![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeioei, bang voor concurrentie?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben daar ons laatste peren nog niet mee gezien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Tienduizenden mensen moeten op de vlucht voor hun leven en men is bekommerd om... een paar blokjes achtergebleven steen?
Die resten gebouw mogen van mij gerust plaats maken voor een 21ste eeuw snelweg, wolkenkrabber of stad. Zielig dat er altijd naar spijkers op laag water wordt gezocht om op moslims te vitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is wel handig ivm de geschiedenis , en dus kennis ![]() Kennis is macht ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten 2de: Er is zelfs geen reden om hen te verjagen of te doden !! En de boel op te ruimen , omdat het hen niet past !! Wat hebben de nu-bewoners hen misdaan ?? Citaat:
Verder: Ik vind het zielig dat sommige geloof erbij sleuren wanneer het hun past of uitkomt !! Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh my God Nietjes gaat provoceren!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Beeldenstormen' is van alle tijden dacht ik.
Beeldenstorm 'Beeldenstorm IS gaat niet alleen om media-aandacht' Wel erg dat er in bepaalde gevallen zoveel archeologische 'schatten' zullen verdwijnen. ![]() Dus zullen wij die 'archeologische schatten' nog maar alleen op foto en in boeken op het internet kunnen aanschouwen en hoeven wij niet meer af te reizen naar die landen waar ze 'lagen'. Einde toerisme. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2015 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw oplossing? |
|
![]() |
![]() |
![]() |