![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn de cijfers bij hen hoog... Geen maximale verdediging bij gerecht , processen, taal niet begrijpen, vooroordelen van alle kanten, niemand komt nog voor die sukkelaars op en in Nederland gaan ze allemaal terug naar huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Omdat het zich afspeelt in de toekomst, natuurlijk...
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mijn dag is weeral goed, 'k heb weer iemand doen glimlachen..
Jammer dat ik er even een punt moet achter zetten want ik moet er even uit voor een boodschap te doen. (wat zeep gaan kopen om de wereld om zeep te helpen)... 'k stond nochtans weeral scherp vandaag...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part enkel de criminelen trouwens en de illegalen. De braven mogen blijven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoeveel percent van de allahtonen zou aan het werk zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() 1) De titel van Bloxbusters' artikel is fout, het moet zijn: Zatte Vlamingen op werk : Moslims meer dan ooit nodig.
2) Het heeft geen zin om migranten (niet Moslims) aan te werven vermits daar ook het risico bestaat dat ze gaan drinken. 3) Anderzijds kan ook een volbloed Vlaming zich tot de Islam bekeren en aldus geen alcohol meer nuttigen, dus ook daar is de rode draad in Blox's verhaal onjuist. 4) Bij het aanwerven van Moslims is het sterk aanbevolen een gebedsruimte in het bedrijf te voorzien waarin de Moslim zich minstens 5 maal per dag kan terugtrekken. Het is immers belangrijk dat iedere werknemer zich thuisvoelt in het bedrijf. 5) Rekeninghoudend met de gevoeligheden van de Moslims tijdens de vastenperiode stel ik voor dat het hele bedrijf solidair moet zijn door, tijdens de dag, noch drank noch voedsel tot zich te nemen. Of toch minstens: ervoor zorgen dat het tot zich nemen van voedsel zich voltrekt buiten het gezichtsveld van de collega-Moslim. 6) Misschien moeten we die solidariteit doortrekken door het nuttigen van onreine producten (zoals varkensvlees) op de werkvloer te verbieden : We moeten er alles aan doen om de sfeer op het werk niet te verpesten door collega-Moslims te provoceren! 7) Sommige Moslims houden zich niet zo strikt aan de regels en nuttigen desondanks toch alcohol, doch is het niet netjes hen daarop te wijzen: Er zijn per slotte van rekening ook Vlaamse geheelonthouders: Dit is ook geheel tegen de regels want een Vlaming hoort een bierdrinker te zijn!
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Zelf gevonden zeker, in een propagandaboeksken van Stalin ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=4]hik,burps,en we gaan nog ni naar huis bijlange ni bijlan ni[/size] [size=4]patron doe ze nog is vol,waar er bier is is er lol.[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() [quote=Bloxbuster]
Citaat:
Als je nu ziet dat onderste laag van de bevolking nog altijd denkt dat vreemdelingen (vooral Marokken, Tunesiërs en andere noord-afrikaanse muzelratten) niet crimineler zijn dan anderen... ![]() Citaat:
Die hebben tegenwoordig wel advokaten hoor slimmeke... Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Kom manne we gaan der ene pakken...
Den achmed zal den boel wel recht houden want die mag nie drinken en 't is rammenas of hoe heet dat ook weer..
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hun loon plus de opbrengst van de verkoop van gestolen goederen, hoe kan jij hier dan beweren dat ze in armoede leven en uitgesloten worden? Die gasten die in de steden rondrijden in hun BMW cabrio, Mercedes e.d. zijn dus arm? Shit, ik wou dat ik ook arm was. ![]() Hier jongen, eet nog een ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 15 oktober 2004 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Belachelijke redenering, want natuurlijk zitten er moslims op die boot, maar dragen ze
geen hoofddoek voor de storm en golven. |
![]() |
![]() |