![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Staat je horloge/wekker reeds op zomeruur | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Ik heb geen besef van tijd |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Ze stonden nog op zomeruur vorig jaar |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gisteren op het gewone uur gaan slapen en vandaag op het gewone uur opgestaan. Een half uurtje geleden heb ik mijn klokken bijgesteld. Zo doe ik het ieder jaar. Liever een dag die een uurtje korter is dan een nacht. In oktober haal ik het vanzelf weer in.
![]() Maar in het voorjaar heb ik altijd veel moeite om me aan te passen aan dat overbodige zomeruur!
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn zondagmorgen stamcafé was op tijd open .
Een zatlap zei , ze zijn vroeg open vandaag . Alleen hun klokken stonden nog op half zeven . Figuurlijk dan .
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik werd vanmorgen wakker om half vijf. En een minuut later bleek het half zes en voelde ik me een normaler mens. Half vijf op een zondag is toch maar marginaal.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 maart 2015 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een hypocriet gezaag over dat zomeruur altijd weer.
![]() Tenzij je een autist bent of zo'n bejaarde die altijd zaagt, valt er toch niets te kullen. Dus je mag nooit eens uitgaan, in het midden van de nacht in uw bed kruipen of is uitslapen? Dat is namelijk een véél groter verschil dan ocharme een uurtje. En dat minder slapen is al even grote zever want het is zondag en je moet (uitzonderingen daargelaten) niet om 8 uur op je werk zijn. En als we dan 's avonds een uur langer licht hebben is dat alleen toe te juichen. Ik keek er persoonlijk al twee weken naar uit. Laatst gewijzigd door poekieJ : 29 maart 2015 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Van mij mogen ze gerust 2 uur vooruitdraaien - later gaan slapen, later opstaan, zoals de spanjolen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hela, u bent beledigend...ik heb er geen last van hoor...en ik zaag daarover niet..integendeel, graag het zomeruur...wat langer feesten later in bed en tegen het winteruur een uurtje langer slapen terwijl dat bij het zomeruur minder nacht zal zijn...begrijpe wie begrijpe kan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de mensen die er vroeg uitmoeten om te gaan werken is dat nog maar eens een extra last, extra werkdruk, en een extra risico voor wie de baan op moet. Daar denken die gasten niet aan terwijl ze met hun lamme kloten doorzopen in hun luie nest liggen te dampen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 maart 2015 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het nu pas middag rond 13:45u. Vind ik toch ook wat overdreven.
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleen jammer dat het 6 maanden duurt eer ik er aan gewoon geraak
![]()
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gewoon alles dubbel. Scheelt een hoop werk.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Voor mensen die in het weekend werken is dat uur al aangepast van de avond er voor...
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan radio gestuurde klokken automatisch naar de zomertijd ?
Bij mij de digitale wel maar de analoge niet.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=xhPBNFSZjp4
't Is wintertijd, 't is wintertijd Uit de lucht valt een wit tapijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, anders krijg je spijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd De warme zon is hier ver vandaan 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, want dan blijft 'ie staan Een witte sneeuwpop met zwarte knopen 't Is net een mens maar hij kan niet lopen De lucht is grauw en 't wordt al donker in de stad Witte takjes aan de bomen Wondermooi, om van te dromen De zomerzon, die hebben wij alweer gehad 't Is wintertijd, 't is wintertijd Uit de lucht valt een wit tapijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, anders krijg je spijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd De warme zon is hier ver vandaan 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, want dan blijft 'ie staan Een arreslee rijdt door de straten Verliefde mensen staan te praten Gouden sterren staan te stralen in de lucht Warme huizen, vol met mensen Met hun eerste nieuwjaarswensen De kolenman is uit de zorgen met een zucht 't Is wintertijd, 't is wintertijd Uit de lucht valt een wit tapijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, anders krijg je spijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd De warme zon is hier ver vandaan 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, want dan blijft 'ie staan 't Is wintertijd, 't is wintertijd Uit de lucht valt een wit tapijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd Maak nou een sneeuwpop, anders krijg je spijt 't Is wintertijd, 't is wintertijd De warme zon is hier ver vandaan 't Is wintertijd, 't is wintertijd Read more: http://muzikum.eu/nl/123-678-140764/...#ixzz3Vnlz4wCg