![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Tjah BDW... zelfs FDW is nog trouwer aan zijn politieke idealen als gij...
We blijven geen jonge gasjes die niet door uw opportuniteit prikken he.... Uw partij zal sterven met uw vertrek en dat zullen velen toejuichen. Uw rijk is gekomen, ge hebt uw volk verraden... en wie gaat er met U spelen als VOCA de touwtjes van uw handen en voeten knipt? ![]() Hoe lang geniet U nog macht bescherming te kopen en naast de kwestie te praten? Ik betreur dit Bart, ik had in u veel meer gezien! Maar bij uw vermageringskuur is er teveel Bart van u ontnomen... was het dit nu echt waard ? Enfin ik weet niet wat miljoenen op een rekening van iemand doen, maar ik ben dan toch liever arm op mijn sterfbed dan zo rijk als de koning met tig doden op mijn geweten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noem ik: zijn hand overspelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat hypocriet zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Politiek is nu eenmaal vuil spel. Als je het niet aankunt, is het beter iets anders te doen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en bovendien: het Weverde met zijn uitspraak "reed niet 1 km per uur te snel".) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat hij hen meer en meer aan de schandpaal nagelt, waar ze thuis horen en dat het Vlaamse volk er werkelijk niet meer naast kan kijken. De Vlamingen worden zo heel scherp voor de keuze gezet; ofwel meeheulen met de wolven in la Belgique, steeds weer en opnieuw op kosten van de Vlamingen, en zelfs niet meer alleen op de hun bijeengespaarde appel voor de dorst, maar nu door hen regelrecht in het vlees, hun basisbehoeften of toch zeker van de zwakkere onder hen, te snijden; ofwel toegeven dat heel dat toneel daarboven liefst zo vlug mogelijk zou stoppen en dat de overlopers de rekening gepresenteerd wordt. Oké, ik weet dat voor jou, verblinde partijloper, de keuze zich niet stelt... Liever nog een beetje meer de kop in het zand steken, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, deze uitspraak van De Wever is politiek, taktisch zéér sterk trouwens. Hij zet hier met enkele woorden CD&V en OVLD op hun plaats en kan zich nu nog meer permitteren dan ervoor.
Je kan voor zijn ideeën zijn of tegen, maar politiek-taktisch kent hij echt zijn gelijke niet in de Belgische politiek.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BDW prikt ineens terug naar de 'verontwaardigde' CD&V.
CD&V kan de bal terugkaatsen door te stellen dat iedereen recht heeft op juridische bijstand en dat zijn beroep los staat van CD&V, maar de perceptie begint zich wel af te tekenen die de selectieve verontwaardiging in de verf zet. Bron Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je ziet toch ook dat hij hier een tactisch spelletje aan het spelen is hé? Wat moeten nu CD&V en OVLD nog zeggen hierover? zelf zwijgen is nu geen optie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die blijven zitten op hun postje. Die herinneren zich niks meer. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Dat is geen antwoord!
Wat is er hypocriet aan? Heb ik jullie in hypnose gelult met propaganda en populistische leugens? Heb ik jullie voorkeurstemmen in handen van wolven gegooid die hun eigen bedrijf voor de gezondheid/welvaart van uw kind plaatsen? Was hypocriet wel uw juiste woordkeuze? Zoneen, nuanceer eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Buiten aanvaarden dat eender wat je zegt als racisme mag opgevat worden als je een blanke bent. Weg vrijheid. Idd je hebt er niets voor moeten doen. Ook aanvaarden dat begrippen die relatief zijn enkel en alleen via hun definitie, ineens absoluut worden, omdat een minderheid geen verstand heeft (of over een woordenboek kan beschikken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijgen is nu juist de beste optie. Of antwoorden: "het is goed dat De Wever zijn verantwoordelijkheid opneemt voor wat hij gezegd heeft, maar die klacht hoefde echt niet." kortom: de bal gewoon in het kamp van De Wever houden.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zijn het berbers alleen dan die radicaliseren Athelas?
En radicaliseren zij door ons migratiebeleid? Zomaar ineens? BOEF van de ene op de andere moment? En de oorlog in Syrië en de Arabische lente hadden er niets mee te zien? Neen het Belgische immigratiebeleid van de vorige regering is de schuld..... Dat is toch meer dan racisme???? Dat is gewoon volledig naast de kwestie lullen en heeft HEEL BELGIË getoond dat Dewever niet capable tot relativeren is en dringend uit zijn ambt gestampt dient te worden. Maggie for premier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Wet van de sterkste, Machiavelli, dat ziet jij toch graag gebeuren n�*et?