Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2004, 14:30   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
P.S. : @ Pianooke : kijk eens op mijn indexpagina. Ik heb speciaal voor jou een geheel nieuwe feature ingebouwd. 't Is vlak bij de teller onderaan de pagina. De fun ermee !
Ik heb het gemerkt sjoeke. Maar onder ons gezegd: ik geloof nooit dat jij van je piano-obsessie afgeraakt. Zelfs nadat je me geband hebt van je forum -meer dan 3 maanden geleden- blijf ik in je hoofd spoken.

Wat je stats betreft had je moeten lezen wat ik schreef:

Oorspronkelijk bericht door thePiano
Niet echt. Abramis' site telt gemiddeld 5 �* 7 pageviews per dag, die van mij de laatste maanden bijna 2.000 pageviews per dag. En op zijn forum (Vl. Actueel waar ik 3 maanden geleden door hem definitief werd geband) zijn de laatste maanden minder dan 20 gebruikers actief. In feite gun ik hem wel die extra bezoekers de laatste week want: vissen is gezond.

Ik had het dus wel degelijk over de periode voor je hier reclame kwam maken.

Abramis' pagevisits per month:
Sep 2004: 216
Aug 2004: 217
Juli 2004: 165
Jun 2004: 176

Maar als je geen programmatorische aanpassingen doet (en dan heb ik het niet eens over de inhoud), gaat het even snel bergaf met je visits in oktober dan ze zijn gestegen.

Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 14:31.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 19:35   #22
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb het gemerkt sjoeke. Maar onder ons gezegd: ik geloof nooit dat jij van je piano-obsessie afgeraakt. Zelfs nadat je me geband hebt van je forum -meer dan 3 maanden geleden- blijf ik in je hoofd spoken.

Wat je stats betreft had je moeten lezen wat ik schreef:

Oorspronkelijk bericht door thePiano
Niet echt. Abramis' site telt gemiddeld 5 �* 7 pageviews per dag, die van mij de laatste maanden bijna 2.000 pageviews per dag. En op zijn forum (Vl. Actueel waar ik 3 maanden geleden door hem definitief werd geband) zijn de laatste maanden minder dan 20 gebruikers actief. In feite gun ik hem wel die extra bezoekers de laatste week want: vissen is gezond.

Ik had het dus wel degelijk over de periode voor je hier reclame kwam maken.

Abramis' pagevisits per month:
Sep 2004: 216
Aug 2004: 217
Juli 2004: 165
Jun 2004: 176

Maar als je geen programmatorische aanpassingen doet (en dan heb ik het niet eens over de inhoud), gaat het even snel bergaf met je visits in oktober dan ze zijn gestegen.
Alweer heb je het niet begrepen.
1) 216 + 217 + 165 + 176 is niet gelijk aan de bijna 2000 visitors die er begin oktober al gepasseerd waren. Waar jij je cijfertjes haalt is me een raadsel, maarre... ze kloppen dus niet.
2) Alweer verwar je "pageviews" (jouw criterium) met "unique visitors" (mijn voormalig criterium). De stats tot en met september waren gebaseerd op unique visitors. Het kón niet eens gebaseerd zijn op pageviews, beste Piano, omdat de stat-code enkel op mijn indexpagina stond, en niet op de andere pagina's. En pagina's zonder code kunnen niet geteld worden, maar dat weet jij ook.
3) Wat die fobie betreft stel ik vast dat het alwéér jij (en niet ik) is die BEGINT. Kijk maar wat hoger in deze topic. Hopelijk helpt het werkmansleven je daar weer een beetje vanaf. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 19:43   #23
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

wat een stomme site
Oud 10 oktober 2004, 19:50   #24
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
wat een stomme site
Om dergelijke opmerking van een belgicist te mogen horen is zowat het grootste compliment dat iemand me kan maken. Duidelijk goe bezig !
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 20:52   #25
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
wat een stomme site
Vind ik ook. Nu gaat hij dat ding helemaal vol citaten stoppen, om natuurlijk te verbergen dat hij zelf niet weet wat schrijven of vertellen. Ik raad hem aan om de Gouden Gids over te schrijven: lekker veel tekst. Maar goed, leeghoofden mogen ook hun ding doen, wat zeg ik? moèten hun ding doen.
Oud 10 oktober 2004, 20:58   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ga eens allemaal buiten spelen. Precies een bende kinderen over wiens papa de sterkste is of de mooiste auto heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2004, 21:06   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Alweer heb je het niet begrepen.
1) 216 + 217 + 165 + 176 is niet gelijk aan de bijna 2000 visitors die er begin oktober al gepasseerd waren. Waar jij je cijfertjes haalt is me een raadsel, maarre... ze kloppen dus niet.
Kan het niet zijn dat dit het aantal vissen was die je gevangen had de voorbije maanden?

Citaat:
3) Wat die fobie betreft stel ik vast dat het alwéér jij (en niet ik) is die BEGINT.
Je hebt het nooit kunnen laten visman. De enige reden waarom jij hier komt is om te pianobashen en je kan verdorie niet eens pianospelen! Kijk maar naar je signatuur die je al hebt moeten aanpassen omdat je maag vol pianozuur zat. Ga vissen kerel en laat het interpreteren van ingenieuze partituren over aan professionele pianisten ipv halvegare visdoodknijpers.

Ps: de groeten aan O'Kwalley, Knut Urologokwak, Styn Boemel en die dubbelgefrustreerde V-hater, ik amuseer me dol met hun geneuzel op de Blokforums
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be