![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Onze linkse verdraagzame man,laat hier weer eens zijn ware aard tonen se !!!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: waar heb je ergens gelezen dat ik 'verdraagzaam' zou zijn voor neonazi's en Blokkers?
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 10 oktober 2004 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amaai in kamp van de linkervleugel kunnen ze nu al tot 22 tellen ,verschiet er echt van !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Piano, je archief aan het opruimen?
Die column van Tom Naegels die je hier postte, dateert al van enkele jaren geleden, misschien zelfs van de vorige eeuw, en een artikel waarin gesproken wordt over de 'nieuwe politiecommissaris Luc Lamine' komt ook niet uit een recente Knack. (Al weet je maar nooit met journalisten.) Misschien behalve bron ook datum vermelden?
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bron: Knack weekblad, nr 11 van 15 maart 2000. Uitgegeven door VTU (Vlaamse Tijdschriften Uitgeverij); Raketstraat 50 bus 2, 1130 Brussel. Email adres: <[email protected]> ; Url: <http://www.knack.be>
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 11 oktober 2004 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie b.v.:http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110 Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ach ja dat zijn die mensen hun mening, het verbaast me niet voor een blad als Knack dat ze net die mensen er uit pikken die tegen het Blok zijn. Ik heb mijn eigen mening en ieder die van zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |