![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van anale seks? | |||
Leuk bij hetero's, walgelijk bij homo's |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
Leuk bij homo's, walgelijk bij hetero's |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Walgelijk, ongeacht seksuele oriëntatie |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
Leuk, ongeacht seksuele oriëntatie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 52,38% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er ook drugs in smokkelen. O die Goddelijke voorzienigheid. Al drie functies. Biologisch echter lijkt een vagina er 2 te hebben en een anus 1. Of mis ik hier?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 juni 2015 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mooie , goedgevormde vrouwen is dat heet, bij lelijke, dikke of uitgezakte vrouwen is dat not done. Het leukste is om een knappe vrouw onverwacht in haar hol rammen, zomaar droog zonder voorspel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee voor mij, exit only!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tong lijkt ook maar één biologische functies te hebben: spraak. Ik ben er nochtans redelijk zeker van dat je daar nog wel wat leuke functies voor kan bedenken... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer je anatomie eens aub.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tong dien om te proeven en te eten/drinken. Zie jij veel dieren spreken?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 euro dat je je dat nog nooit gedaan hebt.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Yep. Pas nog een documentaire over gezien... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat de anus die ingangsfunctie heeft biologisch gezien? Je kan ook klaarkomen in pak iemands oor of tussen iemands borsten. Maar om daar dan een biologische functie aan te gaan koppelen. Dat komt me 'verkrampt' over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij die ervaringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de vraag uit de eerste post: persoonlijk niet mijn meest favoriete bezigheid. Wat niet is kan nog komen, en anders gewoon lekker de mensen die het wel leuk vinden ervan laten genieten...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 juni 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat maar eens aan Monseigneur van Gheluwe.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ken verdomd promiscue dames die hun aars niet laten bespelen(zelfs geen streeltje), en ik ken zeer preutse dames die hun maagdenvliesje beschermen door de aars aan te bieden, tot groot jolijt van de heren. Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Do what thou wilt &c.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |