![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, als ik, bij wijze van spreken, iedere morgen gewekt wil worden door klokkengelui van de kerktoren, moet ik niet in een islamitisch land gaan wonen. Dus dat zij dan maar terugkeren naar hun zandbaklanden als het hier niet naar hun goesting is. Straks hebben wij nog een 'culturele' handleiding nodig wanneer wij in het openbaar komen. Opvallend toch dat moslims steeds alles naar hun hand willen zetten.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat het jouw zaak niet is zolang niemand je lastig valt.
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand een dokter naar zijn keuze kiest.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2015 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er ergens een verwarring is ontstaan als ik even teruglees tot Esperanza's reactie.
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als u als arts eisen gaat stellen aan uw patienten dan is dat een zaak voor de orde van geneesheren en/of rechtbank om te oordelen of u uw eed nakomt en/of u niet aan strafrechterlijke discriminatie doet. Daar gaat het hier echter niet over. Hier gaat het om de opleiding tot arts, waarbij een aantal modules zorgvuldig worden uitgewerkt om uiteindelijk de vaardigheden en kennis te kunnen hebben die van een arts verwacht kan worden. Indien men op basis van religioterie vrijstellingen denkt te moeten geven omdat bepaalde modules niet stroken met bepaalde sprookjes-waanbeelden, bereikt u niets buiten het de-facto minder bekwaam maken van artsen vanuit een bepaalde religieuze strekking. Zoals in het artikel aangehaald is dergelijk onderzoek op mede-studenten voor de meesten ongemakkelijk, en dat is ook juist een doelstelling van die module om de arts te kunnen laten inleven in de rol van patiënt. Dit heeft niets met tolerantie, racisme of whatever te maken. Dit gaat over kennis en vaardigheden die van artsen verwacht worden. Als blijkt dat omwille van een of andere overtuiging u niet in staat bent om u in dit traject te handhaven, bent u daar niet op uw plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hier nog een voorbeeld van godsdienstige waanzin die uiteindelijk een slechtere medische verzorging zal verwezenlijken en zodoende zal meehelpen om de onderlaag van het volk te verzwakken. Een zwakkere onderlaag zal uiteindelijk een despotische bovenlaag genereren. De despotisch bovenlaag is een kenmerk dat we in zeer veel islamitische landen terugvinden.
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() En dan kunnen ze natuurlijk weer massaal gaan posten op #dailyracism dat ze toch oh zo hard gediscrimineerd worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() LOL, circe mij hebben ze daar nooit gezien. Ben ooit wel eens in Tanger/Maroc geweest om te zien wat daar zoal rondloopt van zombies. Nog dezelfde dag, amper een paar uur later maar teug richting beschaving met de boot. Ik denk dat als ik dat nu zou doen, ik geen enkel verschil zou zien of ik nu terug in Spanje of nog in de Maroc zou zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oe, kinky, kan ik nog switchen? Bij farmacie mogen we alleen onze pis laten zien een onze medestudentes, in een potje. (Ik doe het alleen als hobby, in zoveel mogelijk landen in mijn blote kont naast de weg gestaan hebben. Leve kajakken.)
Het is natuurlijk prima mogelijk in de praktijk om een goede arts te zijn terwijl jij jezelf nooit laat onderzoeken door iemand van het andere geslacht. Maar ik denk dat het wel vrij belangrijk is voor een arts om niet moeilijk te doen over de mogelijkheid, omdat dat impliceert dat je met naaktheid en lichamen in het algemeen een probleem hebt, wat je als dokter echt niet kan hebben. Dus sorry dames, niet aanstellen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 maart 2015 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het al eens voor gehad dat een arts op spoed me niet wenste te helpen wegens mijn familiale afkomst -daar zit je dan bloedende en in shock- en de verpleger heeft die vent toen tegen de muur gezet. In België Bewerken De artseneed, zoals weergeven op de officiële website van de Orde van geneesheren van België, werd voor het laatst aangepast in 2011[7]: "Nu ik toetreed tot de medische professie, beloof ik dat ik mij naar mijn beste vermogen voor een kwaliteitsvolle geneeskunde ten dienste van de medemens en de samenleving zal inzetten. Ik zal het beroep van arts plichtsbewust en nauwgezet uitoefenen. Ik zal boven alles voor mijn patiënten zorgen, hun gezondheid bevorderen en hun lijden verlichten. Ik zal mijn patiënten correct informeren. Ik zal geheimhouden wat ik krachtens mijn beroep van mijn patiënten weet, ook na hun dood. Ik zal de professoren en allen die mij gevormd hebben, blijvend waarderen voor wat ze mij hebben bijgebracht. Ik zal mij blijven bijscholen, de grenzen van mijn mogelijkheden niet overschrijden en waar mogelijk bijdragen tot de vooruitgang van de geneeskundige kennis. Ik zal verantwoordelijk omgaan met de middelen die de maatschappij ter beschikking stelt en ijveren voor een gezondheidszorg die toegankelijk is voor iedereen. Ik zal mij collegiaal gedragen en respectvol met medewerkers omgaan. Ik zal ervoor waken dat mijn houding tegenover patiënten niet beïnvloed wordt door levensbeschouwing, politieke overtuiging, sociale stand, ras, etnie, nationaliteit, taal, gender, seksuele voorkeur, leeftijd, ziekte of handicap. Ik zal het leven en de menselijke waardigheid eerbiedigen. Zelfs onder druk, zal ik mijn medische kennis niet aanwenden voor praktijken die indruisen tegen de menselijkheid. Dit verklaar ik plechtig, uit vrije wil en op mijn woord van eer." Die moslima's moeten hun diploma's worden ontnomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noodgeval:
Stel een dokter(es) die mij niet wil helpen , en ik wil niet dat die mij helpt , wat dan ?? Wie krijgt gelijk , en wie is in fout ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , ok , da' gaat voenken volgens mij , in zo'n geval ,
da'wordt dan een sappig politiekmediastukje ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als ze in Maroc een sterke telelens hebben kunnen ze er ook van genieten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk omdat ze dat diploma nog niet hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Studiegenoten waarop men een fictief onderzoek moet uitvoeren zijn niet hetzelfde als patiënten (in nood). Nu ken ik persoonlijk moslima's die de hindernis bij dit educatief onderzoek omzeild hebben door dit met elkaar of een vrouwelijke medestudent te doen. Echter, je kan altijd de pech hebben dat er geen vrouw meer beschikbaar is. Hoe dan ook studeren er wereldwijd, ook in islamitische landen, elk jaar honderdduizenden vrouwelijke artsen af. Ik zou me meer vragen stellen bij het belang van dit onderzoek in de Belgische studie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |