![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"""Na een tijd vreesden we dat hij de prijs voor de N-VA aan het opdrijven was. Hij onderhandelde op datzelfde moment met de CD&V over de vorming van een kartel, en bleef lang genoeg met ons 'onderhandelen' zodat de CD&V wel te weten moest komen dat er gesprekken plaatsvonden.""" D�*t is, wat mij betreft, eersteklas-blufspel ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige tactische vergissing die hij in heel zijn trajekt al maakte was zijn 'non' tegen formateur Di Rupo. Daar heeft hij zich verkeken op de gevolgen van zijn keuze. Voor de rest zie ik geen enkele politicus die tactisch sterker is, bij geen enkele partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() "Grandioos": 12% in België ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kan verkeren. Wat een kwisje toch niet kan doen om de grootste idioot van het land aan de macht te brengen...
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans, hoeveel haalde jouw partij op haar dieptepunt? 0,0008%? Trouwens dit is oud nieuws, men gebruikt nu ook al het VB om tegen de N-VA te zijn in de pers. Nog even en men valt zo laag dat men ook bij de BLUB langskomt op het hoofdkwartier in de wc in het Antwerpse sportpaleis.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat was iets te gemakkelijk om die laatste 2 "blokjes" er niet bij te plaatsen ![]() Politiek is blufspel hé
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Het is niet omdat jij Belgie graag unitair ziet, dat het ook zo is. Ze haalden 30% van de stemmen in de kieskring waar ze verkoosbaar waren.
Het feit dat je zelfs niet wilt toegeven dat ze een overwinning behaalt hebben verrad je gekleurde bril...
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() kan wel zijn, maar dat is nog steeds niet 'democratisch'
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dewinter: Het ging om de centen. Yves Leterme had de N-VA'ers gepaaid: 'Kom bij ons, ik neem al jullie schulden over.' Het is geen toeval dat het kartel tussen de CD&V en de N-VA uit elkaar is gevallen meteen nadat de CD&V de laatste schijf van de verkiezingsschuld van de N-VA had afbetaald... berbère mag zijn beide pollekes kussen dat er nog grotere onbenullen dan hij bestaan .. Ief, vlaems nazionalen en Syriëstrijders om er maar meteen enkele op te noemen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 juni 2015 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Je bedoelt dat de verkiezingen niet democratisch zijn? Want anders snap ik niet goed wat je wilt zeggen daarmee...
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie doet beter ????
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het Weverke geen gesprekken gevoerd hebben met het Belang, ik zou erg teleur gesteld geweest zijn.
Op dat ogenblik waren echt gesprekken nodig, voor de Vlaamse Strijd. De kaloten zouden zeggen: "in nood mag en moet iedereen dopen". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hangt ge nu het mislukt Bresse-kieken uit.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom niet meer bij ... de hypocriet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die laatste noopt me te geloven dat Bartman inderdaad niet echt van plan was met het VB in zee te gaan. De vraag is nu natuulijk wat hij gedaan zou hebben als Yvesman njet gezegd had... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pers gebruikt het VB als nuttige idioten.
Frank Vanhecke zei in P-Magazine ooit dat het hem speet dat hij Dewever geen énkel SERIEUS aanbod heeft gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan veel zeggen over Annemans, maar niet dat hij ooit zou toetreden tot een partij die haar uiterste best doet om België te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Kom zeg, die plaat is wel wat afgezaagd aan het geraken hoor. Had je liever nog eens 5 jaar PS gehad?