![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 25 mei 2015 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snelle leerlingen.
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() vandaar dat ik het heb over misbruik. Het zionisme is geboren in het 19 eeuws westers kolionalisme en dit blijft de drijfveer tot op heden (21e eeuw).
Laatst gewijzigd door piazzolla : 25 mei 2015 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() bwah, westers of oosters heeft er weinig mee te maken, noem het maar het eeuwig zoeken van de 'jood' naar zijn identiteit (u weet wel 'het beloofde land'), het jodendom is zowat de enigste godsdienst die sterk gekoppeld is aan ras (of wat er moet voor doorgaan, 'het uitverkoren volk').
Laatst gewijzigd door piazzolla : 25 mei 2015 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() noteer, het zionisme heeft met de kern (boodschap) van een godsdienst niets te maken, zionisme is simpelweg een 19e eeuwse kolonialistische ideologie gebaseerd op misbruik van godsdienst en leugens (herschrijven van de geschiedenis op eigen maat, een uitgewerkte propaganda machine) om een autochtone bevolking te verdrijven en land zich onterecht eigen te maken (misbruik makend van kennis uit het westen). Israel is de enigste overgebleven kolonialistische 'macht' ter wereld in de 21e eeuw !
Wat huidig bewind (de zionistische likud schurken) in Israel aan het doen is, voorspelt weinig goeds voor de joden, zij maken Israel kapot, in de nabije toekomst worden zij niet alleen numeriek de minderheid in Palestina, Netanyahu heeft de voedingsbodem gelegd voor meerdere decennia lange haat en blijft deze cultiveren (hopend dat het westen zijn waanzin zal blijven volgen). Het zal mij dan ook niet verwonderen dat de 'jood' met tijd, weer eens met klikken en klakken uit het midden oosten verwijderd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een duidelijk onbevooroordeeld neerpennen van feitelijke gegevens in een wereld waar een overgroot deel van de Israeli's de joden in het algemeen en als geheel als human shield wenst te gebruiken. En daar verdomd nog aan toe serieus lijkt te slagen in de zwalpende Westerse beschaving & misplaatste tolerantie.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Joden van Ethiopiesche afkomst worden er als vuil behandeld, door extreem-rechtse zionistische regering van Israel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Een kansloze Godwin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkel even zeggen dat als jij dit een extreem rechtse regering vindt, jij zelf extreem links bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee je bent onduidelijk en/of ongenuanceerd. Niet iedereen die het bestaansrecht van Israël in niet twijfel trekt (wat jij wel doet) is voorstander van het nederzettingenbeleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch. 'k heb nooit beweerd dat de Israeli's anderen kansen gaven, zeker niet ik uw kudde.
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu in het Nederlands. Je bericht is onleesbaar.
|
![]() |
![]() |