![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
haal geloof er bij , en K3 is volledig om zeep !!!! Of worden het 3-vuldigheden of zoiets dergelijk ???? K3 Is een zuiver commerce , geen religie (geloofsgeloof) !!!! Hopelijk krijgen kotselijke politiek correcte dit niet in hun bol !!!! Studio 100 zou zich gegarandeerd commerciëel hun broek aan scheuren !!!! Het gaat hier om kinderen te entertainen , maar vooral om .... kapitalisme , geld binnenrijven , en dat staat haaks op geloof !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 22 maart 2015 om 21:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/33182/K3-st...hln=obinsource
De 'K3-generator': bepaal zelf wie de nieuwe K3 wordt ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Lieven heeft gelijk. Ik vind dat er in k3 een rosse, blonde en een zwarte moet zijn. Om bepaalde minderheden niet tegen de borst te stuiten moet het trio uit tenminste hetvolgende bestaan: een transseksueel, moslima met kapje, zwarte huidskleur, iemand met 1 been, iemand blind, lesbienne, en iemand doofstom. Kan bijvoorbeeld: een blinde doofstomme zwarte transeksuele lesbische moslima met 1 been (mag bij voorkeur een teruggekeerde syriestrijdster worden welke een zelfmoordaanslag heeft overleefd) , een rosse en een blonde. Er zijn nog tal van andere combinaties mogelijk...
Laatst gewijzigd door knip : 23 maart 2015 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Diana International zag er wel lekker uit als vrouw. En dat is een redelijk doorsnee modelleke in die vijver.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2015 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als die eunich gecastreerd was op jonge leeftijd. Als een bariton zijn ballen verliest, blijft ie een bariton.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 maart 2015 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lieven Verstraete en de VRT zien hier een opportuniteit om honderdduizenden prille kindergeestjes te indoctrineren in de multiculturele geloofsleer.
Vergeef hen dat ze zich wat laten gaan in hun ijver en enthousiasme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat deze vraag moest gesteld worden van Soenens. ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Lieven is nog ne man vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag die ik me stel is niet hoe Bourlon zou reageren op een kandidate met hoofddoek, maar hoe haar gemeenschap zou reageren. Ik denk dat ge ze nogal nekeer zou zien stijgeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Wouter-de-onbewezen-gediscrimineerde heeft er alvast geen probleem mee.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() quota, ... op basis van ras en/of levensovertuiging bevestigen altijd een discriminatie op basis van ras en/of levensovertuiging ... ze zijn illegaal.
Laatst gewijzigd door Anna List : 23 maart 2015 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Een hoofddoek is ongeveer het tegenovergestelde van wat K3 uitdraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme vraag van Verstraete. Da's al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan hoor, het zal alvast wel nagekeken worden door de redactie en daar worden zo'n domme vragen alvast ook niet eruit gefilterd.
![]() |