![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Nederlandstalige muziek uit België betreft, denk ik zelf dat K3 een van de enige artiesten die ook in Nederland scoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() we zijn die Josje vanaf
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 maart 2015 om 07:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() 100% akkoord, maar nihil is noch teveel. Het is dan ook met grote vreugde in het hart, dat ik ze zie vertrekken. Wat een lul en kutgrieten, en dan die lul Gert Verhulst. Heeft die man ooit iets anders dan gedaan dan iets dat met kindertjes te doen had ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan jouw taal hier te zien, ken jij ook niet echt iets van pedagogie. Zelf van welvoeglijkheid heb je geen kaas gegeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Er komt jaarlijks een nieuwe generatie bij. Denk je echt dat een 3-jarige K3 links zou laten liggen omdat de 'original members' er niet meer bij zijn? ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Stormliederen daarentegen....
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Van die lellebellen die de hele dag op radio te horen waren werd een mens gewoon kinds. Hebben die kinderen dat nu allemaal nodig ? Zie maar naar die Gert Verhulst, kind tot in de kist. Zat bijna te janken op Canvas gisteren. Ik sprong in elk geval bijna een gat door het plafond toen ik hoorde dat die bleitkousen er mee stopten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() kunnen ze de huidige K3 bezetting eindelijk eens ten volle gaan exploiteren gericht op hun doelpubliek: de papa's.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |