![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook een afbeelding van een toilet op de tablet zetten en er dan op schijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() ja he, Wieroe vindt jou idee geniaal, hij wil ook een tablet in zijn kattenbak als hij bezig is met zijn dagelijkse natuurlijke anale ontspanning.
vaak neem ik mijn koffie mee in het toilet om nog even lekker dubbel te genieten: 1. van lekker kopje warme zuiver Hollandse koffie, uit gebrande en geintegreeerde, zwarte buitenlandse afrikaanse koffieboontjes. 2. van dagelijkse natuurlijke anale ontspanning op de pot. De natuurlijke manier van anale homoseks elke dag, zoals de goden en godinnen alsook de duivels het wilden toen zij onze nauwe reet ontwierpen in de Hel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is door het lezen van het forum dat ik vlot kan schijten, ik zie niet hoe u voorstel mij enigszins kan helpen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() -O ![]() - Brugse ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |