![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik het goed heb zijn "joden" een fout ten tijde van de brits - romeinse vertaling en volgens de ierse bijbel bevatte het ierse alfabet geen letter J maar een soort I of l;
Het woord jood is afgeleid uit de ierse taal volgens volgende stuk; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, iedereen met twee werkende hersencellen weet dat we van doen hebben met ouderwetse jodenhaat. In oostenrijk is het nu al zo ver dat oproepen tot het uitmoorden van alle joden door de overheid geschaard wordt onder "legitieme kritiek op Israel". Het is tijd voor de joden in europa om collectief hun koffers te pakken en naar Israel te vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou niet wensen dat er vreemde joden op mijn grondgebied komen die onterecht hun "jood" zijn claimen omdat hun afstamming onzuiver is !! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 april 2015 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Bs'd
Over de joden die volgens de joden joods zijn. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uh, is dat alles ? Geen criteria aan verbonden om erkent te zijn als jood ? Afstamming, bloed, en dergelijke ?
Over dit heb ik het over het grondgebied waar Joden als zogenaamde uitverkoren volk dient naar toe te reizen, maar heb je er eens over nagedacht dat er mensen kunnen zijn die zich kunnen voordoen als jood en dus niet aan de criteria voldoen van een jood !! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 april 2015 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets waar jij je hoofd over hoeft te breken, laat het maar aan de joden over. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De betekenis van israel blijkt een totaal andere bedoeling te hebben dan ik denk ! Maar ga je mij nog verdenken van antisemitisme ? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 april 2015 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bs'd Nee, dat zie ik helemaal niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere zot kan allerlei stukken op het internet zetten. Niet te veel aandacht aan besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Dat was mij al enige duidelijk.
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik op wikipedia op het woord antisemitisme zoek...is er toch een verhaal die niet helemaal kan kloppen met de geschiedschrijving.. Citaat:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 april 2015 om 08:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval adviseer ik je om wikipedia even aan te passen. Citaat:
En aangezien de joden bepalen wie er jood is, en aangezien de joden bepalen wie er naar Israel mag immigreren, zijn andere opvattingen irrelevant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een racistisch taaltje is me dat? Hoe zuiver is jouw afstamming dan wel? Ben jij soms 100,00 % Arisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er gesproken wordt over een plan dat geen gronden heeft met rassen of etniciteit..is er sprake van alle mensen ongeacht het geloof dat je zelf beleeft... Het gaat over een volk dat in samenwerking met een plan geprofeteerd wordt..dus is een bepaalde geestelijkheid voor nodig om dat plan kans van slagen te geven, maar als je aanspraak maakt op aardse gronden die volgens dat geloof behelst dat ze enkel toebehoort aan een bepaalde volk, in dit geval 'joden' terwijl er sprake is van een plan dat ongeacht het geloof die jij hebt alle mensen in wordt opgenomen...maar dan enkel in geestelijk opzicht ! Net daarom de meeste geweld en aversie tegen joden gebeurd uit het verwerpen van dat plan dat werd geprofeteerd ten tijde van het romeinse rijk maar zelfs daarvoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een verwarde ziel op het forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel erg bedankt jood van niets...voel je u bedreigd door mij ?
Dat laatste is werkelijk racistisch bedoelt..heel erg bedankt om een strohalmpje te sturen...maar ik ga niet wenen vermits de meeste joden toch terecht geslachtofferd zijn wegens hun verdrijving uit hun thuisland... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 5 april 2015 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 april 2015 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
het gaat erom dat dat dat allemaal religieuze nutters zijn. tenzij dat u gelooft dat 1 van die strekkingen 'de ware godsdienst' is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Waar zeg ik dat het 'hetzelfde' is?
Wat is het ene, en wat is het andere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle angst voor de islam, hoe groot ook, is realistisch. Kijk alleen maar wat ze uitvreten met hun eigen soort in het Midden Oosten. Voor de ongelovigen hebben ze nog wat ergers in petto. |
|
![]() |
![]() |