![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Zelfs als een derde van de mensen die niet op het Vlaams blok hebben gestemd "nee" stemmen, dan nog is meer dan de helft van mening dat het Vlaams Blok een racistische partij is. Ik ben bereid om mij persoonlijk voor zo'n volksraadpleging in te zetten als het Vlaams Blok zich ertoe verbindt om bij veroordeling door een volksraadpleging zichzelf te ontbinden. Denk aan Le Pen in Frankrijk. We gaan nog lachen...
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=6]Akkoord, maar mag het Vlaams Blok dan eerst via de rode staatszender haar programma eens grondig uiteenzetten zoals alle andere 'democratische' partijën dat dagelijks mogen doen? Ik denk dat het lachen dan aan ons is, 100% zeker van.[/size] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
lees hun partijprogramma eens !!! waarom denk je dat k vind dat VB te ver gaat? ik citeer: (...) Het staatsburgerschap kan altijd worden ingetrokken na bewezen fraude of een veroordeling voor zware criminele feiten. (...) p.17 eigenlijk is VB al "mild" geworden, hun oude programmas gingen nog veel verder, nog meer dinges die niet kunnen maar blijkbaar waren er toen niet veel mensen die logisch nadachten wat ik niet snap is, VB heeft het altijd over dat vreemdelingen de wetten moeten respecteren enzo maar hoeveel keren hebben ze al zelf niet de GW of de internationale verdragen miskent !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote="Duym"]
Citaat:
mar voordat VB zijn zegje mag doen, gaan wij de GW en aantal mensenrechten verdragen toelichten en toetsen aan hun 70programma en huidig programma en wacht tot dat de mensen de recente uitpsraken van VB over die holebi video horen !!! we zullen wel zien wie er gaat lachen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() denk je dat k dat verzin?
lees hun partijprogramma eens !!! waarom denk je dat k vind dat VB te ver gaat? ik citeer: (...) Het staatsburgerschap kan altijd worden ingetrokken na bewezen fraude of een veroordeling voor zware criminele feiten. (...) p.17 eigenlijk is VB al "mild" geworden, hun oude programmas gingen nog veel verder, nog meer dinges die niet kunnen maar blijkbaar waren er toen niet veel mensen die logisch nadachten wat ik niet snap is, VB heeft het altijd over dat vreemdelingen de wetten moeten respecteren enzo maar hoeveel keren hebben ze al zelf niet de GW of de internationale verdragen miskent !!![/quote] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Foutje! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En iedereen heeft er zijn mond vol van dat de partij met de jaren het progamma afgezwakt ,omdat ze ook andere kiezers wil aantrekken. Het is zeker anders geformuleerd doch de beginselstandpunten zal de partij nooit verloochenen! En ik sta voor de volle100% achter mijn partij en dat zal steeds zo blijven! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Moon, het Vlaams Blok is ras-- en andre sisten voor het uitwijzen van criminelen. EN WAT GAAT U VERTELLEN over Coveliers die KRACK hetzelfde zegt en beweerd. Met 50 maten en 25 gewichten worden door Julie demoraten gebruikt om UW GROTE gelijk te propaganderen. We gaan de DEMOCRATEN toch ook niet te lijf mer strenen zolas ze gedaaan hebben in Mechelen tegen het Blok. En dan nog onder het oog van de politie. Wanneer ik niet meer mag zeggen wat ik wil . DAN LEEF IK IN EEN DICTATUUR!!!. En dan mogen ze mij wijs proberen maken dat ze een demorcatie beschermen. 't Zijn zotten die dat geloven. IEDER heeft voor mij het recht ZIJN mening te verkondigen, ongeacht of U dat rassistisch vind of niet. Ik vind die andere mening ook maar gelul. En wanneer men de andere partijen zou moeten beoordelen over het tegen het Blok of Niet. DAN MOGEN ZE GEEN ANDER PROGRAMMAPUNTEN kenbaar maken. Zoals, wanneer ge nu terug stemt voor de VLD, spa en groen.... Dan is er een belastingsverlaging (sik) in het jaar 2006. DAT IS ZUIVERE VOLKVERLAKKERIJ.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() [quote="moon"]
Citaat:
Een partij afwegen aan een programma dat afgevoerd is, zegt meer over de tegenstanders van die partij, dan over die partij zelf. Iedere partij heeft het recht om haar programma aan te passen, een recht waar alle partijen gebruik van gemaakt hebben. Ten tweede: Het Vlaams Blok haar uitspraken omtrent die holibi-video heeft ons juist al veel kiezers opgebracht. Hier wordt duidelijk gesteld dat het Vlaams Blok niet anti-homo is maar wel anti-bi. Een homo-relatie kan getuigen van trouw en liefde, maar iemand die regelmatig van kutje naar piemeltje moet en omgekeerd, laat geen opening voor een hechte relatie. Naar schatting, en ik praat met mensen van alle partijën, is er in ieder partij een grote meederheid die bi-seks verwerpelijk vindt (op Agalev na). 18 mei zal aantonen dat het gelijk en het lachen aan onze kant is ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier geef jij impliciet toe dat het blok-programma bijgeschaafd werd, maar dat ze nog steeds achter hun initiëel extremistische standpunten staan. Daar nemen we met plezier nota van. ![]() De 'verborgen agenda' onthuld door een loslippig, voortvarend blokstemster. ![]() Citaat:
Hoever is de stap voor dergelijke sujetten naar de roep om een leider, führer, generalissimus of diergelijkenden?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() [quote="Superstaaf®"]
Citaat:
Ik heb nooit gezegd voor 100% achter het partijprogramma te staan, maar wel 95% (nog onlangs hier op deze site). In de ethische kwesties volg ik niet altijd (abortus, euthanasie), daar ze mijn inziens soms te streng zijn. Ik maak deel uit van de bestuursvergadering in Wilrijk, m.a.w. het Vlaams Blok is wel degelijk een partij waar genuanceerd mag gedacht worden. Dat valt tegen hé? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Elke organisatie die een wettige basis heeft (zoals bv vzw's dat zijn) kunnen zich burgerlijke partij stellen wanneer zij dat nodig acht. Als jij morgen genoeg gelijkgezinden vind, (drie leden is al voldoende) kan jij direct van start met een eigen vzw. Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
wat ik aankaart is dat iedere belg niet gelijk wordt behandelt door VB en dat kan niet, ze kijken naar uw etnische afkomst om u anders te behandelen hoewel we allemaal belgen zijn beste fernand, ik ben zelf tegen het cordon, hoewel mijn partij ervoor is ik vind dat het mogelijk is om met VB samen te werken, de laatste tijd heb k gemerkt dat VB goede dingen voor gehandicapten enzo btw fernand heb je ook de oudere programmas van VB al eens geleze? met oud bedoel k die van 1999 en ervoor ze hebben in een paar jaar tijd een bocht van 360° genome , ik hoop dat ze echt veranderd zijn mar blijkbaar zijn er veel mense (zoals Vl72) die het oude terug wille |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Moon, het programma van het Blok van voor 99, was een programma IN ZIJN TIJD. Dat het wat afgevlakt is geworden, dat moet ik ook tot mijn SPIJT bekennen. De eisen aangaande vreemdelingen en criminelen worden nu door de andere partijen toegepast, EN GEEN HAAN DIE ZE beschuldigd van rassisme of faschisme. Het Blok wordt alleen verketterd omdat het VLAAMS is, en de onafhankelijkheid wil. En wanneer men de Vlamingen wil verdelen......... Dan beschuldigd men de ene van ras----fasch en nazist. En het spel van drie kluiten kan beginnen. Ruzie allom in het Vlaamse huishouden. ..;;... En de Walen en Begischisten lachen zich krom om zoveel domheid en lompheid. (endatzegelijkhebbenook)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
der is geen enkele partij die zegt dat we vreemdelingen moeten discrimineren inzake onderwijs,tewerkstelling,huisvesting,... ben je het ermee eens dat VB voor 1999 toch wel racistisch is? nu zijn ze veel milder geworden, volgens mij blijft er van het extreem gedachtegoed van VB binnen 5jaar niks van over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() [quote="Superstaaf®"]
Citaat:
en ik ben loslippig en vootvarend ahum ,waarom ,omdat ik STEEDS zeg hoe ik het bezie en vind! Zo zij het. ![]() ![]() Ik zou me niet langer thuisvoelen in een partij die net als de andere word:kazakkendraaiers! ![]() En dat zie ik het blok niet doen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Moon, hetgeen U rsssistis noemt, noem ik gezond verstand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |