![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, je ziet het als een taak, een plicht toch ? Van die vrouwen die heel hun leven zeggen hoeveel ze gedaan hebben voor hun kinderen.... Moederliefde is blind, niet ? Of het nu een lastig opdondertje is of een braaf kind moederliefde blijft blind, niet ? Of de man nu weggaat en het afbolt met een ander vrouwtje, moederliefde blijft blind, niet ?
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dus haar enige echte tante. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() À propos, ik vind mensenkinderen niet vergelijkbaar met huisdieren. Hoe wereldvreemd kun je zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zo een mentaliteit moet je van mij geen proficiat verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit meneren.
![]() http://qfp.quaker.org.uk/passage/19-39/ http://qfp.quaker.org.uk/passage/20-27/ http://qfp.quaker.org.uk/passage/23-11/ Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans "staat geschreven" dat de zus van je moeder zoals je moeder is en je haar ook zo moet benaderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk, als je dan toch onderscheid wil maken, dat de tantes langs moeders zijde de meest echte zijn, langs vaders zijde ben je nooit zeker of ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel je dat de mama vers geïmporteerd is en de tantes langs moederszijde dus nog in het heimweeland wonen? Een suikertante is (in deze regionen) een kinderloze tante die er warmpjes inzit; haar erfenis gaat dan naar de nichtjes/neefjes. Ook hier moet je een onderscheid maken, want in uw geval gaat de erfenis niet naar de nichtjes neem ik aan (of alvast maar de helft van hetgeen de jongens krijgen.).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2015 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik denk het niet, want ben al getrouwd... met kinderwens. Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 april 2015 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Modeverschijnsel of blijvertje?
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus de ouderwetse suikertante en suikernonkel.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn wij hier in deze regionen al tot in de 21ste eeuw geraakt. Rassen bestaan dus niet (u bent strafbaar wegens racisme als U persé wil beweren dat de vader het ras bepaalt), en de zussen van de moeder zijn genetisch evenveel tante als de zussen van de vader. (of zoals SDX hier zoeven vermeldde: de zussen van de moeder zijn ZEKER tante, die van de vader slechts "waarschijnlijk". ) Behoort dit nu ook tot de inburgeringscursus of is dit een racistische uitleg?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het bij de Joden niet anders? Ik kan me vergissen maar ik dacht dat al wie uit een Joodse moeder geboren wordt, Jood is. Zonder dat de vader Jood moet zijn.