![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat je stats betreft had je moeten lezen wat ik schreef: Oorspronkelijk bericht door thePiano Niet echt. Abramis' site telt gemiddeld 5 �* 7 pageviews per dag, die van mij de laatste maanden bijna 2.000 pageviews per dag. En op zijn forum (Vl. Actueel waar ik 3 maanden geleden door hem definitief werd geband) zijn de laatste maanden minder dan 20 gebruikers actief. In feite gun ik hem wel die extra bezoekers de laatste week want: vissen is gezond. Ik had het dus wel degelijk over de periode voor je hier reclame kwam maken. Abramis' pagevisits per month: Sep 2004: 216 Aug 2004: 217 Juli 2004: 165 Jun 2004: 176 Maar als je geen programmatorische aanpassingen doet (en dan heb ik het niet eens over de inhoud), gaat het even snel bergaf met je visits in oktober dan ze zijn gestegen. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1) 216 + 217 + 165 + 176 is niet gelijk aan de bijna 2000 visitors die er begin oktober al gepasseerd waren. Waar jij je cijfertjes haalt is me een raadsel, maarre... ze kloppen dus niet. 2) Alweer verwar je "pageviews" (jouw criterium) met "unique visitors" (mijn voormalig criterium). De stats tot en met september waren gebaseerd op unique visitors. Het kón niet eens gebaseerd zijn op pageviews, beste Piano, omdat de stat-code enkel op mijn indexpagina stond, en niet op de andere pagina's. En pagina's zonder code kunnen niet geteld worden, maar dat weet jij ook. 3) Wat die fobie betreft stel ik vast dat het alwéér jij (en niet ik) is die BEGINT. Kijk maar wat hoger in deze topic. Hopelijk helpt het werkmansleven je daar weer een beetje vanaf. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat een stomme site
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens allemaal buiten spelen. Precies een bende kinderen over wiens papa de sterkste is of de mooiste auto heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ps: de groeten aan O'Kwalley, Knut Urologokwak, Styn Boemel en die dubbelgefrustreerde V-hater, ik amuseer me dol met hun geneuzel op de Blokforums ![]()
![]() |