![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Goed, zijn die actiegroepen eveneens akkoord om op actieve wijze illegalen op te sporen en uit te wijzen? Lijkt me een goede deal.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil u wel geloven, maar uw bewijs is anekdotisch op zijn best.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand is verplicht om te werken. Staat het je niet aan, bol hem dan, of start zelf een zaak op. Nu ja, dat laatste vraag wel een inspanning natuurlijk en houdt bepaalde risico's in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met spandoeken bestuurders afleiden die op een autostrade aan het rijden zijn, is levensgevaarlijk... voor de bestuurders uiteraard - de spandoekhouders staan veilig op de brug.
Oppaken en in beschuldiging stellen van poging tot doodslag. Lekker!
Laatst gewijzigd door lombas : 21 maart 2015 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
No shit Sherlock! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"""Ongevalsfactoren Menselijke factoren spelen de grootste rol bij een ongeval. In maar liefst 98,5% van de bestudeerde ongevallen was er sprake van minimum één menselijke factor die bepalend was voor het ongeval. In 24,8% van de ongevallen ging het alleen om menselijke factoren die een rol speelden, terwijl er in 73,3% van de gevallen er een combinatie werd vastgesteld van minstens één menselijke factor met minstens één factor die te maken heeft met het voertuig of de omgeving. De meest voorkomende menselijke factoren hebben te maken met controleverlies over het voertuig. Daarna volgen de ‘psychologische’ factoren (afleiding, niet aandachtig zijn), rijden onder invloed van alcohol en gebrek aan ervaring. """
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Toen een tijdje geleden de Albert Heijn openging in de buurt viel mij op hoe hoog het percentage allochtonen was dat daar werkte,hoe langer hij echter open is hoe witter het personeel wordt.Racisme zullen er wel weer veel roepen,ik denk eerder aan hun werkattitude.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg grond in ieder geval voor een politie-interventie.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Er is een verschil tussen "onveilig" en "poging tot doodslag"?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 maart 2015 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Reclame langs de snelweg mag niet, omdat de afleiding die daar uit voortkomt, ongevallen kan veroorzaken. Aldus, geldt hetzelfde voor spandoeken langs de snelweg. Men weet, dat die afleiding ongevallen kan veroorzaken. Dus: Poging tot dooslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen overtuiging en een cynische opmerking.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik leer elke dag bij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen, misschien is 'de leraar' een mensensoort die geen alcohol misbruikt.
Ik herinner me het anders, maar dat waren andere tijden, toen rookte de leraar nog twee pakjes Johnson zonder filter alle dagen in de klas. Er hing daar evenveel rook als toen in de café's. Zodus ja, misschien zijn de tijden verandert en zitten er vandaag de dag tussen de leerkrachten geen dronkaards. Je ziet Jack, ik stel me genuanceerd op.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allochtonen in een bedrijf binnenhalen is uzelf buitenwerken.
En ze zullen met plezier u aan de deur zetten. Ook bevoordelen ze altijd hun eigen soort met de beste jobs en bonussen in een bedrijf naar elkander toe te spelen.
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben het al lang beu dat men steeds maar spreekt over allochtonen. Het gaat allemaal niet over allochtonen. Mensen van talloze origines met allerlei totaal niet-Vlaams klinkende namen vinden en houden moeiteloos werk in onze samenleving. Sluiten zich aan bij talloze verenigingen en sociale gebeurtenissen samen met wat dan 'autochtonen' zijn (wat die term überhaupt waard is). Meneer Pawel, Carlos, Veenod of Yi/ye, vinden in België even makkelijk of moeilijk werk als autochtonen met eenzelfde set aan capaciteiten.
Probleem voor organisaties als het minderhedenforum e.d. is natuurlijk dat zodra zou duidelijk worden dat eigenlijk de meeste allochtonen of mensen met allochtone roots geen problemen ondervinden met zogenaamd racisme en discriminatie dat we misschien wel eens de conclusie zouden moeten trekken die velen al lang getrokken hebben. Namelijk dat er bepaalde gemeenschappen zich door hun gedragingen buiten alle facetten van de rest van de maatschappij plaatsen waarbij ook de arbeidsmarkt. Inclusief de maatschappij van andere mensen met allochtone origine. Het gaat dus niet om allochtonen, dat is een aanfluiting naar de zeer grote substantiële groep mensen met een niet-Belgische origine die zich succesvol hebben geïntegreerd in onze maatschappij en die daartoe een meerwaarde zijn. Dit gaat over mensen die door hun Moslim-geloofscultuur overal de speciale willen uithangen en verbaasd zijn dat dat regelmatig slecht uitpakt.
Laatst gewijzigd door doremi : 21 maart 2015 om 21:27. |
![]() |
![]() |