![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze leveren zelf het bewijs dat er met de islam iets grondig mis is. Over andere godsdiensten zegt men toch niet gematigd, enkel over de islam. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juni 2015 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gematigd als ze alleen zijn, en gewelddadiger en extremer hoe groter de groep wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, snuif het maar op: ik denk voor mezelf en ik betrouw jullie alleen maar voor zover ik jullie voor mijn ogen in het oog kan houden. Jullie gunnen gvd niet eens dat een bepaald koppel mensen een burgerlijk contract met enig decorum mogen komen tekenen op het stadhuis, waar andere koppels dit wel mogen doen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pastoor, dat is een man die toch geleerd heeft, die de mensen niet verwittigt dat naar een bepaalde plaats trekken om daar te mediteren (op bedevaart gaan), geen fluit helpt om je gehandicapt kind te genezen, dat is voor mij niet 'gematigd'. Dat is voor mij iemand die medeplichtig is aan oplichting. Een politieke partij, de tsjeven, die niet ageren tegen overtredingen op onze arbeidswetten, en dus blijft houden aan het financieren van 'ambten' met belastingsgeld, zonder dat vrouwen daartoe in aanmerking kunnen komen, dat is voor mij niet gematigd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De TS spreekt van sharia banken, er zijn zelfs als rechtssystemen die handelen via sharia en Britse advocaten kregen advies over hoe sharia toe te passen in die rechtbanken, ik verzin het niet. Diezelfde Imam dat het allemaal klaarspeelde heeft haat liggen prediken wat leidde tot de onthoofding van een jonge soldaat. En is nu in Nevada sharia aan het prediken. De gematigden aanvaarden nu al vele delen van ons systeem en de fanatieken zullen zich erbij moeten neerleggen dat wij geen sharia willen. De islam verpest het niet, het is hoe kleine groepen een hele grote groep kunnen gijzelen met het wahabisme en salafisme. En natuurlijk achterlijke regeringen dat plooien voor de eisen van enkele fanatiekelingen die het opdringen aan de massa, en zo verliest ge al uw gematigden generatie na generatie. All the bridges blown. Laatst gewijzigd door Peche : 5 juni 2015 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjah, inzake doemscenario's leg ik eerder mijn eieren in het mandje van het ineenstuiken van ons financieel systeem. Dat gaat vuurwerk geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het (geïmporteerd) profitariaat ziet dat de kassen echt leeg zijn....overgoten met een geschifte islamitische saus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor deze mensen ben jij ook een moslimhater. Laatst gewijzigd door Yordin : 5 juni 2015 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die woorden worden vaak uitgesproken door de "rijken van geest" ...
.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VIDEO: "Moderate" Muslims show their true colours!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2015 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Islam is zo'n geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze nog niet met al teveel zijn, maken ze ook nog zo geen janboel. Je zou anders piepen mocht je er volledig tussen zitten, moderate of niet, want dat moderate is er rap af als ze met genoeg zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gematigd kan je zijn? Zijn er ook gematigde nazi's? Ze doen geen mens kwaad (toch?), maar hangen wel 'n gevaarlijke ideologie aan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |