autochtonen gaan. Onze steden worden met andere woorden islamitisch binnen dit en twee generaties en ook op het platteland zal de autochtone bevolking tussen de moslims leven. Een trend die nu al merkbaar is trouwens. Mijn vraag aan de voorstanders van de multiculturele samenleving is de volgende: "Vinden jullie het niet erg als onze steden over 20 jaar quasi volledig bevolkt zouden zijn door moslims?" Laatst gewijzigd door Darwin : 9 oktober 2004 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Het zou een schande zijn voor België om bepaalde etnische groepen voor te trekken in het onderwijs. Niet alleen maken we ons in het buitenland belachelijk, bovendien is dit een uiting van racisme aangezien het cijfermateriaal bestaat uit procenten!!!
Een hoger % hoofddoeken betekent immers een lager % blanken dat toegelaten zou worden. Hieruit kan je afleiden dat er eerst een uitzuivering van blanken zal moeten gebeuren.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de leden van onze intellectuele elite zich hiervan maar al te goed bewust zijn en er willen voor zorgen dat ze straks ook nog van de voordelen van een academische carrière kunnen genieten stellen ze nu alles in het werk om het de allochtonen zo veel mogelijk naar de zin te maken. Zij hopen zo dat de allochtonen hen later, als ze de meerderheid uitmaken en zijzelf in de minderheid zullen zijn, hiervoor dankbaar zullen zijn en gedogen dat zij als autochtone academici -zij het binnen de beperkingen opgelegd door de Onderwerping- rustig hun academisch leventje kunnen verderzetten. Vandaar dus dat onze intellectuele elite speciale gebedsruimten voor allochtonen (en bekeerde autochtonen) wil inrichten in de universiteiten en een verplicht vak "godsdienst-indoctrinatie" voor alle faculteiten gaat invoeren. Laatst gewijzigd door Darwin : 9 oktober 2004 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_________________ Als Bush zegt dat God hem opdracht heeft gegeven om Irak te bevrijden, dan meent hij het. Ooit over nagedacht? Hoeveel mensen kent u die beweren dat ze opdrachten krijgen van God? De Openbaringen van Flippend Rund, 752 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Autochtonen in de minderheid op basisscholen. Wat een onzin. het kan best zijn dat dat in concentratiescholen zo is maar om dat te generaliseren is weer zo lelijk he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tevens, het aantal meisjes dat met een hhoffdoek hogere studies aanvat is relatief laag. Je moet de zaak nu ook niet gaan opblazen he. En zelf indien er de helft van de moslimmeisjes met een hoofddoek in de universitaire lokalen zit, dan nog hebben wij ons daar niet mee te moeien. Zou len het storend vinden indien 10 nonnen besloten om ook les te volgen in een universiteit? Zo u dat ook tegen de borst stoten? Waarom laat men de hoofddoek toe in de amerikaanse scholen? In de Australische scholen? In de Engelse scholen,... Om dat ze diversiteit en vrijheid belangrijk vinden. Daar vind geen kat dat hun vrijheden worden gechonden omdat er een moslima met een hoofddoek in hun klas zit. Het is de reactie op die hoofddoek die voor problemen zorgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die cijfers komen van vooraanstaande academici die dag in dag uit bijna niets anders doen dan de allochtonen bestuderen. Hun levenswijze en inkomen hebben ze vooral te danken aan zulke onderzoeken. Het zijn dus in de eerste plaats de grootste vrienden van de allochtonen zelf die met deze cijfers afkomen. Deze mensen zijn wel de laatste van wie we hun rapporten hoeven te betwijfelen. Ga overigens in de Antwerpse binnenstad maar eens kijken naar een willekeurig pleintje waar jonge kinderen spelen: meer dan 90% van hen is allochtoon. Vaak is het zelfs 100%. Laatst gewijzigd door Darwin : 9 oktober 2004 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat is vast veel te logisch voor een 'flippend rund'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
___________________ Iedereen die voorstander was van de oorlog en nu verontwaardigd doet over de gruwel die oorlog meebrengt is ofwel een huichelaar, ofwel een idioot. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 711 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Erg is het woord niet. Ik bezie dat met meer hetzelfde soort melancholie waarmee ik mijn eigen eindigheid bezie. ______________ Als er geen idioten in het parlement zaten, dan zou het geen volksvertegenwoordiging zijn. -- De Plagiaten van Flippend Rund, 81 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In de zin van: Wij zouden willen bereiken dat ik (zeg maar iets) 1/3 van de moslimmeisjes naar de universiteit gaat omdat dat ook het aandeel bij de blanken is. ( mijn cijfers zijn maar lukraak he, gewon bij wijze van voorbeeld)
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() dat lijkt me inderdaad een heel logische denkpiste. ALs er bijvoorbeeld bij de autochtone bevolking 25 procent van de meisjes naar de unief of hogeschool gaat, dan zou het inderdaad ideaal zijn als we dat cijfer bij de "allochtone" bevolking kunnen bereiken.
En laten we dan met cijfers werken van het Naionaal instituut vor de statistiek en de criminologie en niet met dubieuse cijfers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |