![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tja. . .
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dan nu de zon en de maan volgens Samsung (camera) en de bewolking:
![]() En digitale zoom maakt het er niet beter op: ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 21 maart 2015 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben overtuigd. Waar kan ik mij aanmelden?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Goh "bewijs"... groot woord.
Het is wel "toevallig" dat de maan op de juiste afstand staat. Maar dan opnieuw, de maan trekt weg van de aarde en wij zullen "toevallig" in de tijd leven waarin die "juiste afstand voor een volledige eclips" zichtbaar is. De vier bloedmanen daarentegen.... in april de derde en september de vierde. De voorspellingen die erbij kwamen zijn dan ook letterlijk gevolgd door bloedvelden van genocides... I mean, how biblical can it get? Dat Turkije de Eufraat rivier voor Syrië blokkeert is de zesde zegel al van de openbaringen, of kan je eruit interpreteren.... Wat ik mij afvraag: Waarom wordt Jezus zo kort in de koran besproken als hij de profeet is die terugkomt om orde te herstellen? Waar plaatsen we de Dajjal dan Guine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de focus van de lens geraakte er hier door in de war. Ik zei nog tegen mijn lief: als ik nu al een km bereik had stuurde ik de Drone even boven het wolkenveld he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee. De zonsverduistering is Vaticaan II.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in Engeland zijn ze weer de beste leerling van de klas geweest.
Kinderen mochten in sommige scholen niet naar buiten, omwillen van "culturele en religieuze" belevingen. Allah Snackbar! http://www.independent.co.uk/news/uk...-10122964.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() It's a bad omen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met de gevolgen van de gerichte propaganda en massaindoctrinatie, van de jaren 20-30 van vorige eeuw in gedachte, zouden ze beter moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zijn statisch heelal was een heel domme fout van Einstein.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat moet ik bij de religoten nog zien gebeuren.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele nieuwe theorie kan van de eerste keer helemaal juist zijn, maar als ze voordien onoplosbare prloblemen oplost, wordt ze verder ontwikkeld, verfijnd en gecorrigeerd. Er is dus niks "dom" aan het maken van verkeerde veronderstellingen tijdens dit proces.
Max Planck kon ook niet weten dat er nulpunt energie moest zijn op quantum niveau, en dat fermionen en bosonen andere gedragingen hadden, maar ondanks deze fouten wist hij toch het blackbody spectrum te verklaren via quantisatie en de grondslag te leggen voor QM, die dan achteraf aantoonde dat er nulpunt energie en verschillende fermi-en-bose-statistieken waren. Was dat nu dom van Planck ? Maar ja, altijd fijn om Einstein eens als "dommerik" te kunnen afdoen.
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is het verschil tussen beide fenomenen ?
Zonsverduistering is dat de maan tussen de zon en aarde in staat, is bijna hetzelfde als maansverduistering waarvan de nachtzijde (op aarde) de maan niet echt zichtbaar kan waarnemen omdat deze vooral aan de dagzijde bevindt van de aarde. Maansverduistering (de enigste echte, bovenstaande is de valse) is dat de aarde tussen de zon en de maan in staat ! Goed uitgelegd ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke verstandige mens weet dat de zonsverduistering wordt veroorzaakt door een gehaktbal die tussen de aarde en de zon schuift.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 maart 2015 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |