![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Weet het.
Maar toch: zoveel als mogelijk vermijden. Inventief zijn. Waar ik nu plots aan moest denken: een 'bekentenis' van iemand die ik eens hoorde: "als ik gewaar word dat iemand echt niet mee wilt en echt wil tegen wringen, dan verzet ik me niet tegen die mens. Ik beslis voor mezelf om te denken dat die mens naar Amerika verhuisd is, en dat ik die niet meer kan tegen komen, niet meer kan horen, niet meer kan zien. Weg is hij of zij." Je moet bijna psychopaat zijn om dat waar te kunnen maken, maar ... misschien loont het wel de moeite om het te proberen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tjah, hoe moet je anders hun reactie op hun vragen beoordelen ?
En trouwens ik ben al gefrustreerd genoeg dat ik op bepaalde vragen gewoon geen antwoord kan geven, dan zeg ik dan wel duidelijk "dat ik het niet weet" en als het daar niet bij blijft en ze zetten door is zwijgen of negeren de beste oplossing... En ja, ik ben BSO'r maar blijkbaar heb ik me hier belachelijk gemaakt tegenover u ? Goed, uw zin , heb je goed gelachen ? Je hoeft daarop niet te antwoorden, telepathie he..ik ken het antwoord al ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , perfekt verwoord , maar niet even makkelijk voor iedereen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb zo 1 tante !! Woont +/- 850km van mijn deur , die heeft mij zodanig beledigd , en gezworen dat mijn ouders mij slecht hebben opgevoed , of "beter" , ik luisterde nooit naar hen !! En ze had commentaar op mijn hobby en vrienden , ondanks .... het mooiste van al , dat ze geen hen ooit ontmoet heeft !! Bij de laatste familiebijeenkomst gaf ik haar geen hand bij't weggaan !! Als die doodvalt , i don't give a shit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Opletten! Demper neemt zo'n dingen letterlijk.
![]() |
#34 |
|
![]() Nee nee hoor duwen kan hij nog niet, trekken daarentegen.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had al sinds mijn kindertijd commentaar op mij !!
Zelfs ten ik langer haar had , ik was krapuul voor haar , een jaar later had ik kort haar , had je haar moeten zien !! ![]() Ik zei daarop: "Ja mama , ik heb naar u geluisterd !!" Ik kon best altijd zwijgen zeiden ze tegen mij , totdat .... de boel toen een keer goed ontplofte , die recentste ontmoeting !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 april 2015 om 03:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Mijn aangeboren intelligentie is hoog, maar academisch ben ik waardeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Demper is waarschijnlijk zo'n magere skinhead met 'n kamer vol gespierde propaganda.
Ik sjot die zo tegen de grond. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik zou toch maar opletten. Ze kan misschien hard krabben.
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh , nee , 3 mm bros geschoren
![]()
![]() |
![]() |