![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() of doppen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Aja, ne gelukkigen Staaf ook eh! Super!
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zwajeusanniverseir, hé!
supe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 11 oktober 2004 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Gelukkige verjaardag Super!
![]() Laatst gewijzigd door Brabo : 11 oktober 2004 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de lieve wensen.
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ondanks zijn constant 'gekak' op de N-VA en mensen die -hoe dùrven ze- er een andere, meer Vlaamsgezinde, mening op nahouden.....
![]() En nog vele gezonde jaren hé!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=3]gelukkige verjaardag superstaaf[/size]
sorry vlaanderenliefhebbers, maar vandaag is het staaf zijn dagje, dus heisen die 3-kleur |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot het zover is: ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Bonne anniversaire! Lekker in het frans, dat zal u wel liever horen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() [font=arial]EEN GELUKKIGE VERJAARDAGWill Tura (Belgium)Ik weet dat jij vandaag verjaartDus heb ik voor een cadeautje gespaardEn nu wens ik jou Een gelukkige verjaardag'k Weet ook dat jij van rozen houdtDie stuur ik jou ook vandaag zonder foutWant dat hoort toch bij Een gelukkige verjaardagDan zeggen jou die rozen In hun bloementaalDe mooiste liefdewoordenUit mijn droomverhaalEn wordt mijn droom Vandaag nog waarDan wordt die dag ook voor mij ieder jaarMet jou dicht bij mijEen gelukkige verjaardagJa, 'k weet ook dat jij van rozen houdtDie stuur ik jou ook vandaag zonder foutWant dat hoort toch bij Een gelukkige verjaardagDan zeggen jou die rozen In hun bloementaalDe mooiste liefdewoordenUit mijn droomverhaalEn wordt mijn droom Vandaag nog waarDan wordt die dag ook voor mij ieder jaarMet jou dicht bij mijEen gelukkige verjaardagEen gelukkige verjaardagEen gelukkige verjaardag[/font]
[font=arial] ![]() [font=arial]Beste wensen voor uw verjaardag [/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() En nog veel forumplezier, en bij tijd en stond een Stefanie, toegewenst! ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. Laatst gewijzigd door Dies : 11 oktober 2004 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiiiiiiiiiii leve Superstaaf!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even op de valreep:
Van harte een onvergetelijke geboortedag toegewenst! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoer hoer hiepaaaa!
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |