![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan heb je toch zo geen groot huis nodig ? Bomma's zitten toch altijd in hunne zetel, voor den TV, met hun breiwerk en hun schoothondje, de mond vol pralines. Dan is 30 vierkante meter toch genoeg zeker ! Wil je niet verwisselen met dat van mij ? Je verliest er niet bij, er is zelfs een tuin. Kun je daar wat op de bank zitten als het zonneke schijnt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mijn vrouw niet om aan te zien, aangezien er blijkbaar elke dag moet gekuist worden. Ik zie niet wat er mis aan is....
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Andere vrouw zoeken
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En 't risico lopen om zelf te moeten kuisen als 't voor mij ook zichtbaar vuil wordt, zeker ?
![]()
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() 2 vrouwen zoeken
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Appartementje in een hoofdstraat. 95m², derde verdieping.
Eetkamer en living in elkaars verlengde met groot raam, ruime keuken, piepklein badkamertje met gelukkig wel een grote douche, terras. Naar de andere kant op een grote slaapkamer en een bureau die dienst doet als rommelopslagplaats.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zal het de nieuwe buurman vertellen die boven mij is komen wonen. Hij werkt aan de gemeente ... als straatveger ...
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil enkel zeggen dat ge een ondergeschikte, slechtbetaalde job hebt op den buro. Wat doe je daar ? Koffie ronddragen, photocopies maken ? Of anders dat de straatveger zijn vrouw een beterbetaalde job als haar man heeft ? Of anders dat jij grof geld verdient, maar uit eigen keuze in een arme mensen appartement huist... Hoe zit dat juist ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Rustig en weinig kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is die kartonnen doos voor het hek.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt tijd dat ik hier vertel over de eerste plaats waar ik woonde toen ik trouwde. Dat was een kwartier. Het lag aan de vaart en ooit werden kamers in dat huis 's zomers verhuurd aan rijke burgers van Antwerpen die langs de vaart kwamen paraderen.
Het was op het eerste verdiep. Aan de éne kant van de allee waren er 4 identieke kleine kamertjes. Eén van die kamertjes was bedoeld als keuken, er was daar een pompsteen en een gasaansluiting. Van het andere kamertje maakten we ons salonneke, het derde richtten we in als babykamer, in het vierde zetten we een keukentafel met vier stoelen. Aan de andere kant van de allee was onze slaapkamer! Een enorm grote slaapkamer was dat, erachter was de badkamer, even breed als de slaapkamer. Waarschijnlijk was dit vroeger een "suite". In de badkamer stond enkel een groot ligbad, geen lavabo, geen WC (de WC was een hokje op de allee). Die slaapkamer met badkamer vond ik fantastisch! Zoveel ruimte in de kamer. Samen met de ex in bad gaan en dan nog veel plaats hebben in dat bad! We trouwden in de zomer en hadden het gevoel op vakantie te zijn daar in dat oude huis aan de vaart. Toen kwam de winter ... Heb ik het gezegd? De slaapkamer met badkamer waren aangebouwd, dat waren allemaal buitenmuren, natuurlijk zonder isolatie. Heel de boel daarachter bevroor, baden was absoluut geen optie meer ![]() ![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel last kan je daar niet van hebben, geef ze een laptop en ze ligt de hele dag in haar bed.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |